În luna ianuarie a acestui an, Toyota aducea în cadrul Salonului Auto de la Detroit conceptul Furia, o apariţie insolită, menită să anticipeze designul viitoarei generaţii Corolla. Best-seller-ul gamei Toyota, responsabil pentru cele mai mari volume din ultimele decenii, se pregăteşte să predea ştafeta unui urmaş demn de rezonanţa numelui.
Acesta va sosi chiar luna viitoare, în data de 6 iunie, cu ocazia unui eveniment special, pe care japonezii nu îl vor organiza în ţara natală, ci în California, Statele Unite fiind una dintre cele mai importante pieţe pentru modelul compact.
Înainte de a face cunoştinţă cu versiunea de serie, Toyota pregăteşte terenul cu un prim teaser al modelului. Imaginea trădează designul stopului şi indicativul S. Alături de primul teaser, Toyota a publicat şi câteva rânduri: „Pregătiţi-vă să faceţi cunoştinţă cu noua Toyota Corolla. Entuziasmaţi-vă pentru ziua de 6 iunie. Entuziasmaţi-vă cu adevărat...”.Japonezii promit o nouă generaţie mult mai incitantă decât actuala, mizând pe un design ceva mai agresiv, asemănător cu cel al actualului Auris. Corolla va debuta mai întâi în Statele Unite, urmând ca mai apoi să ajungă şi pe piaţa din Europa.
via Toyota
mai bine nu
Ca sa nu zici ca numerologia nu este luata in calcul de marile corporatii...
o fi buna dar nu are stil si nu transmite nimic pe plan emotional, nici un model...
Vor veni cu motoare TDI ....te bucuri ?
Atat timp cat Toyota sta pe primele pozitii in topurile de satisfactie ale clientilor din GERMANIA - mari producatori de motoare si autoturisme - sa lase ciocul mic fanii TDI. Daca mai pun si un sistem hibrid ca pe Auris, vor avea si mai multa cautare.
Spor la treaba japonezilor !
Sincer, in afara de unele articole educative de bun augur, nu-mi place deloc troaca in care tinde sa se transforme AM si n-as vrea s-o apuc pe urmele lui Octav72 sau Cuantic. Culmea, comentariile se raresc per ansamblu, manifestandu-se o tendinta de inertie si plictis, iar calitatea majoritatii ideilor exprimate ramane un miraj, lasand loc epitetiadei de maidan. Aaa, si nu prea mai simt plutind in eter mireasma de......pasiune auto! In binecuvantatul si inechivocul sens traditional. Sau te pomenesti ca tocmai pasionatii autentici sunt cei mai sensibili la "balcanisme" si de aceea renunta fara ezitare cand adulmeca "miros de sange"......
Pacat de profesionalismul incontestabil al redactiei AM, care nu este sustinut de o atitudine corespunzatoare......Deci, o sa mai astept o perioada, iar daca nu voi sesiza in peisajul social AM mutatii revolutionare, chiar spectaculoase, atunci sigur imi voi lua si eu talpasita.......N-ar fi nicio paguba pentru nimeni, nu?
Cateva exemple Dorele despre CSI (Customer satisfaction Index) pe piata GERMANA:
2002: Toyota locul 1, Mazda 2
2003: Toyota locul 1, Mazda 2
2004: Toyota locul 1, Mazda 2
2005: Toyota locul 1, Mazda 2
2006: Toyota locul 1, Honda 2
2007: Honda locul 1, Toyota 2
2008: Honda locul 1, BMW 2, Toyota 3
......
2012: Mercedes 1, Toyota 2
Deci pentru cei care nu se pricep la masini si nici nu stiu la ce se refera un astfel de studiu: nu conteaza cati cocalari isi cumpara SH-uri germane si le inmatriculeaza la bulgari, realitatea este ca in Germania, nu Romania, Toyota este apreciata mai mult din punct de vedere al raportului pret/calitate. Si pentru a fi mai clar pentru cei care sunt fani ghermane: germanii sunt cu mult inaintea noastra si stiu mai bine sa aprecieze o masina, de asta va vand voua BMW si Audi si VW, Opel, etc, ca sa-si ia ei linistiti Hondaa, Toyota, Mazda si alte japoneze :) Insa pana veti ajunge si voi la un nivel de trai si istetime ca al germanilor, le veti mai cumpara jafurile SH inca mult timp de acum incolo.
