Analiștii Brand Finance au întocmit topul celor mai valoroase companii din lume. Implicit, în acest top intră și producătorii de automobile.
Așadar, în urma calculelor, Toyota este cel mai valoros brand auto din lume, evaluat la 64.7 miliarde de dolari, o creștere de 23% comparativ cu anul trecut. În clasamentul general al mărcilor, condus de Apple, Toyota se află pe locul 18.
Revenim la topul constructorilor de automobile, acolo unde, pe poziția secundă, regăsim Mercedes-Benz, evaluat la 53 de miliarde de dolari (-11%). Locul 3 este ocupat de Grupul Hyundai.
Valoarea Tesla a scăzut în ultimii doi ani. Dacă în 2023 valora 66.2 miliarde de dolari, suma a scăzut la 58.3 miliarde în 2024, iar acum la 43 de miliarde de dolari. Suficient pentru a urma pe poziția a 4-a.
Urmează apoi în Top 10, pe rând, BMW, Porsche, Volkswagen, Honda, Ford și Audi.
via Brand Finance
toyota e brand, mercedes-benz e brand, dar grupul hyundai nu e un brand. asa si stellantis e brand, na poftim.
Lasă că le dau eu locul 1.
La fabrica conserve Made in Maroc
Scuzatz casco fonia.
În timp, vor eroda puterea Toyota în Asia şi îi vor lua locul.