Toyota GT-86: mai scump cu 10.000 de euro la noi decât în Japonia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toyota a anunţat preţul de pornire al noului GT-86 pe piaţa din Japonia. Modelul va costa 1.99 milioane de yeni, echivalentul a 19.900 de euro. Pe piaţa din Europa, oficialii mărcii nu au anunţat încă preţul de pornire al modelului, dar au declarat că acesta va fi situat în preajma valorii de 30.000 de euro. Explicaţia japonezilor pentru diferenţa de preţ vine de la nivelul de dotări pe care îl va avea modelul comercializat în Europa. Debutul lui Toyota GT-86 pe piaţa din Europa va avea loc în vara anului 2012, anunţă cei de la AutomotiveNews.
"În Japonia vor lansa o versiune cu un nivel modest al dotărilor, ca punct de pornire. Noi vom lansa un model cu un grad mare de dotări, incluzând jante din aliaj de 17 inch şi numeroase echipamente.", a declarat un purtător de cuvânt al Toyota pentru AutomotiveNews.
Cei de la Toyota vor să fac modelul GT-86 atrăgător pentru tineri şi au o ţintă de 15.000 de unităţi pe an pe piaţa din Europa. Pentru Japonia, cei de la Toyota se aşteaptă la vânzări de 1.000 de unităţi pe lună.
Modelul GT-86 este primul model sport vândut de Toyota pe piaţa din Europa în ultimii şase ani, predecesorul său fiind Celica. Pe piaţa din SUA, cei de la Toyota vor comercializa modelul GT-86 sub sigla Scion şi îl vor denumi FR-S.Toyota GT-86 este un model dezvoltat împreună cu partenerii de la Subaru şi este echipat cu un motor boxer aspirat de 2.0 litri, care oferă 200 CP şi angrenează roţile din spate. Noul GT-86 are nevoie de şase secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate atinge o viteză maximă de 230 km/h.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
RO pentru un Camaro simplu, in America iti iei un ZL1!
10k euro e diferenta de la coaja la full option cu piele si navigatie.
- sa intelegem ca in europa se va vinde numai full option in timp ce in japonia se va comercializa si echiparea fara AC.
dar pietele astea si preturile calculate e o mare magarie corporatista. cu explicatii si rapoarte si analize. sincer pretul de japonia e cel corect, cu o marja de profit normala. la fel cum veloster in america are pretul corect echivalent la 15k euro
aceasta masina este mai puternica si mai ieftina decat GT-86
sau un Seat Leon Cupra R de 265 CP la 28.386 euro si aceasta este mai ieftina decat GT-86 si face toti banii la cati cai putere are !
compari 86 niste rahaturi de hatchback-uri FWD turbo
voi realizati ce se intampla aici?
intr-un fel e bine ca masina nu atrage tarani
2. E O MARE DIFERENTA INTRE FF SI FR, manevrabilitate si sa nu uitam de motorul boxter care se va afla sub capota (folosit la subaru impreza si porsche 911)
3. Masina a fost gandita , ca sa fie TUNATA.
4. Versiunea mai ieftina cu 10.000 aia de la japonezi trebuie mentionat ca e cheala cheala (nu are are conditionat, bari negre ne vopsite, roti de tabla etc.) daca nu ma credeti intrati pe toyota.jp sau pe wikipedia
Dar de cum e romanu rupt in cur nu are cum intelege anumite chestii.