Toyota este ținta unui proces care susține că producătorul auto a folosit practici comerciale anticoncurențiale pentru a monopoliza piața combustibililor pentru mașinile cu hidrogen din California. Acest lucru rezultă în faptul că șoferii plătesc mai mult pentru a alimenta modelul Mirai (care funcționează pe hidrogen) și că milioane de dolari din banii contribuabililor sunt risipiți pe o stație de hidrogen care nu a putut funcționa.
Procesul, inițiat de un grup de contribuabili din California, se concentrează pe povestea unei stații de combustibil cu hidrogen construită în 2010 de Universitatea de Stat din California. Toyota este acuzată că a impus retroactiv standarde dure asupra stației care au împiedicat-o să funcționeze, deși aceasta îndeplinea toate celelalte reglementări impuse de stat.
Practic, Toyota și-a folosit influența pentru a elimina stația de pe site-ul Hydrogen Fuel Cell Partnership. Toyota a blocat efectiv serviciile publice ale stației.
Astfel a risipit banii contribuabililor. Decizia Universității de a produce hidrogen curat din apă, nu din combustibili fosili, care erau sursa preferată de Toyota pentru hidrogen, este unul dintre motivele principale pentru care producătorul auto a petrecut șapte ani ținând stația departe de cadrul public.Reclamanții au menționat lipsa stațiilor operaționale de hidrogen și costul din ce în ce mai ridicat al combustibilului cu hidrogen, care a crescut cu 200% în ultimii ani.
Reclamanții s-au plâns, de asemenea, că autonomia de 575 km și 647 km a modelelor Toyota Mirai Limited și XLE era total nerealistă. Toți acești factori au contribuit la scăderea valorii unui Mirai la doar 19% din valoarea sa inițială după cinci ani. La începutul acestui an, Toyota oferea o reducere de 40.000 de dolari la un Mirai de 67.000 de dolari, făcându-l aproape la fel de accesibil ca un Corolla.
Știu Mateuț, falsifica și Bmw, de exemplu la puterea motoarelor, tot timpul puterea este mai mare decât pe hârtie, sa nu se supere ecologiștii prea tare .
Iar samsarii care le vand cu km reali si fara accident sunt si ei niste mincinosi.
Posesorii de BMW-uri:
https://b365.ro/foto-un-sofer-de-bmw-a-cazut-prada-psihologiei-inverse-a-parcat-exact-unde-nu-avea-voie-si-a-primit-un-anunt-frumos-in-parbriz-cu-tot-cu-desen-539036/
https://stirileprotv.ro/divers/amenda-record-de-200-000-de-lei-data-unui-sofer-de-bmw-x6-in-iasi-ce-a-facut.html
https://b365.ro/zeul-parcarii-are-bmw-si-si-a-lasat-masina-fix-la-intrarea-intr-un-bloc-din-bucuresti-aproape-ca-pe-scari-nu-mergea-liftul-boss-ca-il-urca-536432/
Deci? Sunt ei niste marlani? Merita premiul pentru cei mai prosti soferi din univers?
BMW face mult profit prin diverse metode, deci clientii tot platesc caii aia in plus. Uneori platesc cu viata. Pentru ca BMW face reclame care indeamna la agresivitate si masini cu aspect agresiv.
Deci pentru mine ramane o marca de ciocolata pentru papagalii care nu stiu sa conduca dar vor multi Cai putere pentru putini neuroni.
Revenind la Toyota, e pacat ca fac mizerii ca germanii. Vor pierde clienti si vor pierde si bani. In trecut japonezii au avut de castigat pentru ca faceau produse de calitate. Germanii la fel, au facut si ei masini pana acum vreo 20 de ani. Apoi se pare ca ambele tabere au zis ca e mai bine sa triseze. In ambele cazuri vor pierde clientii : morti in accidente sau cu plamanii praf.
Eu sper ca Volvo sa mai produca masini sigure si bune, sa nu se ia dupa germanii mincinosi, doar ca sa faca profit.
Deocamdata mai am de unde alege : Volvo sau coreeni.
Germanii sunt pe ultimul loc. Decat masinile germane, mai bine merg cu bicicleta.
Daca nu ai behemveuri sau vreun VAG TDI cu I rosu, nu ai facut nimic.
Romania e groapa de gunoi a Europei datorita voua. Ce arunca germanii, va grabiti sa luati voi. Toate troacele obosite.
Sa pedalezi nu e o rusine, nu polueaza si e sanatos. Sa conduci o masina puturoasa si mincinoasa pentru mine e o rusine si pute. Dar la voi nu conteaza ca pute, important e ce zic vecinii cand vad masina germana.
.
Ah, cand va fi folosit pt nave spatiale, dupa ce umanitatea va fi cucerit spatiul, macar cel intraplanetar, si gen se extrage din diversi asteroizi si alimentezi niscaiva nave spatiale, poate, cine stie, dar nu pentru transportul planetar, mai ales cu tehnologia actuala.
Cineva să-l informeze pe acest domn ca Volvo este o marcă chinezească, deținută de Geely. Nu știu cum să o spun academic, dar nu am încredere în chinezi și ruși nici dacă spun că plouă de sus în jos.
propun si o sectiune in care parerologii cazuti cu capu'n tzava sa aiba coltisorul lor
Nu sunt atât de vechi pe site-ul ăsta să știu cine e Edik, dar vad că încep sa îl înlocuiesc în paranoia voastră. Cred că e de bine.
Hai, spor!