Toyota Avensis facelift a intrat în producţie
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fabrica Toyota din Burnaston, Regatul Unit, a început producţia noului Avensis facelift. Modelul a debutat la Salonul Auto de la Frankfurt, în urmă cu două luni, iar primele unităţi vor ajunge în reprezentanţele Toyota din Europa în prima parte a anului viitor. Fabrica din Burnaston este centrul de producţie al lui Avensis şi a fost ”mamă” pentru toate cele trei generaţii de Avensis lansate din 1997 până în prezent. Din 1992 până în prezent, fabrica respectivă a beneficiat de o investiţie de 1.34 miliarde de euro.
”Este o veste excelentă pentru Toyota Motor Manufacturing United Kingdom, suntem mândri să începem lucrul la noul Avensis, o maşină care este centrul strategiei Toyota din Europa şi un model cheie pentru piaţa din Marea Britanie. Fabricată în Anglia, cu motoare pe benzină de la fabrica din Deeside, alături de motoare diesel ultra-eficiente, Avensis este un competitor mai puternic ca niciodată”, a declarat Tony Walker, şeful adjunct al uzinei din Burnaston.
Toyota Avensis facelift are un design exterior mai îndrăzneţ şi mai rafinat şi a primit o serie de îmbunătăţiri pentru a-i creşte calitatea, confortul şi indicele NVH (noise, vibration, harshness) – zgomot, vibraţii, duritate. Modelul are acum o nouă filozofie de design, care combină blocurile de iluminare cu LED-uri cu cu linii îndrăzneţe.
Cea mai bine vândută motorizare a lui Avensis, 2.0 D-4D, a fost revizuită pentru a reduce consumul de carburant şi emisiile de CO2, acestea atingând 119 grame CO2 pe kilometru, o reducere de 15% pentru unitatea de 126 CP.Gama de motorizări a lui Toyota Avensis include o unitate 2.2 D-4D de 150 CP, oferită fie doar cu DPF (filtru de particule), fie cu filtru de particule şi cu filtru de reducere al NOX-urilor (DPNR). Versiunea DPNR a motorului D-4D de 2.2 litri este oferită şi într-o specificaţie superioară, care dezvoltă 177 CP. Motorizările pe benzină sunt trei la număr şi sunt reprezentate de o unitate de 1.6 litri şi 132 CP, o unitate de 1.8 litri şi 147 CP şi o unitate de 2.0 litri şi 152 CP. Toate motorizările sunt oferite în standard alături de transmisii manuale cu şase rapoarte. Opţional, transmisia 2.2 D-4D DPNR de 150 CP poate fi echipată cu o transmisie automată cu şase trepte, în timp ce benzinarele de 1.8 şi 2.0 litri pot fi cuplate unei transmisii Toyota Multidrive S cu variaţie continuă.
Via | Auto-media.info
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Prima generație Ford Escort, lansată la sfârșitul anilor ’60, va renaște sub forma unui restomod creat de o companie britanică. Dezvăluirea oficială a noului model va avea loc în următoarele săptămâni. (03.12)
-
În cadrul unui eveniment care a avut loc la Craiova, departe de ochii curioșilor, Automarket a avut ocazia să vadă noul Ford Puma Gen-E sau, cu alte cuvinte, pur electric. Ți-am pregătit un articol cu 5 lucruri esențiale. Nu lipsește clipul de prezentare. (03.12)
-
DS a publicat imagini noi cu viitorul său SUV coupe electric. Cu această ocazie, francezii au dezvăluit și numele viitorului model, care va fi botezat N°8. (02.12)
- Noul Volkswagen Tayron a intrat în producție
- Mild-hybrid sau PHEV? Răspundem cu ajutorul noilor Ford Puma facelift și Kuga facelift
- KTM, producătorul austriac de motociclete, ia masuri pentru evitarea falimentului
- Viitorul Volkswagen Golf va fi dezvoltat împreună cu Rivian
- Mercedes-Benz: 40 de ani de la debutul Seriei 124, ulterior devenită Clasa E
Comentarii (3)