Toyota: "Clientii Prius ne-au cerut un motor mai mare"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Clientii modelelor hibride nu sunt atat de ecologisti pe cat par. Aceasta este opinia inginerului-sef responsabil de proiectul noii generatii Prius, Akihiko Otsuka, cel care sustine ca Toyota a montat un motor mai mare sub capota lui Prius in defavoarea unui consum mai redus deoarece "aceasta a fost dorinta clientilor".
Desi noua generatie Prius are un consum mediu de 3.9 litri/100 km, clientii dispun de o setare sport a cutiei si a motorului, aceasta sacrificand economia de combustibil in favoarea unor performante ceva mai ridicate. Per total, noua generatie Prius este cu 20% mai puternica decat cea anterioara si cu 40% mai puternica decat prima serie prius (1997), eficienta efectiva crescand cu doar 10%.
Noul Toyota Prius dispune de un motor pe benzina de 1.8 litri care dezvolta 98 de cai putere si 142 Nm cuplu maxim, in timp ce generatia anterioara avea la dispozitie un propulsor de doar 1.5 litri (75 CP, 110 Nm). Motorul electric de care dispune Prius produce, la randul sau, 60 kW (echivalentul a 80 de cai putere).
via | drive.au
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Si daca motorul de 1500 cmc de pe Prius e mic, cum o fi ala de 1300 cmc de pe Insight?
Mari pisicheri mai sunt japonezii astia. Ceea ce-mi confirma ca pe ei de fapt ii cam doare la bashca de adevarata evolutie si doar profita in nesimtire de un trend ecologist.