@automarket a ajuns exact ca un circ unde tot felul de ciudatenii prezinta cate un spectacol.'Lume,lume! Vino sa vezi sarpele care masoare 3metri de la cap la coada si 2 metri de la coada la cap!"
Vai de capul vostru! Si astia, "japsi" si astia "ghermani" si cine mai stie care.
E o chestie subiectiva aici si as lua oricand o Honda Accord in locul unui BMW sau Audi. Asta pentru ca nu ma prea pricep la masini ca majoritatea germanilor care sunt mai multumiti de japoneze.
Ai si tu dreptate: faptul ca sunt mai multe BMW si Audi pe strazile germane nu inseamna ca sunt mai bune decat japonezele, ci doar ca sunt ei destul de nationalisti si prefera marcile lor. Insa am vazut si destule Toyota prin Germania si asta ma face sa cred ca daca germanii produceau super masini nu ar fi ajuns japonezii in topul lor de satisfactie, chiar sa conduca aproape in fiecare an. Insa o parte din germani sunt destepti si se uita si la ce-ti ofera o masina pentru banii care ii dai. La noi in Romanica multi isi iau masini pentru impresionarea publicului si a vecinilor, deci diferenta de gandire. Eu as fi curios sa vad un alt raport: cati ar schimba o Toyota pe un BMW, luand in calcul toate costurile si nu sa ti le dea cineva pe gratis. Avand in vedere CSI din multe alte tari, se pare ca nu prea multi.
Deci Dorele, ei nu compara Toyota Corolla cu BMW seria 7 sau Audi S7 si zic ca in urma testului Corolla a iesit mai buna.
Daihatsu este o parte din Toyota, ca si Lexus, daca nu stiai.
SI pentru ca cei de la Toyota nu prea se pricep la masini mai au un No. 1. Cel mai vandut model hibrid se numeste Prius, nu vreun nume de BMW sau Audi. SI daca germanii erau ei cei mai cu mischi nu faceau alianta cu cei de la Toyota, ca n-ar fi avut ce invata de la ei.
Deci daca nu stii cum se face un studiu, vezi ca ti se dau si detaliile si de ce se tine cont: de obicei sa fii posesor de peste 2 ani, sa spui ce probleme ai avut cu masina sau cu service-urile si nu in ultimul rand daca iti place cum arata masina. Insa la noi asta e pe primul plan: Sa aiba "Angel eyes" ca da bine la ochii privitorilor.
Se pare ca tu vrei sa negi realitatea si nu prea-ti plac studiile facute.
Asta e, nu le fac eu si nu sunt eu cel care-mi dau cu parerea. Sunt tot germanii care stiu ce sa aleaga si aleg bine se pare.
Si pentru ca nu prea te pricepi la economie din cate vad (probabil ca esti baiatu' lu mama si lu' tata sau castigi banii foarte usor), iti spun ca desi Germania e piata de desfacere pentru ale lor marci, in timp se vor schimba lucrurile, pentru ca tot in buzunarul lor se simte gaura cand dau dublu pe un BMW fata de o Toyota si apoi toate taxele. O sa ajunga Dacia pe primele locuri.
Adica prefera Lexus si Volvo in locul ghermanelor BMW si Audi.
Deci cu siguranta nu sunt cocalari.
Cam asta face si diferenta intre nivelurile de trai din Europa de Vest si cea de est: creierul. Germanii aleg cu creierul si sunt mai multumiti de japoneze, romanii sunt super incantati se SH-urile germanilor. Stii ce procent de jafuri germane au fost inmatriculate in 2012 in ROmania? Cam 92-93 % din Audi si BMW cumparate au fost SH-uri.
