La fel ca în cazul versiunii TRD a lui Toyota GT86, motorizarea boxer de 2.0 litri şi 200 CP rămâne nemodificată. Însă, performanţele dinamice ale modelului sunt îmbunătăţite prin mai multe modificări, operate atât la nivelul caroserie, cât şi la nivelul suspensiei şi a trenului de rulare.
Astfel, diferenţialul Torsen cu alunecare limitată a fost înlocuit cu un diferenţial TRD cu un raport de 4.8:1, mai scurt decât originalul, motorizarea are un nou radiator de ulei, iar sistemul de frânare are acum plăcuţe de performanţă şi etrieri monobloc de la TRD. Suspensia este acum reglabilă pe înălţime şi duritate.Caroseria lui Toyota GT86 TRD Griffon Project are un plafon din fibră de carbon, capotă din fibră de carbon, portiere din fibră de carbon, capac al portbagajului din fibră de carbon şi eleron spate din fibră de carbon. Aripile din faţă şi difuzorul de aer spate sunt construite din CFRP, un material plastic ramforsat cu fibră de carbon. Geamurile standard ale lui GT86 au fost înlocuite cu unităţi din policarbonat. Scaunul şoferului, de tip scoică, este acompaniat de un set de centuri Takata, un volan Momo, nucă schimbător TRD şi de un set de elemente destinate competiţiilor, care include contact general, buton de pornire a motorului şi ceasuri pentru măsurarea presiunii şi temperaturii uleiului.
Via Toyota
Comentarii (1)