Toyota Auris - imagini cu exteriorul şi interiorul noii generaţii

de Bogdan Mirică
Vineri, 27.07.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota va lansa în această toamnă noua generaţie a modelului Auris. O serie de imagini culese dintr-o broşură trădează exteriorul sportiv al noului model, dar şi liniile interiorului.

Toyota îşi propune să revină în forţă în segmentul compact odată cu lansarea noii generaţii a mdoelului Auris. Aşteptat să debuteze chiar luna viitoare şi cel mai probabil să fie prezent la Salonul de la Paris, noul Auris este ţinut sub secret de constructorul japonez.

Tactica nu prea funcţionează însă, mai multe imagini dintr-o broşură fiind deja publicate pe internet. Fotografiile trădează designul general al modelului, care va încerca să adopte un stil sportiv, cu blocuri optice ascuţite, angulare, o priză de aer mai mare la nivelul spoilerului faţă şi un posterior complet nou şi diferit de ceea ce vedem pe actuala generaţie.

Urmareste Automarket
Imaginile din interior trădează liniile de design pe care mizează japonezii, dar şi faptul că Auris va beneficia de un habitaclu superior calitativ. În spatele volanului cu trei spiţe se ascunde un bord nou, un instrumentar de bord iluminat cu verde şi materiale distincte: metal, crom, inox, plastic lucios şi piele.

Dacă pentru Japonia motorizările de 1.5 şi 1.8 litri pe benzină, de 109 şi 146 de cai putere, sunt principalele candidate, în Europa vom vedea unităţile de 1.6 şi 2.0 litri, supraalimentate, de provenienţă BMW.

via wcf

Comentarii (59)

  • Struto-camila; Din fata pare ca a imprumutat ceva din linia noua de la Renault (inaugurata cu noul Clio) iar din spate are stopurile aproape identice cu noul Hyundai I30. Design super conservator la interior (nemtesc as zice) si rezulta o masina care nu se va vinde bine pe batranul continent. Ramane doar fiabilitatea specifica japonezelor care ii da un adevarat plus insa intr-un an sau doi vor aparea concurenti seriosi ca noul Golf, urmatorul 308 (da, se va numi tot 308 insa va fi model complet nou).
    22 20
  • mare schimbare de design,seamana destul de mult cu vechiul civic
    15 3
  • Arata super bine atat la interior cat si la exterior.Bravo Toyota!O astept cu nerabdare.Noul Auris va fi mult peste Golf,Astra si alte rasnite.
    15 36
  • Sa te inspiri dupa Hyundai i30 la partea din spate este prea mult, chiar nu mai au vreo idee de design original japonezii, interior clasic toyota, adica plictisitor,actualul Auris este ceva mai original la interior. Sa revina in forta? Vor fi doar pe acolo, dar nu in forta.
    19 5
  • Toyota corola e cea mai vanduta masina din lume , deci daca la noi in Romania Golf-ul e rege pt multi , mai ganditi-va.
    14 13
  • Golf-ul e rege in Europa, Corolla este global cea mai vanduta, dar dupa cum arata, revin la ideea ca si pensionarii trebuie sa aiba o masina, alta explicatie nu este, argumentul fiabilitatii merge pana la un punct.
    19 8
  • Fara personalitate, stearsa si terna ca orice Toyota!
    24 9
  • @dan,

    Mai omule,lasan-e frate cu Golful tau ca nu -i de tine aici,arata excelent noul Auris,ai sa vezi ca va fi mult peste Golf si Astra.Interior plictisitor?Pai Golful?Golful are acelasi tip de interior de 2 generatii.
    10 17
  • Da de noul seria 1.Ce zici mai Dane? Seamana leit cu stopurile de pe noul Polo.
    7 9
  • Cred ca se poate discuta doar despre design in cazul de fata. Iar in cazul asta... nu prea imi place. Mazda 3 arata mai bine. Cel putin asta e parerea mea.
    13 1
  • Este singurul model de Bmw care are un design spate neinspirat, in rest mai stii vreun model care sa semene cu alt model de la alta marca? cu toate ca seamana si cu stopurile vechii generatii de seria 1, aparute inainte de Polo.Noul Auris va fi peste Astra? Glumesti, cu forma asta niciodata, iar Golf-ul si-a facut o imagine mult prea buna pt a schimba ceva radical, Toyota va fi pe acolo, cum am mai zis
    12 5
  • Stil tipic romanesc, romani care comenteaza si in realitate sunt ABSOLUT PARALELI cu domeniul auto, inclusiv in linie de design. Ba ca seamana cu Hyundai, ba ca seamana cu Renault, ba cu x ba cu y, dar nici unul din "inteligentii" astia comentatori in domeniul auto nu au observat ca in realitate este un LEXUS CT cu foarte mici diferente. Poate o sa invete si romanii cocalari si carcotasi cu ce se mananca domeniul asta si sa nu mai abereze atat, pentru ca Toyota asta nu a copiat absolut nimic altceva decat tot un produs al lor, care este mai mult decat original si nu copiaza absolut NIMIC.
    15 13
  • cosmin
    nu am nimic cu masina dar bordul ala zici ca e din anii 90
    12 0
  • aliosa23
    WTF...
    "Dacă pentru Japonia motorizările de 1.5 şi 1.8 litri pe benzină, de 109 şi 146 de cai putere, sunt principalele candidate, în Europa vom vedea unităţile de 1.6 şi 2.0 litri, supraalimentate, de provenienţă BMW."

