Toyota bZ4X, rechemat în service din cauza unei probleme care poate duce la desprinderea roților în mers

de Tiberiu Safta
Luni, 27.06.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a inițiat o campanie de rechemare pentru modelul electric bZ4X după ce a apărut o problemă care poate duce la desprinderea roților în mers. Problema este cauzată de un șurub la rulmenți, care se poate slăbi la frânări bruște. În total sunt afectate 2700 de exemplare.

Constructorul japonez a lansat recent modelul său electric bZ4X. Însă, la scurt timp după lansarea crossover-ului, Toyota a decis să inițieze o campanie de rechemare după ce a descoperit o problemă care poate avea consecințe grave.

Mai exact, a apărut o problemă la șuruburile rulmenților, care se pot slăbi la frânări bruște. O asemenea problemă tehnică ar putea duce chiar la desprinderea roților în mers. Din fericire, nu au fost raportate, până acum, incidente legate de această problemă.

Chiar și așa, Toyota va rechema toate cele 2700 de exemplare ale lui bZ4X vândute până acum la nivel mondial. Dintre acestea, 2200 au fost vândute în Europa, 260 în Statele Unite, 110 în Japonia și 10 în Canada.

Această problemă afectează și Subaru Solterra, care este aceeași mașină în esență. Constructorul nipon va rechema 2600 de exemplare ale crossover-ului dezvoltat împreună cu Toyota. Cele două companii au demarat o investigație asupra problemei, însă, până în prezent, nu a fost identificată cauza.

via Autocar

Comentarii (5)

  • Seriff
    Cum? Sa se desprinda rotile in mers? Daca era VW sareau toti in sus ca sunt proaste, asa fiind Toyota aia e, merge.
    14 5
  • Am înțeles ca sunt riscuri legate de partea electrică, dar risc sa-ți sara rotile in mers indiferent ca este electrică sau nu… cam nasol mai ales pentru Toyota. Semn ca se fușaresc lucrurile.
    13 4
  • Clar, e proaste!
    6 2
  • Mircea Badea
    suruburi eco..

    oare cand vom inlocui suruburile etc cu "lipire electro-magnetica'?
    2 5
  • Important e sa recunosti ca e o problema si sa o remediezi cat de repede poti. Altii baga problema sub pres, o ignora si eventual dau vina pe client. Asta e diferenta dintre o companie responsabila si una de rahat.
    7 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru