Noua generație Toyota Supra a fost prezentată oficial la începutul anului trecut, iar pe piața europeană a sosit inițial doar în versiunea de top echipată cu un motor de 3.0 litri cu șase cilindri în linie.
Constructorul japonez a anunțat însă că, începând din luna martie, GR Supra va putea fi achiziționată și într-o versiune cu motor de 2.0 litri cu patru cilindri.
Această unitate de propulsie generează 258 de cai putere între 5.000 și 6.500 rpm, în timp ce cuplul maxim este de 400 Nm începând de la 1.550 rpm. Pe baza acestor specificații, GR Supra accelerează de la 0 la 100 km/h într-un interval de 5.2 secunde, în timp ce viteza maximă este de 250 km/h.
De asemenea, niponii menționează că motorul emite între 156 și 172 grame de dioxid de carbon pe kilometru, conform standardului WLTP.
Toyota susține că integrarea noului motor de capacitate mai mică a permis scăderea masei cu circa 100 de kilograme, precum și introducerea unor îmbunătățiri dinamice.
De exemplu, forma mai compactă a motorului a permis japonezilor să monteze unitatea mai aproape de centrul mașinii, pentru a oferi astfel un raport de mase 50:50 între puntea față și puntea spate.Vă reamintim că versiunea de top cu motor de 3.0 litri oferă 340 de cai putere și un cuplu maxim de 500 Nm. În acest caz, sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat în 4.3 secunde, adică cu aproape o secundă mai repede decât în cazul noului motor introdus în gamă.
Anul trecut, toate cele 900 de unități GR Supra cu motor de 3.0 litri alocate Europei au fost epuizate înainte de prezentarea oficială de la Salonul Auto de la Geneva.
Via Toyota
sunt 3 marci pe care le-am avut si de care am fost dezamagit, foarte nemultumit prin prisma problemelor pe care le-am avut.
nu sunt bogatas cu bmw, mi-as dori unul, dar nu-mi permit.
ca sa-ti satisfac curiozitatea, sunt un om normal care isi cumpara doar masini noi, de volum. am mai avut opel, iar acum sunt la renault, 2 marci de care am fost si sunt foarte multumit, chit ca pretul lor este tot la nivelul celor 3 RAPANDULE,
PS: AS fi curios daca ai timp si nu sunt indiscret sa-mi spui si mie ce probleme ai avut cu Hyundaiul. Modelul, anul, motorizarea si problemele. Robert Adam tot ridica in slavi concernul asta Hyundai-KIA!
dar, spre deosebire de tine, nu am nimic cu cele premium si nici cu cei care isi permite sa le cumpere de noi si sa le intretina ca la carte. asadar, fara bmw la mana a 7-a cu revizie facuta doar in ani bisecti
Prin ani 80'-90' Toyota si Nissan faceau legea in aceasta clasa de masini.
In 2007 GTR(R35) sa lansat cu vreo 480hp, tehnologie cat o nava spatiala si performante de supercar spre hypercar....OK
In 2019...revine si noua Supra si dezamagire totala......adica in loc sa ofere o masina legendara cu vreo 600hp si tot felu de 'tehnologi japoneze' care sa merita numele de Supra au lansat o masina cu vreo 2 'segmente' mai jos decat ar trebui....
Sincer masina asta nu merita numele de Supra...
Puteau sa reinvie numele AE86 era mai bine....
Si despre motoru de 2L ..260hp...doar ca sa traga media de noxe in jos....alceva nimic.
Totusi, sunt de acord cu tine, Supra ar fi trebuit sa aiba doar motoare B58/S58. Evential S58 cu DCT si aripi evazate :D