Si acum o sa dispar cum mi-ai recomandat si o sa va las linistiti sa va bucurati de ale voastre premium germane.
Sunteti prea inteligenti sa intelegeti ceva din cultura altor tari mai evoluate.
Am o corolla din 2007 si sunt foarte incantat. Am schimbat la ea doar becurile pentru faza scurta. Masinuta este foarte buna pentru cat am platit peentru ea si nu as schimba-o decat tot cu o Toyota.
Du-te tu si pupa-i undeva pe cei de la ADAC care au facut testele cu Loganul care se rastoarna si acum il cumpara germanii intr-o veselie.
Georgele, ADAC e firma germana, platita de germani ca sa zica ca masinile lor sunt cele mai bune.
ADAC sunt cei care se opun limitarii la 120 km/h pe autostrazile din germania pentru ca atunci cu siguranta nu s-ar mai cumpara Audi si BMW ci ar creste numarul masinilor fiabile !!!
Si daca tu esti atat de prost incat nu stii sa citesti un studiu, atunci lasa-ne. CSI se face peste tot in lume si super masinile germane nu stau prea bine nici in alte tari. Deci studiul nu se refera la cate masini japoneze sunt vandute in Germania, ci la cat de multumiti sunt posesorii de ele. Vezi ca cel mai apreciat brand din lume e Toyota, iar cele mai multe masini tot Toyota le vinde in lume.
Deci felicita-i tu pe cei de la ADAC pentru studiile facute in Germania. Si zi-le sa nu se mai teama ca le ameninta Dacia piata de masini, ca asta nu tine decat temporar, pana vede lumea relitatea. Lumea care are ochi, ca prostii tot chiori raman :)
Studiul aici: http://www.adac.de/sp/presse/meldungen/technik_umwelt/ADAC-Pannenstatistik-2011%20.aspx Ai inclusiv informatii despre ce defectiuni apar la ce modele. Poti folosi Google Translate.Inteligentule,referitor la cazul ADAC-Logan citeste urmatoarele si inghite in sec:"Pe site-ul ADAC se precizeaza ca nu este vorba de testul elanului, ci de un test propriu, asemanator cu “Elk test”, de evitare a unui obstacol, test pe care Logan se pare ca l-a trecut la viteza de 100 km/h.
Rasturnarea masinii s-a produs in timpul unei sedinte foto, in care se fotografia Logan-ul executand diverse manevre, mai mult sau mai putin brutale, in timpul uneia dintre aceste manevre masina rasturnandu-se.
Faptul ca pilotul nu purta casca confirma faptul ca era o doar o sedinta foto si nu testul propriu-zis, iar figura uluita a acestuia arata clar acest lucru.
Ca Logan s-a rasturnat este, prin urmare, nerelevant pentru comportamentul rutier sau siguranta masinii, intrucat MAJORITATEA autoturismelor (chiar si cele foarte performante) se pot rasturna, chiar si la viteze mai mici, ca urmare a anumitor manevre brutale din partea pilotului”Problema pare a fi neverificarea informatiei de catre cei care au lansat-o sau preluat-o, respectiv jurnalistii romani. Asa ca Mircea ciocu' mic ca esti mic de tot si dispari de la articolul asta ca esti varza de Bruxelles.
Daca tot vrei sa ne referim doar la Germania, atunci banuiesc ca ai auzit de TUV. Sau nu cred, de asta iti explic eu ce este: omologul RAR din Romania. Adica pe acolo treci nu doar daca esti membru ca la ADAC, ci trebuie sa treci cand faci ITP-ul. Fii atent ce zice un articol:
"Organismul TUV din Germania (omologul RAR din Romania) a dat publicitatii raportul complet TUV 2013. Raportul TUV centralizeaza problemele majore aparute in exploatare la fiecare model in parte si depistate in urma inspectiilor tehnice periodice. El centralizeaza masinile ajunse in service-urile germane in anul 2012, iar la baza raportului stau datele culese de la 8,1 milioane de autovehicule – ceea ce face ca raportul TUV sa fie cel mai complex din toata Europa.
