Japonezii de la Toyota au dat lovitura cu modelul C-HR, SUV-ul bucurându-se de un real succes la scurt timp după lansare. Mașina lor a beneficiat de curând de un tratament special din partea tunerului Dan Gardner Spec. Firma americană a fost angajată de Toyota să vină la show-ul SEMA din Las Vegas cu un prototip care să sublinieze caracterul sportiv al lui C-HR.
Astfel, Toyota C-HR R-Tuned a primit un motor de 2.4 litri ce dezvoltă 600 de cai putere și o cutie manuală nouă cu 5 trepte Toyota E-Series.
Mașina a fost testată pe un circuit din California unde a reușit să învingă modele precum Porsche 911 GT3 și McLaren 650 S Spyder. Dan Gardner mai susține că Toyota C-HR pe care a preparat-o este capabilă să stabilească recorduri și pe circuitul de la Nurburgring.
“Platforma pe care a fost construită C-HR este destul de rigidă, așa că am lucrat mai mult la dezvoltarea manevrabilității,” a explicat Dan Gardner.
Tunerul american spune că a lucrat peste 10.000 de ore la modificarea SUV-ului C-HR, lucrarea fiind începută la sfârșitul anului trecut.
Via Autocar
aa, daca foloseau un motor obisnuit pe care il modificau , poate o turbina mai mare, un intercooler mai mare, niste frane mai bune, niste bare de torsiune din fibra de carbon;, deci chestii pe care in principiu ai putea sa le faci si tu ca iobag palmas cu masina ta, atunci intelegeam, dar asa este o stupizenie.
sau daca ar fi fost scoasa la vanzare o serie limitata care sa aiba aceste modificari, amtfel ce rost are sa duci un unicat la nurburgring? MARKETING pt aplaudaci