Segmentul mașinilor de oraș va fi afectat în viitorul apropiat de trecerea la o serie de norme de poluare mai dure, astfel că numeroși constructori se gândesc să renunțe la modelele pe care le dezvoltă în prezent.
Teoretic, soluția este reprezentată de introducerea unor versiuni hibride sau electrice, însă acestea ar genera creșterea costurilor și, implicit, creșterea prețurilor la un nivel considerat inacceptabil de utilizatori pentru acest segment.
Oficialii Toyota susțin că Aygo se bucură de succes pe marile piețe europene, însă admit că provocarea majoră pentru viitor este identificarea unei soluții electrificate viabile.
"Prezența noastră în acest segment este foarte puternică. În unele piețe cheie avem o cotă de piață formată din două cifre. Suntem foarte mulțumiți de prezența noastră în acest segment. Pentru viitor, o mare provocare este să facem electrificarea accesibilă", a declarat Matthew Harrison, directorul de marketing și vânzări al Toyota.
În plus, acesta susține că Toyota a reușit să aibă succes cu Aygo datorită strategiei pe care a implementat-o din punct de vedere al raportului calitate-preț.
"Dacă ai modelul potrivit și îl păstrezi la un nivel accesibil, atunci generezi cerere.
Încă ne descurcăm bine cu Aygo, dar am observat că unul sau doi competitori au probleme în acest segment", a adăugat el.Via Automotive News
Comentarii (0)