Raoprtul TUV este referinta pentru cei ce doresc achizitionarea de masini second hand, dar si pentru constructori.
Ca si in anii trecuti, raportul TUV a fost intocmit pentru cinci categorii de autoturisme, in functie de durata de utilizare: pana la 3 ani, pana la 5 ani, pana la 7 ani, pana la 9 ani si pana la 11 ani."
Articolul il ai aici: http://autosworld.eu/2013/01/10/top-10-cele-mai-fiabile-masini-raportul-tuv-2013/
Deci in toate statisticile facute pe ani in top 10 fiabilitate nu apare niciun model BMW, ceea ce ma face sa cred ca tu esti un alt cocalar prost care in afara de BMW nu mai stie si altceva.
Sper sa-ti placa articolul. Din cate am vazut la categoria pana in 11 ani avem urmatoarele modele Toyota:
Locul 2: Toyota RAV 4
Locul 4: Toyota Corolla
Locul 5: Toyota Yaris
Locul 6: Toyota Avensis
Toate aceste modele au depasit 100.000 km.
Sper sa se fi mai facut lumina in capusorul tau cu un neuron plictisit.
Tu nu ai cum sa primesti vreo Corolla gratis, ca e masina valoroasa, nu e BMW. Poate nu arata ea foarte bine, in schimb merge mult mai bine si mai mult decat un BMW obosit.
Si inca un amanunt important: cine isi ia o Toyota, stie ca trebuie sa se deplaseze cu ea, nu sa participe la concursuri de frumusete, deci nu au primul criteriu de alegere frumusetea, ci fiabilitatea.
La cei cu studii mai putine o masina trebuie doar sa arate bine si sa aiba multi cai putere, deci te inteleg ca n-ai trecut nici tu prea mult pe la scoala.
In concluzie bine ca esti tu mare si prost, ca eu sunt mic, dar mai stiu si altceva decat BEEEEEEEHHHHHEEEMMMMWWWWW.
http://www.automarket.ro/stiri/warranty-direct-honda-toyota-si-mercedes-benz-in-topul-fiabilitatii-49252.html
Vezi ca aici BMW si Audi sunt date ca exemple negative, dar asta doar daca stii sa citesti corect articolul:
CELE MAI PUŢINE DEFECTE
Poziţie Producător Rată de defect în procente Rată de defect la număr de unităţi
1 Honda 0.29% 1/344
2 Toyota 0.58% 1/171
3 Mercedes-Benz 0.84% 1/119
4 Volvo 0.90% 1/111
5 Jaguar 0.98% 1/103
6 Lexus 0.99% 1/101
7 Fiat 1.17% 1/85
8 Ford 1.25% 1/80
9 Nissan 1.32% 1/76
10 Land Rover 1.38% 1/72
CELE MAI MULTE DEFECTE
Poziţie Producător Rată de defect în procente Rată de defect la număr de unităţi
1 MG Rover 7.88% 1/13
2 Audi 3.71% 1/27
3 MINI 2.51% 1/40
4 Saab 2.49% 1/40
5 Vauxhall 2.46% 1/41
6 Peugeot 2.26% 1/44
7 BMW 2.20% 1/45
8 Renault 2.13% 1/46
9 Volkswagen 1.91% 1/52
10 Mitsubishi 1.70% 1/59
Da, oameni buni, BMW este cu mult peste orice Toyota si daca forjezi un motor de Toyota pica mai repede decat unul de BMW. Asta pentru retarzii care-si iau masini sa faca curse cu ele pe strazi publice.
Tara de penibili ce suntem. Luam masini pentru a le forja si pentru a ne da smecheri, in timp ce altii se lauda cu fiabilitate si numar scazut de accidente.
Bai, nu degeaba suntem vazuti ca cei mai prosti soferi din Europa, meritam din plin.