Toyota Aygo X prologue a debutat în luna martie, sub forma unui prototip derivat din actualul model urban Aygo.
Acum, reprezentanții producătorului nipon au confirmat că Aygo X prologue va da naștere unui crossover urban, de dimensiuni compacte, botezat Aygo X. Mai mult, va sta la baza noii generații Aygo.
Noua Toyota Aygo X va fi dezvoltată pe o versiune a arhitecturii TNGA-B (folosită în prezent de Yaris și Yaris Cross). Modelul nipon a fost gândit special pentru europeni și va fi produs în Europa, mai exact, în Cehia, la uzina Toyota din Kolin.
Constructorul japonez a publicat chiar și o imagine teaser cu viitorul crossover de segment A. Prezentarea oficială este programată pentru luna noiembrie 2021.
via Toyota
De altfel, în anumite ţări s-au făcut curente de boicot împotriva produselor Toyota , după declaraţiile tâmpe ale CEO Toyoda
Motoarele pe benzina sunt optimizate, demonstrat fiabile, si unica optiune pentru Romania. Cel mult poti face un compromis cu un full hybrid, renuntand la putere si siguranta pentru a ciupi recuperari de energie, un fel de sărăceală pe foarte mulți bani.
Acest lucru nu se schimba considerabil in următorii 30 de ani.
Sunt eu mai pesimist dar prea se văd nori de furtuna in automotiv. Prea se arunca cu bani pe concepte nefuncționale din multe puncte de vedere.
Dar lăsând totul la o parte electricele pot si vor fi folosite de o mică parte cu sau fără energie verde.
Din punctul meu de vedere hibridele sunt pentru o categorie si mai mică.
Nu văd de ce as cheltui (nu pot sa spun investiție in mașina) o suma prea mare de bani pe o mașina cu putere mai mică cu msi puțin spațiu, mai puțin dinamica si cu o complexitate maxima.
La un moment dat pot sa apăra probleme si sa vedem cine, cum si cu ce costuri se vor remedia.
Clar merg pe clasica sau dacă am infrastructura necesară ca si a 2-a mașina (jucărie) ar fi interesant o electrică.
Am ocazia sa conduc din când in când si sunt chiar fun. Pentru utilizare zilnică chiar si pentru 100 km deja sunt multe opțiuni de luat in considerare.
Ce nu înțeleg este partea de subvenție.
Nu avem sânge in “instalație”, dar este discriminare si dacă am trai intr-o lume corecta așa ceva nu s-ar face din simplu fapt ca nu oricine poate beneficia de o astfel de mașina.
Nu este ca si subvenția in agricultura, adică toți mâncam.
Electricele poluează mai mult decât termicele.... ce enormitate
Termină cele 4 clase apoi mai scrie, că scrii numai prostii