Toyota Aygo primeşte şi el un facelift

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 05.01.2012
După Citroen C1 şi Peugeot 107, Toyota revizuieşte la rândul său pe mezinul Aygo. Pe lângă luminile LED şi noul sistem audio, japonezul se laudă şi cu emisii reduse.

Esential

4.3 litri/100 de kilometri consumă Aygo facelift cu motorizare de un litru şi 68 de cai putere.

După Citroen C1 şi Peugeot 107, al treilea frate dezvoltat pe platforma mini îşi face apariţia cu o imagine proaspătă. Este vorba despre micul Toyota Aygo, supus şi el unui facelift asemeni colegilor săi francezi. Operaţia estetică are menirea de a menţine un caracter atractiv pentru micul japonez, cel puţin până în 2014, atunci când Toyota şi PSA se pregătesc să dea naştere unor urmaşi pentru Aygo, 107 şi C1.

Inginerii japonezi au modificat aspectul frontal cu ajutorul unui set de lumini LED şi cu ajutorul unor linii noi în interiorul blocurilor optice. Spoilerul a primit şi el un retuş discret, încorporând acum o grilă de aerisire ceva mai generoasă, în stilul celei regăsite pe noul Yaris. La interior Toyota introduce o nouă echipare, materiale ceva mai bune şi un sistem audio cu fidelitate crescută.

Sub capotă se va ascunde motorul cu trei cilindri de 1.0 litri şi 68 de cai putere, modificat la rându-i pentru a putea emite doar 99 de g/km. Consumul mediu, deşi vorbim de o versiune pe benzină, rămâne la o valoare extrem de redusă, doar 4.3 litri/100 de kilometri.

Aygo facelift va fi expus oficial în cadrul Salonului Auto de la Bruxelles, programat între 12 şi 22 ianuarie.

Comentarii (4)

  • Cool!
    Facelift-ul asta aduce un pic de racoare zilei asteia, in care ne-au trezit PSA cu facelift-urile lor hidoase, Toyota a scos un facelift mai frumos si dinamic!
    8 4
  • Aygo
    Nejustificat de scump comparativ cu celelalte doua variante frantuzesti si as spune ca este si cel mai putin interesant.
    6 6
  • Mi se pare ca lista de dotari standard e ceva mai mare la Aygo. Plus ca sunt optionale pe care 107 si C1 nu le ofera, gen ESP. Si parca nici jantele de aliaj nu sunt nici optionale.
    Si o parte din banii in plus se regasesc si in designul ceva mai dinamic... adica nu arata chiar ca o bomboana pe roti cum sunt C1 sau 107. :)
    5 1
  • Alex Radoi
    Am avut peste 4 ani un C1 (cumparat de nou, al meu personal, nu masina de firma). Nu as mai cumpara niciodata o asemenea masina.

    Un scurt rezumat al problemelor pe care aproape toata lumea le-a avut cu ele, inclusiv eu: pompa de apa stricata la 40.000km, kit de ambreiaj dus la 50.000km, iar la 60.000km, inainte de vanzare, aproape nu mai intra in treapta I, probabil de vina fiind sincronul. Ah, si infiltratii MARI de apa in masina si multe, multe alte probleme mai mici...
    7 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru