Toyota Auris Touring Sports completează gama modelului compact japonez la Paris. Break-ul a fost dezvaluit astazi si propune o abordare mai versatila si mai practica a modelului asiatic.
Cu un ampatament total de 2600 mm, noul Auris Touring Sports este cu 285 de mm mai lung decat varianta hatchback. Cresterea in dimensiuni se oglindește direct în spațiul de încărcare disponibil în portbagaj.
La nivel exterior, break-ul japonezilor se va individualiza grație profilului și montanților diferiți, vopsiți în culoarea neagră. Nu lipsesc inserțiile cromate, care creează o linie medieană în jurul mașinii.
Pentru a se putea face remarcat într-un segment așa de popular în Europa, cel al break-urilor de clasă C, noul Auris va trebui să mizeze pe un atu. Acesta va fi, fără îndoială, trenul de propulsie hibrid, împrumutat de a celelalte modele de acest gen din gama constructorului nipon. De altfel, Auris va fi primul break compact din lume care adoptă o solutie de propulsie hibridă.
Chiar și așa, Toyota Auris Touring Sports va trebui să învingă concurenți puternici cum sunt Volkswagen Golf Variant și Renault Megane Sports Tourer pentru a putea spera la o felie din segmentul european al break-urilor compacte, estimat la 25% din totalul pieței auto de pe Bătrînul Continent
Ideea este ca romanii intai trebuie sa le cumpere si apoi vor vedea si reprezentantele cum e cu service-ul, dar cum in calea progresului stau meltenii cu tdi in cap...si plus ca-n cazult toyota nici nu ai nevoie de service.