Dezvoltată de divizia Toyota Motorsport, versiunea pentru raliu va fi disponibilă pentru echipele private şi va putea concura chiar şi în WRC.
Nu mai devreme însă de 2015. Printre modificările aduse se vor număra transmisia secvenţială cu şase trepte, diferenţialul cu alunecare limitată, un motor boxer îmbunătăţit şi un nou set de frâne. Nico Ehlert, şeful diviziei Toyota Motorsport, a declarat: „Avem în sânge dorinţa de a concura într-un raliu, deci anunţul că ne vom extinde operaţiunile nu ne putea bucura mai mult. GT86 CS-R3 promite să fie o maşină incitantă în etapele de raliu. Cu propulsie spate ne putem aştepta la scene dramatice, perfecte pentru fani şi pentru piloţi. De-a lungul competiţiilor, experienţa noastră va sta la dispoziţia tuturor ca suport tehnic. Performanţele maşinii noastre vor fi de top, ceea ce înseamnă că ne aşteptăm să vedem cât mai multe exemplare GT86 CS-R3 pe probele de raliu, începând cu 2015.”via autocar
Comentarii (0)