Toyota a anunțat disponibilitatea unei ediții speciale pentru C-HR dedicată celor care doresc să se bucure la volan de muzică la o calitate cât mai bună.
Noua ediție specială poartă numele C-HR Neon Lime și beneficiază de o caroserie vopsită într-o nuanță de verde, în timp ce plafonul este negru. De asemenea, ediția specială a primit faruri LED, jante negre din aliaj de 18 inch și un design împrospătat pentru partea din spate.
În plus, constructorul japonez a optat la interior pentru piele neagră și scaune sport îmbrăcate în Alcantara, disponibile exclusiv pentru această versiune.
Totuși, principalul punct de reper al lui Toyota C-HR Neon Lime este sistemul audio premium furnizat de JBL, care vine împreună cu pachetul JBL Music Experience Pack, care include o pereche de căști și un abonament pe 6 luni la serviciul de streaming de muzica Deezer.
Toyota nu a precizat țările în care va fi comercializată noua ediție specială, însă a menționat ca aceasta este limitată la numai 2.000 de unități, iar vânzările vor începe în luna aprilie.
De asemenea, japonezii nu au menționat prețul noii ediții speciale, însă pe piața din România modelul are un preț de pornire de 21.182 de euro pentru versiunea cu motor de 1.2 litri și 116 CP și cutie manuală cu 6 trepte, în timp ce cea mai accesibilă versiune hibridă costă 23.919 euro și este echipată cu motorul pe benzină de 1.8 litri și 122 de cai putere.
Via Toyota
Comentarii (0)