Toyota face low-cost pentru pietele in dezvoltare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toyota vrea sa atace pietele emergente printr-un model super low-cost. Acesta va fi lansat cel mai tarziu in 2009 si va fi produs in India, acolo unde Toyota isi extinde uzina actuala, care are o capacitate de 60.000 de unitati pe an, si care in cateva luni va ajunge la 160.000. Cealalta tara candidata la gazduirea low-cost-ului Toyota este Brazilia, insa sansele sunt extrem de mici ca japonezii sa se indrepte spre statul sud-american.
Noul model, care se va bate pe aceeasi piata cu low-cost-urile fabricate de Tata, Hyundai si chiar Renault (cu Logan-ul indian), va costa circa 100.000 de rupii (aproximativ 2500 de dolari).
Toyota nu este singurul producator major care se orienteaza spre astfel de strategii, ultimele zvonuri aratand ca Fiat si Volkswagen vor sa loveasca si ei pietele in curs de dezvoltare cu modele asemanatoare.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Italia plănuiește să reducă sprijinul acordat industriei auto din Italia cu 4.6 miliarde de euro. Acest lucru ar putea afecta și mai mult capacitatea de producție a celor de la Stellantis. (29.10)
-
Din cauza vânzărilor slabe, Stellantis a decis să oprească producția modelelor Jeep Grand Cherokee și Dodge Durango în SUA. Producția va fi reluată la începutul lui noiembrie. (29.10)
-
Conducerea Volkswagen intenționează să închidă cel puțin 3 fabrici, să reducă zeci de mii de locuri de muncă și să taie salariile cu 10% pentru angajații rămași, conform unei declarații din partea reprezentanților angajaților. (29.10)
- Primele imagini cu noua Kia Sportage facelift
- Noul Opel Mokka facelift: parte frontală redesenată și sistem multimedia nou
- Skoda Fabia: ediție de performanță cu motor de 190 CP
- Noul Scout Terra Pickup: versiune cu range extender care mărește autonomia cu 800 km
- Alfa Romeo Junior Ibrida, debut pe piața europeană: start de la 28.000 euro în România
asta e mai putin ca vechea 1310