Modelul are o lungime de 3.440 milimetri, o lăţime de 1.750 milimetri şi o înălţime de 1.600 milimetri. În comparaţie cu alte vehicule de segment B, conceptul Toyota este mai uşor şi mai compact, promiţând să se descurce de minune în mediul urban. Secretul este reprezentat de caroseria sa din poliproplienă, ale căror panouri au o masă cumulată de 14 kilograme, spun japonezii.
Şasiul lui ME.WE este realizat din tuburi de aluminiu, inspirat din motorsport, ceea ce ajută la creşterea rezistenţei şi asigură o masă cât mai redusă. Podeaua integrează acumulatorii necesari motoarelor electrice, pentru a evita congestionarea portbagajului cu aceştia. Întregul habitaclu este ordonat în jurul pasagerilor, iar bancheta din spate poate fi pliată şi depozitată sub locurile din faţă. Mai mult decât atât, ambele banchete pot fi demontate şi folosite pe post de scaune de picnic, susţin realizatorii acestui proiect. Graţie faptului că modelul ascunde motoarele electrice la nivelul roţilor, el va putea fi oferit şi în versiuni cu tracţiune integrală. Pentru moment, constructorul nipon nu a adus vorba despre o versiune de serie a modelului ME.WE, acesta fiind doar un studiu de design privind viitorul vehiculelor electrice.Via Toyota
Daca s-ar vrea cu adevarat, nu le-ar desena in halul asta, le-ar concepe un design atragator si atunci ar avea infinit mai mult succes. Pentru unii (multi) conteaza mai putin autonomia, dar conteaza mai mult ca respectivul automobil sa aiba o aura aspirationala, gen iphone.
Se poate descarca o baterie ff repede si vice versa dar nu avem technologia da pe dracu ...nu se vrea inca de acum masini electrice ci poate din 2025-2030 incolo...!
In rest e interesanta e vesela si inspira chef de viata, imi plac zonele cu lemn ca de iacht iar design-ul e specific minivan-urilor japoneze dar cu o nota retro tipica automobilelor anilor '60: Mini ori Fiat 500.
Imi place....
Daca ar avea si un pret bun - mi-as lua una.
Este superba si haioasa.
Astfel de caroseri deja sunt in productie in India sau in mediul agricol.
Cele 4 motoare integrate la nivelul rotilor vor oferi o performanta si o fiabilitate fantastica.
Toyota este si va ramane leader.
In 5-10 minute ai schimba toate panourile!
Practic ai mai multe masini intr-una singura si mi se pare extrem de practica.
Nu toata lumea are nevoie de 2 tone de Avensis ca sa mearga la serviciu si cumparaturi. Si-n plus, e foarte utila si in afara orasului, daca nu mergi pe distante lungi.
Imi place!