Toyota, Nissan, Subaru si Mitsubishi dezvolta o retea de incarcare electrica
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toyota, Nissan, Mitsubishi, Fuji Heavy Industries si Tepco au infiintat asociatia CHAdeMO, care are scopul crearii infrastucturii necesare vehiculelor electrice. Scopul final al asociatiei Chademo este dezvoltarea unei infrastructuri care sa permita distributia si utilizarea vehiculelor electrice la nivel global pentru publicul larg. Totodata, asociatia Chademo doreste sa realizeze instalarea de puncte publice de incarcare ale vehiculelor electrice si sa creeze un standard al sistemelor de incarcare pe care le folosesc aceste vehicule.
Peste 150 de companii internationale si-au aratat interesul de a intra in proiectul Chademo, acestea apartinand industriei auto, dar si serviciilor sau industriei energetice. Numele Chademo provine dintr-o fraza in japoneza care se traduce mot-a-mot in "o ceasca de ceai in timpul incarcarii". Membrii fondatori ai asociatiei Chademo doresc sa creeze un nou standard al procedurilor de incarcare rapida ale vehiculelor electrice.
Pe langa asistarea dezvoltarii vehiculelor electrice, membrii Chademo doresc sa se ocupe si de vehiculele hibride care pot fi incarcate si de la priza. Nissan si Mitsubishi au prezentat deja concepte care prefigureaza viitoare modele electrice, in timp ce Toyota ofera de peste 10 ani vehicule hibride si a prezentat un vehicul hibrid care poate fi incarcat de la priza anul trecut.
Fuji Heavy Industries este compania care detine marca Subaru, care a lansat deja un minivehicul electric pe piata din Japonia.Via | Autoblog.it
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
ii prefer deci pe idiotii si cocalaraii care spun ca electricul nu va avea influenta asupra lumii auto.