    De provenienta BMW?
    Am trait s-o vad si p-asta. Specialistii in monotonie imprumuta motoare de la bemveisti?
    12 8
  • aliosa23, este vorba de un schimb de experienta, "specilistii in monotonie" le dau tehnologie hybrida (cea mai avansata la ora actuala) iar BMW motoare MAC si MAS.
    4 14
  • cam asta despre tehnologia hibrid

    http://www.automarket.ro/stiri/studiu-80-dintre-clientii-modelelor-hibride-revin-ulterior-la-motoare-44121.html

    nu e nici prezentul nici viitorul deci nu o mai laudati atat
    la fel si pentru 100% electrice

    viitorul sta in hidrogen
    11 2
  • aliosa23
    @gtrazvan, taticii tehnologiei hybrid sunt Tesla.
    Legat de schimbul de experienta, tocmai ce s-au rupt relatiile VAG-Suzuki datorita neseriozitatii japonezilor.
    Masini japoneze sunt mazda si honda, restul sunt "restul".
    8 8
  • @aliosa23 - tocmai ai ramas in urma cu stirile. VAG nu a fost corect cu Suzuki, nu invers, dar fanii VAG sunt orbi aproape intodeauna. Nici macar nu stii de la ce a plecat scandalul, respectiv de la faptul ca Suzuki a preferat sa cumpere niste motoare de la alt producator iar VAG a luat foc ca nu cumpara de la ei, cu toate ca partea asta nu exista in intelegerea lor.
    4 7
  • @andi - ar trebui sa cauti si sa citesti declaratiile nemtilor referitoare la Hybrid. Constructia Hybrida de la Toyota este cea mai performanta si fiabila, solutia lor este patentata si unica. Aici nu vorbim de performnte, ci de raport pret/calitate+eficienta+fiabilitate. iar daca citesti articolul caruia i-ai citit doar titlul o sa vezi "Marca Toyota este excepţia care confirmă regula," - cred ca asta spune tot.

    Electricele sunt infinit mai usoare constructiv decat hybridele, problema constand doar capacitatea acumulatorilor.
    5 8
  • kumite
    Asa este,Suzuki a preferat sa ia motoare diesel de la fiat.Deja,am la munca (dealer suzuki)noile swift diesel la vanzare.Si doar atat!
    Nu le cumpara nici dracul.Motorul este prea zgomotos.Hyundai diesel se vinde foarte bine.Am facut service-ul la cateva diesel hyundai,iar surpriza cea mai mare a fost cand am demontat capacul de pe motor.Un motor diesel de la vag.De generatie mai veche,ce-i drept.Este numai parerea mea:motorul de pe hyundai,cu mult peste generatia noua de la fiat.Poate ma insel.Despre hibrizi?Nu-mi plac.Mai tineti minte"hibrizii" savantei de renume mondial?A fost o gluma!
    10 3
  • De mult nu am mai vazut masina asa urata.
    Pacat...nu ca actuala generatie ar fi ceva in materie de design, da totusi.Asa ceva ?!
    8 1
  • Pinguinul_nuclear
    @gtrazvan,

    Lasa-i ca multi nu o sa inteleaga,pt ca sunt incuiati la minte de la atatea fumegatoare.Ei nu vor intelege niciodata ca tehnologia hybrid Toyota este cea mai avansata la ora actuala.Iar ,ca sa stie si desteptul ala de sus @Andy.Viitorul nu va fi in hidrogen ,poate pt nemtii,pt ca cei de la Toyota vor inventa un alt tip de propulsie,care va fi mult mai avansat.Sistemul cu celula energetica hybrid.
    1 9
  • Problema este ca motorul de la Fiat a fost MULT mai ieftin decat cel de la VAG (care era supra evaluat) si Suzuki l-a preferat pe cel de la Fiat din ratiuni economice, normal, iar VAG a luat foc ca nu le-a inghitit gogoasa. Mare caracter VAG astia.
    4 8
  • Kumite, inainte de toate motivul pentru care Suzuki are vanzari slabe in Romania se datoreaza imaginii de marca proaste pe care o are la noi. Inclusiv Hyundai e vazuta mai bine. Iar in privinta dieselurilor putini sunt cei care se pot pune cu Fiat. Daca VAG are TDI-uri pana la V12 nu inseamna ca sunt mai cu mot, ci ca piata vrea masini cu astfel de motoare.
    Cat despre tehnologia hibrida, am o intrebare pentru cei care critica Toyota: cam ce facea concurenta acum 20 ani cand Toyota avea in proiect Prius 1? Era cineva care sa se gandeasca la asa ceva? Ah, nu. S-au gandit cand si-au dat seama ca tehnolgia asta in 5-6 ani va prinde si atunci s-au pus si europenii pe treaba la asa ceva, cu Renault in frunte, care vine si spune ca va reinventa segmentul hibridelor cu masini precum Fluence Hibrid. Si cand te gadesti ca sunt unii care spun ca japonezii nu stiu decat sa copieze. Culmea, au avut si ei inventii importante (motorul renesis va spune ceva?, airbagul pentru genunchii soferului, motoarele aspirate la care unii constructori inca mai viseaza, sa mai spun ceva de LandCruiser, Patrol sau Pajero, WRX STI sau Lancer EVO, Honda S2000, primele locuri ani de zile in mai toate statisticile de fiabilitate etc, etc.)
    Japonezii au alte capitole la care nu stau chiar bine si sunt trasj in jos, insa eu zic sa nu aruncam cu noroi fara sa stim concret de ce o facem.
    14 5
  • AndreiRN
    Hmmmmm
    Un compromis comercial.
    Pacat ca o sa piarda din fiabilitate cu motoarele BMW.
    In 10 ani ajung la reciclare dar asa e moda in EU.
    2 8
  • Pinguinul_nuclear
    Niciodata nu mi-au placut motoarele supralimentate.Japonezii,mai ales Toyota,au motoare turboaspirate nu supraalimetate.Nu-i de mirare ca europenii nu produc motoare fiabile.Pentru ca pun cilindree mica pe un motor cu multi cai putere,si care trebuie muncit mult in turatii,ca pe un magar obosit.Sper totusi ca Toyota sa le faca modificarile necesare,astfel incat sa se ridice la nivelul de fiabilitate,de care este recunoscuta o Toyota.Ma bucur totusi,ca nu au pus si pe Lexus motoare diesel BMW.Unui Lexus nu ii sta in fire sa sune ca un tractor.Mult mai bine ii sta cu motoare pe benzina si hybrid.
    1 12
  • kumite
    @LauCalin,habar nu am ce se vinde in romania.Sunt pe la antipozi,pe undeva.Aici,masinile japoneze cam fac legea.Suzuki diesel nu se vinde de loc.Nu am nimic cu japonezele.Chiar detin cateva .Maxima,Accord...Am de gand sa le schimb.
    Cel mai fiabil turbo aspirat,este Subaru Impreza STI.Plezneste motorul cat ai zice "peste".Prefer Infinitti decat lexus.
    6 2
  • @Laucalin
    Ar trebui sa stii ca motorul rotativ a fost inventat de un...neamt, iar Mazda a cumparat tehnologia de la Audi prin anii "60, ca l-au imbunatatit si l-au numit Renesis , este altceva, si n-a spus nimeni ca n-au inventat nimic, dar majoritatea lucrurilor in lumea auto nu le-au inventat ei, si lumea nu are mare lucru cu Toyota decat atunci cand vin niste indivizi ,sa zic ,si ti le baga pe gat ca ele "rulzs", atata tot, ca sa se poate zice despre aproape oricine"pe unde era marca x nu stiu cand"...eu pot sa zic pe unde era Lexus acum 25 de ani? Are importanta?
    8 2
  • Dane, mereu am fost de parere ca nu are importanta cine ce a inventat, ci faptul ca au preluat toti constructorii acele lucruri, fie ca e vorba de dieseluri common rail sau de ESP de exemplu. Atata timp cat constructorii nu au zis nimic niciodata de faptul ca unii le-au "copiat" inventiile, nu mi se pare normal sa vine un asa zis cunoscator sa spuna ca constructorul x e un nemernic pentru ca a copiat. Toata lumea copiaza de la toata lumea si nu doar in industria auto.
    5 2
  • @laucalin
    Dar normal ti se pare sa se abereze cu cele hibride? Pai nu in comentariul tau te intrebai "unde erau ceilalti cand Toyota..." si corect spus ca ei au implementat asta ca nu prea l-a inventat si repet, eu unul n-am nimic cu japonezele, cu toyota in speta, dar este agasant toyota in sus si-n jos, asta venite de la niste personaje care nici masina nu cred ca au, pai cand a fost prezentat seria 3 hibrid "specialistii" au umplut tot spatiul cu faptul c-a facut si bmw un hibrid copiat de la toyota, pai sa ma scuzi, da imi vine sa spun sa ma mai lase naibii cu toyota si hibridele lor, asta bineinteles este parerea mea.
    7 3
  • @gtrazvan
    noi ti-am mai zis tie, te supra-evaluezi foarte mult....

