O evoluție a modelului GT86, Toyota GR86 ajunge pe Bătrânul Continent la un an de la debutul oficial. Acesta rămâne fidel configurației originale, de mașină sport cu motor, aspirat natural, poziționat în față și roți motrice spate.
Toyota GR86 are dimensiuni apropiate de vechiul GT86, dar înălțimea este cu 10 milimetri mai mică (1.310 milimetri), iar ampatamentul a crescut cu 5 milimetri la 2.575 de milimetri. Pentru un plus de manevrabilitate, centrul de greutate a fost coborât cu 1.6 milimetri.
Modelul nipon poate fi echipate cu jante de 17 sau 18 inch, iar paleta de culori exterioare include și 3 nuanțe inspirate de echipa Toyota Gazoo Racing: Alb Crystal Pearl, Negru Crystal Silica și Roșu Ignition.
La interior, pasagerii vor regăsi o temă sportivă, scaune cu suport lateral, o tapițerie din material textil oferită în standard și una care combină pielea naturală cu Ultrasuede pe nivelurile de echipare superioare.
Toyota GR86 este echipată cu un motor boxer de 2.4 litri, aspirat natural, care livrează punții spate 234 de cai putere la 7.000 de rotații pe minut și 250 Nm cuplu la 3.700 de rotații pe minut. Clienții pot opta atât pentru o transmisie manuală cât și pentru una automată, ambele având 6 rapoarte.
Atunci când este bifată prima, mașina atinge 100 de km/h în 6.3 secunde (6.9 pentru automată). Și viteza maximă diferă: 226 km/h pentru cutia manuală, 216 km/h pentru cea automată.
Sistemul de evacuare a suferit și el modificări, iar sunetul este accentuat în cabină (Active Sound Control).
Toyota a îmbunătățit, de asemenea, suspensia, trenul de rulare (include un diferențial Torsen, cu alunecare limitată) și șasiul. Masa proprie a rămas aproape neschimbată, comparativ cu GT86.
Noua Toyota GR86 va fi disponibilă în Europa pe o perioadă de 2 ani.
via Toyota
Comentarii (2)