Toyota GT-86: mai scump cu 10.000 de euro la noi decât în Japonia

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 03.02.2012
Toyota a anunţat că noul GT-86 va costa echivalentul a 19.900 euro cu pe piaţa din Japonia, în timp ce preţul de pornire al modelului va fi apropiat de 30.000 euro în Europa.

Toyota a anunţat preţul de pornire al noului GT-86 pe piaţa din Japonia. Modelul va costa 1.99 milioane de yeni, echivalentul a 19.900 de euro. Pe piaţa din Europa, oficialii mărcii nu au anunţat încă preţul de pornire al modelului, dar au declarat că acesta va fi situat în preajma valorii de 30.000 de euro. Explicaţia japonezilor pentru diferenţa de preţ vine de la nivelul de dotări pe care îl va avea modelul comercializat în Europa. Debutul lui Toyota GT-86 pe piaţa din Europa va avea loc în vara anului 2012, anunţă cei de la AutomotiveNews.

"În Japonia vor lansa o versiune cu un nivel modest al dotărilor, ca punct de pornire. Noi vom lansa un model cu un grad mare de dotări, incluzând jante din aliaj de 17 inch şi numeroase echipamente.", a declarat un purtător de cuvânt al Toyota pentru AutomotiveNews.

Cei de la Toyota vor să fac modelul GT-86 atrăgător pentru tineri şi au o ţintă de 15.000 de unităţi pe an pe piaţa din Europa. Pentru Japonia, cei de la Toyota se aşteaptă la vânzări de 1.000 de unităţi pe lună.

Modelul GT-86 este primul model sport vândut de Toyota pe piaţa din Europa în ultimii şase ani, predecesorul său fiind Celica. Pe piaţa din SUA, cei de la Toyota vor comercializa modelul GT-86 sub sigla Scion şi îl vor denumi FR-S.

Toyota GT-86 este un model dezvoltat împreună cu partenerii de la Subaru şi este echipat cu un motor boxer aspirat de 2.0 litri, care oferă 200 CP şi angrenează roţile din spate. Noul GT-86 are nevoie de şase secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate atinge o viteză maximă de 230 km/h.

Via | AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (13)

  • razvanis
    Toyota
    Prosteala toyota, 10mii euro in plus in Europa pentru cateva dotari praf in ochi si o mare halca de profit pentru ei de fapt.
    13 6
  • Exact ca in cazul lui Chevrolet Camaro! La ce bani pui in
    RO pentru un Camaro simplu, in America iti iei un ZL1!
    19 1
  • HAHAHA
    la cat e de praf si urat nu stiu daca ar merita 15 mii. incearca si ei dar un hyundai veloster de exemplu ii da clasa din orice unghi.
    16 19
  • veloster arata mai intereant la exterior dar la performante sigur mizez pe toyota.
    10k euro e diferenta de la coaja la full option cu piele si navigatie.
    - sa intelegem ca in europa se va vinde numai full option in timp ce in japonia se va comercializa si echiparea fara AC.

    dar pietele astea si preturile calculate e o mare magarie corporatista. cu explicatii si rapoarte si analize. sincer pretul de japonia e cel corect, cu o marja de profit normala. la fel cum veloster in america are pretul corect echivalent la 15k euro
    10 1
  • Design agresiv si frumos in acelasi timp. te prinzi de la o posta ca e vorba de o masina japoneza. Ar fi ciudat sa nu-ti placa, dar in fine, gusturile nu se discuta...
    10 8
  • Zicala veche
    Ca sa ai trebuie sa dai! Nu se poate altfel.
    3 5
  • Mircea
    Prefer Scirocco versiunea de 210 CP care costa 27.941 euro
    aceasta masina este mai puternica si mai ieftina decat GT-86
    sau un Seat Leon Cupra R de 265 CP la 28.386 euro si aceasta este mai ieftina decat GT-86 si face toti banii la cati cai putere are !
    2 6
  • sau un gtc/opc 2.0 turbo :X la fel ...si daca tot vb de asiatici un mazda 3 mps nu mi-ar prinde rau deloc.
    1 3
  • slippy
    bai, voi trolati sau chiar sunteti dusi?
    compari 86 niste rahaturi de hatchback-uri FWD turbo
    voi realizati ce se intampla aici?
    intr-un fel e bine ca masina nu atrage tarani
    10 0
  • slippy foarte bine punctat. Va rog sa va cumparati vw si leon lasati legenda asta de masina pt cunoscatori. Cand vreodata o sa faca vw o masina ca asta?......niciodata
    5 0
  • apropo o masina cu tractiune fata daca are peste 200cai nu poate sa ii puna la roata asa ca degeaba iti iei leon si sciroco (stiu ca nu am scris bine sciroco dar nu ma intereseaza) :))
    6 0
  • Cu riscul sa repet anumite lucruri deja mentionate!
    1. Cum dreq sa compari un veloster cu o asemenea masina, ce au vacut cei de la hyundai e o diarie intarita cu coagulant.
    2. E O MARE DIFERENTA INTRE FF SI FR, manevrabilitate si sa nu uitam de motorul boxter care se va afla sub capota (folosit la subaru impreza si porsche 911)
    3. Masina a fost gandita , ca sa fie TUNATA.
    4. Versiunea mai ieftina cu 10.000 aia de la japonezi trebuie mentionat ca e cheala cheala (nu are are conditionat, bari negre ne vopsite, roti de tabla etc.) daca nu ma credeti intrati pe toyota.jp sau pe wikipedia
    Dar de cum e romanu rupt in cur nu are cum intelege anumite chestii.
    9 0
  • stefan
    Am avut ocazia sa ma plimb o seara cu ea, si va zic k nu se compara nici una dintre masinile precizate mai sus cu aceasta masina....toata lumea intoarce capu dupa tine nu k la un scirocco s-au leon care sunt niste pipi de masini :)...
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru