- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Toyota GT 86 - primele fotografii oficiale
De spate... nu imi plac stopurile pe fond alb, imi amintesc de BRZ. Si zici ca sunt de la precendentul VW Jetta 2006. Trebuie schimbate.
Sigla de pe lateral. Sa dispara.
Volanul trebuie inlocuit, sau pus ca optional.
Probabil ca o sa fie un hibrid/electric/plug-in care ar putea avea numele "FT-86"
Sper sa nu se intample ca Verso-R/Trezia. Adica sa nu vad masina la "DOM Automobile". :)
daca nu are o masa foarte mica si suspensie excelenta nu prea e foarte sportiva
banuiesc ca strategia lor cu motorul de 2000 si putini caisori si cuplu e o strategie pt a lasa pe fiecare pasionat sa o upgradeze cum vrea el important sa aiba de unde si cu ce!! arata f bine! bordul duce putin cu cel de pe yaris dar probabil asa e trendul insa e interesant!!
Bravo Toyota(+Subaru normal).
Mi se pare perfect pentru o masina sport. imi aduce aminte de mazda mx-5 sau chiar de fiat coupe.
Da fiind japoneza toata lumea lauda o masina de 200cp, si 205Nm (JENANT) la pretul unor masini de 300cp gen Evo X, STI, Focus RS. Sa zicem ce se vrea premium, desi cu interiorul ala nu prea cred. Chiar si asa un TTS sau un 350Z sunt mult peste.
Eu pun pariu ca Megane RS, o masina de 24000 Euro nici comenteaza cu Celica asta model nou.
Oare voi daca ati avea 33000 in buzunar, i-ati da pe asa ceva avand in vedere ce ofera concurenta la banii astia?
PS: Colac peste pupaza, ca cei de la Toyota sa ne arate cat de sportiva e, ne-au oferit poze oficiale cu masina echipata cu pneuri de iarna. Da bine ca are eleron, difuzor si evacuari imense, ii trebuie neaparat apasare spate la ce putere dezvolta....
Cuplul consider ca este cam slabut, pentru un astfel de model. Exista motoare de 1.6 litri benzina 100 CP, care dezvolta cuplu de 147 Nm. Ma asteptam la mai mult de la acest motor. Cat despre interior, mi se pare ok, nu exceleaza dar nici nu dezamageste. Sa nu uitam ca este vorba despre o masina cu un pret undeva peste 30000 de euro, nu peste 50000 euro sau mai mult...
Preferam sa vad un design ceva mai simplu, iar motorul sa dezvolte un cuplu pe masura unui coupe sportiv.
dar vorba cuiva de mai sus, sunt alternative mult mai apetisante...
vezi si la avensis unde din 2.0 diesel scot 126cai sau abia din 2,2 diesel 150 cai cand azi toate marcile scot 170+ sau chiar 184 cai bmw din 2.0.
deci intreb de ce atatia bani pentru o TOYOTA?
interiorul si motorul cu note de trecere