Toyota face low-cost pentru pietele in dezvoltare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toyota vrea sa atace pietele emergente printr-un model super low-cost. Acesta va fi lansat cel mai tarziu in 2009 si va fi produs in India, acolo unde Toyota isi extinde uzina actuala, care are o capacitate de 60.000 de unitati pe an, si care in cateva luni va ajunge la 160.000. Cealalta tara candidata la gazduirea low-cost-ului Toyota este Brazilia, insa sansele sunt extrem de mici ca japonezii sa se indrepte spre statul sud-american.
Noul model, care se va bate pe aceeasi piata cu low-cost-urile fabricate de Tata, Hyundai si chiar Renault (cu Logan-ul indian), va costa circa 100.000 de rupii (aproximativ 2500 de dolari).
Toyota nu este singurul producator major care se orienteaza spre astfel de strategii, ultimele zvonuri aratand ca Fiat si Volkswagen vor sa loveasca si ei pietele in curs de dezvoltare cu modele asemanatoare.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Buick a anunțat că va lansa sub-brandul Electra pentru piața chineză. Electra va urma să lanseze 3 modele din categoria NEV (vehicule cu energie nouă). (23.04)
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
asta e mai putin ca vechea 1310