    tu te dai cunoscator in domeniul auto dar conduci un bmw obosit cu 150-200k km dupa cum bine ai declarat si mai mult de atat stai la bloc....deci tipicul roman, cu bmw obosit, cu foamea in gat care sta la bloc...

    serios acuma, ma doare fix undeva cat de irational gandesc unii dar macar lasa-ne si vezi-ti de treaba ta, ramai in micimea ta acolo si numai comenta pe un ton apasat cand tu de fapt.... in fine, vezi-ti de treaba ca esti in lumea ta, cu cifre din reviste si site-uri auto...

    bafta
    7 4
  • Pinguinul_nuclear
    Asa este dan,si eu imi vine sa strig si sa zic sa ma mai lase naibii cu BMW si diesel-urile lor, asta bineinteles este parerea mea.
    6 9
  • Eu te las mai pinguinule, dar tu nu poti sa strigi, doar sa macani, si asta e parerea stiintei practic, pinguinii macane.
    7 7
  • Pinguinul_nuclear
    Ha ha ha.......Ce iti mai plac glumela mai Dane.Mai bine ciocu mic si joc de glezne!
    4 7
  • @Dane,inainte sa vb cu un om mare ca @Pinguinul_nuclear,tre sa te adresezi ridicandu-te in picioare.Eu asa stiam,ca se sta in picioare cand vb cu oameni mai ''smeckerii '' .@Pinguinul_nuclear,are mult mai dezvoltata mentalitatea decat a ta,asa ca te rog,sa inveti de la el daca de la mine nu poti.Probabil ca eu sunt mai exigent cu ''puristii''.Asa ca ''mucles'',esti pedepsit,in seara asta vei dormi in cotetul cainelui sau vei sta pe coji de castan.
    5 13
  • Exteriorul nu este original, mi se proiecteaza in minte un mixt de elemente pe care le-am mai vazut undeva, insa nici macar asa "tabloul" complet nu este unul care sa-mi placa. Masina, ca majoritatea masinilor Toyota dealtfel, este stearsa, masini care sunt "prafuite" din momentul lansarii. Despre interior nu mai zic nimic, este la nivelul unui Ford-ului Focus din anul 2000. Inca o masina pt piata sin SUA, unde am inteles ca pe langa "fiabilitatea excelenta", motivul real al vanzarii masinilor Toyota si al celor japoneze in general, este pretul derizoriu.
    9 1
  • Mix-ul de elemente sunt de fapt Lexus CT, prezentat in 2010 si la vanzare din 2011. Defapt acest Auris este un Lexus CT mai "bland".

