Toyota face motor diesel cu Isuzu
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toyota si Isuzu au ajuns la un acord clar in ceea ce priveste constructia unui motor diesel compact pentru piata europeana. Primul model care ar beneficia de aceasta unitate va fi Auris, recent-lansatul hatchback japonez. Vorbim de un motor de 1.6 litri a carui dezvoltare va fi finalizata insa abia in 2012.
Este unul dintre pasii pe care Toyota ii face pentru a-si atinge scopul in Europa, unde oferta constructorului japonez nu exceleaza tocmai din cauza lipsei unor motoare diesel, foarte cautate pe Batranul Continent. Nu se cunosc inca alte detalii privind colaborarea dintre Toyota si Isuzu, insa se pare ca acestia din urma, care au o istorie bogata in crearea unor propulsoare pe motorina, vor fi pionul principal in aceasta afacere.
Toyota, principalul producator la nivel mondial, detine un procent de 5/9% din actiunile Isuzu. Foarte interesant este faptul ca, atunci cand GM se afla pe locul intai mondial, Isuzu (dar si alte nume care astazi lucreaza cu Toyota, ca Subaru sau Suzuki) colabora, de asemenea pe partea diesel, cu acestia.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Cat despre 2012 e FOARTE mult...piata auto in 2012 ar putea arata destul de diferit de cea de azi...Daca l-ar fi scos in 1998-2000 Toyota ar fi avut azi in Europa acelasi statut de marca dominanta pe care-l are in Nord-America...