Toyota face un recall de 10.400 de unitati pentru modificarea ESP-ului
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toyota a anuntat ca va organiza un recall de 10.400 de unitati la nivel mondial pentru reconfigurarea sistemului de control al stabilitatii cu care sunt echipate modelele Toyota Land Cruiser Prado si Lexus GX460. Recall-ul a fost pornit din cauza unui reportaj al celor de la Consumer Report, care i-a prevenit pe americani sa nu cumpere Lexus GX460 din cauza unui risc de rasturnare ridicat. Problema afecteaza doar vehiculele cu postul de conducere pe partea stanga, deoarece acestea au o distributie a greutatii diferita de cea a modelelor cu volanul pe partea dreapta, lucru care poate duce la o rasturnare in cazul in care soferul intra intr-un viraj cu viteza mare si franeaza tarziu.
Toyota Land Cruiser Prado nu este disponibil pe piata din Romania, iar Lexus nu aduce modelul GX460 pe piata interna. Astfel, clientii Toyota din Romania nu au de ce sa isi faca griji in privita modelului pe care il conduc. Totodata, cei de la Toyota au inspectat toate SUV-urile din oferta si nu au constatat neregularitati cu exceptia celei mentionate mai sus la modelele respective. Coincidenta sau nu, recall-ul Toyota a fost anuntat in aceeasi zi in care Toyota a trebuit sa plateasca o amenda de 12.2 milioane de euro pentru scandalul legat de problemele pe care le-au avut modelele Toyota la nivelul pedalelor, ceea ce a dus la un recall de aproape 9 milioane de unitati.
Americanii de la NHTSA investigheaza situatia actuala pentru a determina daca Toyota trebuie sa plateasca o amenda aditionala din cauza problemelor la nivelul sistemului de control al stabilitatii. Amenda de 12.2 milioane de euro a fost acordata din cauza faptului ca Toyota a amanat cu aproximativ patru luni efectuarea recall-ului respectiv.
Japonezii de la Toyota au anuntat recent si o rechemare de 600.000 de unitati Sienna produse intre 1998 si 2010, dar aceasta afecteaza doar modelele vandute pe piata din Statele Unite ale Americii.Via | DetroitNews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Potrivit unui studiu recent, realizat în SUA de către fundația AAA, aproape jumătate dintre șoferi recunosc că încalcă frecvent limita de viteză legală cu 24 de km/h sau chiar mai mult. (29.12)
-
Euro NCAP a efectuat ultima serie de teste din acest an. Nu mai puțin de 14 mașini noi au fost testate, printre care Audi A5, Porsche Macan Electric, Mini Countryman, Hyundai Santa Fe și Renault 5 E-Tech. (04.12)
-
TMD Friction, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de frânare din lume, a publicat primul său raport ESG sau, cu alte cuvinte Environmental, Social and Governance. (26.11)
Macar acelasi setup de sasiu-grup motopropulsor...
Noul LC 150 se comercializeaza la noi si intra in incidenta acestui recall,vezi situl www.toyota.ro , insa problema e alta,anume ca nu ai ce sa faci asemenea teste cu ditamai off road-ul fiindca altfel ai putea face recall-uri peste recall-uri la toate modelele de strada de la toti producatorii dc le-ai baga in off road si ar ramane suspendate,nu crezi/credeti?
Mare porcarie!
Si eu cred ca Toyota e sabotata dar mai cred ca ca e sabotata pentru ca a facut greseli de care a avut cine sa se lege repede.
Mai Ivane, vezi sa ti-ai uitat turbinca langa sticla de votca; dupa stilul papagalicesc am dubii ca ai rulat vreodata 10 km intr-un off-road Toyota; de unde sa mai intelegi notiuni de dinamica?
Nu inseamna ca daca masina trebuie sa mearga in off-road trebuie sa se comporte ca o caruta pe drum. Daca ar fi vrut sa fie masina buna doar de off-road, nu o faceau inmatriculabila si o declarau utilaj pentru Ivani care merg din sat pana la stana direct peste deal sa mulga oile; un fel de caruta cu motor.