Esential
9500 | de kilometri au străbătut cele trei exemplare Toyota Hilux pe continentul Antarctica. |
9500 | de kilometri au străbătut cele trei exemplare Toyota Hilux pe continentul Antarctica. |
Toyota a reuşit să facă din Hilux un model sinonim cu definiţia cuvântului robusteţe. Pentru a dovedi încă o dată acest atribut de bază al pick-up-ului său, constructorul japonez a luat parte la una dintre cele mai curajoase expediţii auto din lume.
Încrederea în potenţialul pick-up-ului fost răsplătită cu vârf şi îndesat, Hilux bifând un nou record mondial: cea mai lungă distanţă parcursă pe continentul Antarctica. Expediţia modelului japonez a totalizat aproape 9500 de kilometri şi s-a dovedit a fi cea mai lungă expediţie din istoria polară, întinzându-se din noiembrie 2011 până în februarie 2012.
Reuşita se adaugă unei alte performanţe mai vechi, aceea în care Hilux a reuşit să atingă ambii Poli Magnetici Sud şi Nord.
Pentru a putea duce la bun sfârşit expediţia, Hilux a fost modificat de specialiştii de la Arctic Trucks, care au luat în calcul condiţiile extreme la care pick-up-ul va fi nevoit să funcţioneze: temperaturi de -50 de grade şi altitudini de 3400 de metri.
Trei exemplare Hilux au dus la bun sfârşit misiunea, fiind nevoite să funcţioneze cu combustibil de avion, pentru a putea rezista temperaturilor scăzute şi altitudinilor mari.
Dintre cele trei exemplare, două au fost de tip 6x6, adică cu trei punţi motrice.Pe traseu au fost înşirate însă alte 10 exemplare Hilux, care au asigurat asistenţă unor competitori într-o cursă de ski, au pus bazele unor staţii meteo şi au garantat existenţa combustibilului pe traseul celor trei maşini victorioase.
Lista modificărilor a inclus, printre altele, instalarea unei macarale pentru manevrarea obiectelor mai grele şi instalarea unor rezervoare de combustibil de 280 de litri, respectiv 800 de litri pentru modelele 6x6. Suspensia şi şasiul au fost ramforsate, transmisia a fost revizuită iar pneurile speciale au avut o presiune cuprinsă între 2.0 şi 3.0 psi, oferindu-le maşinilor o amprentă la sol de 17 ori mai mare decât cea a unei anvelope normale.
via l wcf
Eu nu am auzit pe nimeni care sa spuna ca e o masina slaba cat timp e folosita pentru ce a fost fabricata
O masina facuta cu onestitate pt public si la un pret bun.
Felicitari Toyota pt reusita.
Acum astept sa castigati Baja 500.
Daca alea le poti folosi de zi cu zi prin oras, atunci mini pentru ce e? fiat 500 si altele de genu. Astea is de plimbat prtin casa nu? Si cu ditamai taraboanta, baga la noxe prin oras de iti vine acru. Mda, multa inteligenta mai dau dovada astia cu L200 si masini similare prin oras.
E o clasa auto in care nu conteaza confortul, ergonomia, finisarile, conteaza altceva. Ceva ce putini cosntructor ofera.
dar tu esti destept, da-i naiba pe toti! :))
Numele important de retinut aici este Arctic Trucks, ei modifica masini de teren pentru a face fata conditiilor extreme.Si ce credeti ca masini modifica? Duster? Nissan Juke? nu, doar modele din curtea Toyota.
In episodul Top Gear cand s-au dus pana la pol sau cercul polar ce o fi fost, tot cu Toyote Hilux s-au dus, la fel modificate de catre Arctic Trucks.
Acuma lasand asta la o parte, daca Nissan si Duster erau cel putin la fel de bune ca Toyota, de ce nu le modifica cei de la Arctic Trucks pe acelea?Doar e mai ieftin un Duster.Astept un comentariu, "eu pot face asta cu Passat-ul meu, e diesel fratilor!!alimentez doar premium si nu ingheata"
PS Google Arctic Trucks si da, toti sunt mai prosti decat romanul
Si atentie, Juke nu e masina de teren, e crossover...
Suna foarte superficial dar asta este realitatea vieti.
In realitate sunt extrem de practice aceste camionete si Toyota face cele mai practice si fiabile modele din LUME.
Personal de 28 de ani am condus si asa ceva si o sa conduc pana la sfarsit.
Ca esti pe asfalt sau pe pamant tot aceasi masina este.