Toyota C-HR, SUV-ul de segment C dezvoltat de constructorul nipon, a fost lansat pe piața din Europa în 2016 în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Acum, SUV-ul Toyota a primit o serie de îmbunătățiri.
Din punct de vedere estetic, Toyota C-HR facelift nu sosește cu foarte multe modificări: faruri cu LED în versiunea standard, repoziționarea luminilor de ceață și un spoiler frontal în două nuanțe. În partea din spate, japonezii au unit cele două stopuri.
Pentru interior, Toyota a pregătit un sistem de infotainment compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto. În plus, sistemul permite actualizări de tip "over-the-air".
Una dintre cele mai importante îmbunătățiri a avut loc sub capotă. Toyota C-HR facelift primește versiunea hibrid benzină+electric echipată cu motorul cu ardere internă de 2.0 litri. Varianta dezvoltă 184 de cai putere și va fi cuplată la o cutie E-CVT. În continuare, clienții vor putea opta și pentru versiunea hibrid care integrează motorul pe benzină de 1.8 litri și 122 CP.
Oficialii Toyota menționează că proaspătul C-HR facelift sosește cu mici modificări în ceea ce privește sistemul de direcție, în timp ce versiunea cu motorul de top de 184 CP va integra și o suspensie cu design nou care promite să ofere și mai mult confort.
Hibridul FARA incarcare de la priză are principalul scol să reducă consumul de carburant. Electromotorul acompaniaza motorul termic intotdeauna. In ambuteiaje stai cu termicul OPRIT. Te miști pe electric, pâna se descarca bateria. Daca tot stai, pornește motorul pe benzina care incarca bateria. Bateria se incarca la orice franare și la orice mers in gol.
Un Lexus ES300h care dezvoltă peste 200 cai, avand o masă de 1700kg consumă in ciclu oraș cât un Golf 2.0TDI de 150 cai si mai puțin. Si vorbesc din experiența personală nu din povești. Cel mai mic consum urban - 6,5L/100km media pe 200km de mers în capitală. 100% oraș.
Plus la asta, un plug-in are o bateria mai mare care mușcă din spatiul din portbagaj.
Și incă ceva: dupa ce consumi tot curentul din baterie la plug-in, mașina tot trece in regim hybrid (ne-plug-in) și practica arata ca sunt maj INeficiente în așa regim de mers (fara sa o incarci) decat un hybrid simplu.
Arată mult mai bine la interior CHR acum, bravo.
În România, Toyota vinde şi anumite hibride cu CVT mecanic !! vechi... dar acest model este eCVT.
PS mi-ar place şi un PHEV şi să existe şi hibrida aşa, pentru fiecare.
Dar să ai casă şi să nu ai priză de încărcare (trifazat) şi un PHEV parcă e păcat aşa :)
Să mergi în oraş 100% electric şi apoi înafara oraşului pe benzină...
Tehnica de condus exterior:hybrid in localitati doar electric. Posibilitatea de a incarca la priza un mare plus pe care Toyota se pare ca nu il vede sau se face ca ploua.
Bineinteles ca in oras la drumuri scurte circul doar electric...priza acasa si la job.
Aştept să vă un Captur sau Megane plugin anul viitor.
Dvs ce model aţi ales, dacă nu vă supăraţi?