Toyota a reuşit să-şi recupereze coroana în clasamentul vânzărilor după ce era pe locul trei în 2011. La vremea respectivă, constructorul japonez fusese afectat de dezastrele naturale din Japonia şi Thailanda, precum şi de o campanie de rechemare în service.
General Motors redevenise, pentru scurtă vreme, cel mai mare producător de automobile din lume, urmat de concernul Volkswagen.Rezultatele de vânzări ale Toyota Motor Corporation includ rezultatele obţinute de Daihatsu şi Hino, alte două mărci din portofoliul companiei japoneze, pe lângă divizia de lux de la Lexus. În timp ce în primele nouă luni ale anului, vânzările au crescut cu 0.1 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ultimele trei luni ale anului sunt aşteptate să aducă o creştere de două procente faţă de aceeaşi perioadă a lui 2012, fiin aşteptate vânzări de 9.96 milioane unităţi. Cel mai important rezultat pentru Toyota în 2013 va fi profitul operaţional, estimat la analiştii din industrie la 615.5 miliarde de yeni, aproape dublu faţă de rezultatul din 2012.
Via Reuters
daca se pastreaza trendul anual de 4,6% (GM) respectiv 4,8% (VAG) si doar 0,1% (Toyota) La anul GM trece pe 1, urmat de Toyota si pe 3 VAG. Iar peste 2 ani GM, VAG, Toyota. Sampania mai poate astepta cel putin 3 ani.
Toyota practic si-a atins maximul de crestere fiind in zona de saturatie, procentele fiind destul de clare in sensul asta. Pe de alta parte, in urmatorii ani GM si VAG urmeaza sa ajunga exact acolo unde este acum Toyota dar ma indoiesc sincer ca procentele vor ramane la fel de ridicate.
Mai sugestiv era exprimarea profitului in USD (aprox 6 miliarde) decat in yeni
Asa si cu Toyota vs ceilalti.
GM si fratii sai de faliment din State au primit un cec in valoare de 25 miliarde de la guvern, doar pt ca au fost intr-atat de prosti incat sa faca ce vor ei fara sa se gandeasca la consecinte. Au distrus un oras intreg, Detroit aproape ca nu mai exista.
Volkwagen n-are nici cel mai elementar respect pt client si asta se vede din momentul in care iti configurezi masina. Imi aduc aminte acum 5 ani cand m-am dus sa ma interesez de o Fabia, aveau model de baza fara capac la tropedou si cu doua gauri in consola pe post de lipsa radio cd. Iar la VW, daca te apucai sa o configurezi ca o masina normal, te ducea la pret de premium. Sa nu mai vb de Audi. Pana la urma, m-au pacalit cu o Ibiza si la cat am patimit cu masina aia nu mai vreau sa aud de grupul asta cat oi trai. Defectiuni multiple inca de la 5000 km, tratarea clientului cu fundul, preturi astronomice de service, client care urlau la consilieri si vz ca le-au vandut masini defecte.
N-am sa inteleg niciodata masochismul asta al romanilor de a cumpara masini care le fac probleme doar pt ca pe capota sta o sigla cu staif.
Toyota a trecut printr-un scandal monstru cu pedala, i-a batut soarta si cu un cutremur devastator si au revenit bine merci pe primul loc. Si nici macar nu fac mare branza prin Europa. Au si ei problemele lor, normal, dar modul in care le gestioneaza si felul in care se adreseaza nevoilor clientilor e cu totul altfel.
Nu incearca niciodata sa-ti ia fata cu bling-uri, led-uri, plastic cu spuma pe bord sau mai stiu eu ce inutilitati. Ofera ce tb sa ofere si ce se cere, intr-un pachet bogat la un pret decent. PT asta au respectful meu.
Cand ii vad pe unii ca abia asteapta sa "deschida sampania" pt a se bucura de raul altuia, ma ia cu greata. Ori aveti toti actiuni la VW, ori sunteti spalati complet pe creier.
Oricum, am incetat sa mai gasesc justificari logice la afirmatiile unora, totul se face patimas si instinctual in tara asta, niciodata cu capul. Bucuria noastra e necazul altuia.
Unii intorc capul scarbiti, altii se masturbeaza in fata lor. Chestie de gusturi, educatie.
eu nu am facut decat un calcul cu regula de 3 simpla tinand cont de trendul din ultimii ani ai GM, VAG si Toyota.
Nu contest ca Toyota are loc sa creasca dar procentele constante de sub 3% arata o saturatie. Se ajunge la "orizontala" graficului. Sunt sigur ca stii despre ce vorbesc. Daca trendul se pastreaza sau nu doar viitorul ne poate spune.
@zarnasteanu... rare comentariile tale si ABSOLUT inutile pentru un ultilizator inregistrat. Cred ca ai o suparare neexprimata in viata reala si aici e locul unde vrei sa te ....cum ziceai tu? sa te mastur....?
Cu siguranta ai vazut si studiul din SUA si probabil ca ai observat ca Lexus e pe primul loc in timp ce BMW nu stiu unde este ca nu m-am uitat decat la primele 10 pozitii si nu l-am gasit pe acolo, deci este undeva mult prea departe ca sa-l poti compara cu Lexus.