Toyota lucrează la un motor turbo cu patru cilindri şi injecţie directă
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Potrivit unor surse, Toyota lucrează la un motor otto supraalimentat. Unitatea va fi dezvoltată alături de Gazoo Racing şi va debuta anul viitor pe piaţa din Japonia. Motorul respectiv face parte dintr-o campanie de downsizing şi este aşteptat şi pe anumite modele oferite pe piaţa din Europa. Pentru moment, oficialii Toyota nu au dezvăluit informaţiile tehnice ale viitorului propulsor.
Toyota are deja un model care beneficiază de un motor dezvoltat alături de Gazoo Racing. Acesta este modificat de cei de la MN şi dezvoltă 128 CP şi 180 Nm. Modelul va fi construit în 100 de unităţi şi urmează să fie oferit în serie limitată. Acesta a debutat la Salonul Auto de la Tokyo alături de o versiune GRMN a lui Yaris, numită Turbo Concept.
Pe lângă motorul mai puternic, Toyota iQ GRMN preziintă un kit de caroserie complet. Acesta include un alt spoiler spate, scaune sport, un set de jante din aliaj uşor de la Enkei şi un set de ceasuri de bord cu design sportiv.
Disponibilitatea versiunii de serie a acestui model nu a fost anunţată, existând posibilitatea ca vehiculul să fie oferit doar pe piaţa din Japonia.Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Plus ca nu compari mere cu pere si variantele turbo vs aspirate raman mereu optiunile fiecaruia, unu-i tractorist si vrea "sa traga de jos", altul e mai sportiv si vrea sa auda un motor cum urca pana in 8.000 si mai sus.
PS: Ce prosti si astia cu supercarurile ca nu au trecut si ei la TSI... :))