Prin modelul Mirai, alimentat cu hidrogen, Toyota a vrut să arate interesul pe care îl are pentru acest tip de propulsie. Dar, din păcate, de-a lungul celor două generații, vânzările lui Mirai au fost sub așteptări.
Acum, directorul tehnic al celor de la Toyota, Hiroki Nakajima, a recunoscut că Mirai nu a fost un succes. Mai mult, acesta susține că Toyota va încerca să se concentreze pe vehicule comerciale alimentate cu hidrogen.
"Pentru camioane de dimensiuni medii este mai ușor să dezvolți o rețea de alimentare cu hidrogen, în contextul în care ele circulă din punctul A în punctul B. Vehiculele comerciale sunt cea mai importantă zonă unde trebuie să încerci să avansezi cu hidrogenul," a declarat Nakajima.
În tot acest timp, Toyota va încerca să redimensioneze componentele sistemului de propulsie alimentat cu hidrogen pentru a putea integrat în modele de dimensiuni mai mici.
via Carscoops
Raman la parerea ca hidrogenul va fi sursa de energie pe termen lung a viitorului, dar mai sunt multi pasi de facut in aceasta directie.