Toyota Auris primeste un motor pe benzina de 132 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce a debutat pe actualele Avensis si Verso, noul propulsor pe benzina 1.6 Valvematic de 132 de cai putere isi face loc si in lista de motorizari a modelului Auris. Noul motor va inlocui vechea unitate 1.6 16 valve VVT de 124 de cai putere, promitand un consum imbunatatit.
Propulsorul de 132 de cai va fi disponibil in varianta de baza impreuna cu o transmisie manuala cu sase rapoarte, capabila sa exploateze cu succes resursele si sa ofere un consum mixt de numai 5.4 litri/100 de km si o rata a emisiilor de 152 g/km. Clientii pot opta insa si pentru o cutie automata Comfortdrive, care promite un consum mediu mai mic, de 5.2 litri/100 km si o valoare a emisiilor de 146 g/km.
Motorizarea de 132 cai putere si 132 Nm ofera un sprint de la 0 la 100 de km/h in 10 secunde si o viteza maxima de 195 km/h. Pentru toate acestea, clientii vor fi nevoiti sa plateasca 17.690 de euro, versiunea fiind deja lansata pe piata din Spania.
via | Toyota
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
E nevoie de o restructurare totala pentru acest esec.
cred ca este ceva diferenta intre 100-105 CP si 132 CP, cei de la Toyota nu vor motoare puternice ci economice, sunt curios care din motoarele spuse de tine are un consum mixt sub 6%
Cat despre motoare mici cu turbina, no chance, sunt mult prea ocupati sa dezvolte noi tehnologii hibride si ii lasa pe nemti sa alerge dupa CP/litru (nu de alta dar o fac tare bine)