Esential
600 | de companii au facut obiectul studiului Reputation Institute. |
Compania de consultanta Reputation Institute a realizat un amplu studiu care a avut ca obiect central reputatia a peste 600 de companii din lume.
Pentru anul 2008, compania americana a intervievat peste 60.000 de oameni si peste 150.000 de companii, care au facut aprecieri la adresa celor mai reprezentative companii existente la nivel mondial. Marele castigator al acestui clasament este primul producator auto la nivel mondial, Toyota.
Asadar, gigantul nipon este vazut ca grupul cu cea mai mare reputatie din lume, conform studiului efectuat de Reputation Institute.
Toyota a reusit sa bata companii ca Google si Ikea, situate, de asemenea, pe podium. In mod surprinzator, intre primele zece se mai gaseste un productor auto, extrem de mediatizat si cu o explozie de imagine incredibila in ultimul an.
Este vorba despre grupul auto indian Tata, care a realizat recent cea mai ieftina masina din lume si a achizitionat brandurile Jaguar si Land Rover.
Via | Forbes
Trimiteti si voi newsletter pentru el, chit ca a aparut deja. Ca vad ca asa procedati cu multe....
Pt admin: verificati va rog scriptul pentru codul de securitate, modificati 0 si O ca seamana intre ele
Pe urma e ura mondiala tot mai acuta impotriva Americii. Pentru ca ce reprezinta coyota in realitate, e cu totul alta mancare de peste. Doar o ciorba de peste expirat, furat pe usa de incendiu dintr-un depozit de mana a saptea.
Si sa ne traduci si noua fraza ambigua de mai sus.
Macar daca tot esti asa de inteligent incearca sa fi si explicit.
Hai pa! Un week end placut si nu te incrunta asa de tare din cauza petrolului. Poti sa-ti iei si o toyota hibrida. Consuma un pic mai mult decat un Golf pe motorina dar nu-i nimic. Statisticile zice ca e mai buna ca Google si Ikea la un loc. Te rog sa n-o ratezi.
Pa draga! (Trebuie sa inveti si tu sa saluti ca un sofer de masina japoneza)
Noi, Romanii ne pricepem f. mult sa ne criticam intre noi.
Japonezii, in schimb, se pricep f. bine sa traiasca in armonie. M-am uitat si eu pe tot felul de site-uri, unde mai scriu si japonezii.
Critici ca la noi nu gasesti.
Pe scurt: cheia succesului la Japonezi e coeziunea/armonia.
cheia insuccesului la Romani e divergenta/criticismul.