Toyota contesta EuroNCAP dupa rezultatul slab al lui Urban Cruiser
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce Urban Cruiser a fost criticat de reprezentantii EuroNCAP in urma rezultatelor sub asteptari la ultima sesiune de teste de siguranta, reprezentantii Toyota ataca normele si metodologia utilizata de organizatia europeana in cadrul testului.
"Toyota priveste ca pe o prioritate construirea unor masini cat mai sigure cu putinta. In 2009, am primit cinci stele pentru toate celelalte trei masini evaluate de EuroNCAP (iQ, Avensis si Prius), astfel ca suntem foarte surprinsi fe faptul ca Urban Cruiser a primit doar trei stele. La fel ca in cazul oricarui alt model Toyota, Urban Cruiser a fost supus unor teste interne riguroase care ne-au indicat ca masina se ridica fara probleme la nivelul a cinci stele EuroNCAP. Investigam in acest moment in detaliu resultatul EuroNCAP pentru a intelege ce a facut diferenta dintre rezultatul Toyota si cel al organizatiei europene", sustine unul dintre purtatorii de cuvant Toyota, citat de Autocar.
Conform informatiilor pe care le are Toyota, rezultatul slab a fost determinat de un comportament mult sub asteptari al modelului la testul de impact lateral cu stalpul, zona capului manechinelor utilizate de Toyota inregistrand decelerari puternice, peste limita admisa.
Toyota Urban Cruiser a primit, astfel, doar 58% din punctajul maxim la capitolul Protectia pasagerilor adulti, modelul japonez aflandu-se la egalitate de stele cu Dacia Sandero si Logan."Exista o diferenta de opinii intre noi si EuroNCAP in ceea ce priveste aspectele tehnice ale operatiunii, mai exact la capitolul masurarii varfurilor deceleratiei in zona capului la testul de impact lateral cu stalpul. Testele interne efectuate de Toyota, create pentru a satisface cele mai inalte standarde de siguranta, au aratat ca gradul de protectie oferit de airbag-ul cortina se afla in limitele unui punctaj de cinci stele", spune purtatorul de cuvant Toyota, care incheie sustinand ca Urban Cruiser este o masina cu adevarat sigura, indiferent de rezultatul EuroNCAP: "ramanem pe deplin convinsi ca Urban Cruiser este o masina foarte sigura".
VIDEO: URBAN CRUISER, testat la EuroNCAP
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Siguranta
-
Tesla anunță o rechemare în service care afectează toate exemplarele Cybertruck comercializate până acum. Din cauza unui adeziv problematic, un element de caroserie, de la nivelul plafonului, se poate desprinde în timpul condusului. (21.03)
-
Conform noilor date apărute la nivelul Uniunii Europene, România a fost țara cu cele mai multe decese rezultate din accidente rutiere în 2024. Țara noastră a înregistrat, în schimb, o scădere a numărului de accidente fatale față de anii precedenți. (19.03)
-
Ineos a inițiat o campanie de rechemare pe piața din Statele Unite pentru unicul său model, Grenadier. Potrivit campaniei de recall, sunt vizate peste 7000 de exemplare ale căror uși se pot deschide în mers. (15.03)
-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Primele imagini cu noul Nissan Leaf: crossover electric cu 600 km autonomie
-
Deschizător de drumuri
-
Ford vrea să patenteze o transmisie manuală pentru vehicule electrice
-
Acesta este noul Nissan Micra: hatchback exclusiv electric înrudit cu Renault 5 E-Tech
Ideea e ca datorita acestor organisme constructorii modifica anual cate ceva, sa speram ca spre binele soferului si nu de dragul organismelor.
Pe de alta parte foarte multi producatori au centrele de testare a sigurantei foarte asemanatoare cu cele de la EuroNCAP. Deci daca vrei sa ai siguranta maxima tre' sa faci accident frontal la max.64 km/h, lateral numai in dreptul usilor si la o anumita inaltime, lateral cu stalpul la fel. Ei bine la Volvo, Mercedes si SAAB lucrurile stau cu totul altfel, pentru ca ei isi testeaza masinile in foarte multe situatii, simuland accidente care au avut loc pe sosele in dierite situatii. Ca sa ma intelegeti mai bine:
http://www.youtube.com/watch?v=-wQb3eeMcDE