    Si pentru babuinii care comentau mai sus, tehnologia Hybrida Toyota este INVENTATA si PATENTATA de Toyota, principiul lor fiind total diferit de al altor constructori. Ajunge sa cautati putin pe Youtube sau Google.
    1 8
  • aliosa23
    @gtrazvan
    pentru informatia ta, nu sunt deloc fan vag sau orice germana, sunt fan masina confortabila (frantuzesti, italiene si cateva japoneze - cu exceptia celicai din 96 nu agreez toyotele).
    Vad ca te contrazici singur in legatura cu Vag-Suzuki. Suzuki a incalcat pactul, deh. japonezi... Nemtii, cu toate ca nu-i agreez, au fost seriosi.
    Probabil ca din yaris si auris nu va mai urcati decat in lift.
    Incercati sa mai conduceti si alte masini si apoi vorbim, dar nu ieftinaturi, ceva peste 200 de cai?
    P.S. WRX STI e cea mai proasta impreza pana acum. Am motive obiective si dovezi, multe.
    7 1
  • Daca stopurile acestui Auris seamana mai mult cu cele de la CT decat de la altii inseamna ca unii se uita la alte imagini, era bine sa fie influente de la lexus CT, dar nu conteaza, fiecare face ce poate, influentele sunt admise, dar macar sa recunoasca unii.
    3 2
  • Domnilor, stiti care e principalul avantaj al japonezelor in general? Faptul ca mizeaza pe fiabilitate. Si sunt fiabile, cine contesta asta inseamna ca nu stie ce inseamna o masina japoneza. Dar in ceea ce priveste tinuta de drum, confortul, finisajele, poate si siguranta, placerea la drum lung cred ca cei mai buni sunt nemtii. Aici este cheia, nemtii mizeaza pe niste lucruri "palpabile" cand te urci in masinile lor si cand le conduci. Stiu sa se faca mai... placute. Iar la japonezi, pe ceea ce mizeaza vezi dupa vreo 100-150 000 de km cel putin, atunci cand acea fiabilitate remarcabila se va vedea. Ca pana acolo merg perfect cam toate masinile, indiferent de marca.
    Si ca isa ti dau un exemplu concret, de cand a aparut, din 2005, mi-a placut foarte mult Mitsubishi Colt. De atunci este considerata o masina foarte fiabila. Am fost la un drive test anul trecut cu un Colt 1.3 95 CP benzina.
    Varul meu are o Corolla Sedan (ca sa vezi, cumparata la recomandarea mea). Este foarte multumit de ea, nu a bagat niciun leu, nici macar un bec nu s-a ars in 5 ani de cand are masina. Dar lipseste ceva care sa iti faca plecere sa o conduci sute de km. Este o masina... cam monotona daca ma intelegi.
    Ei bine, la drum lung Beetle-ul meu imi place mai mult. E mai confortabil, scaune mai bine profilate, insonorizare mai buna, simti mereu ce se intampla cu masina, sistemul audio este mai bun etc. Singurele lucruri pe care le-am schimat au fost niste becuri si acum 500 de km, cureaua de accesorii. Lucruri marunte in opinia mea.Am aproape 50000 de km.
    2 3
  • Deci cu alte cuvinte vrei sa spui ca Beetle-ul tau poate sa fie la fel de fiabil ca un Aygo. Iar cu aceasta mirare cum nu bagi nimic intr-o japoneza 200 de mii de km...este o exagerare, iti spun si de ce, sunt si Logan-uri de sute de mii in care nu s-a bagat mare lucru si care sunt de 2 ori mai ieftine, deci? Si n-ai observat ca o marca europeana, mai ales germana, daca are sute de mii de km este jaf , iar una japoneza cu acelasi kilometraj este ca "noua" ? Iar ca Toyotele sunt cele mai monotone si plictisitoare o stie oricine. Am mai dat exemplul asta, am vazut eu cu ochii mei un Astra H cu 700 de mii de km, diesel, si nici nu era un posesor disperat dupa intretinere, schimba filtrele la 2 revizii, si n-a schimbat mare lucru la motor, probleme minore, deci exemple din astea se pot da la orice marca.
    8 4
  • Dane, ideea e ca nu are japonezul doua capete sa faca el masini fiabile. Ci modul cum percepe neamtul si japonezil ideea de masina. Neamtul sa gandeste ca trebuie sa faca bani si din service, sunt piese construite care sa cedeze dupa un numar de km. Evident pot fi si exceptii. Japonezul nu prea se gandeste la asta. Din cauza asta se pot parcurge multi km fara probleme cu masinile lui. mai gandeste-te la un aspect: japonezii au invadat doua piete foarte marci care aveau marci proprii, ma refer la SUA si Europa. Trebuia sa se bazeze pe ceva ca sa isi creeze o imagine.
    Si apropo, cate Opeluri ai vazut in stare perfecta cu peste 500000 de km? Eu sincer am vazut doar doua: un Omega de prin '97 (masina unei firme si tot diesel) si o Vectra B din '96-'97 sau ceva de genul asta. Tu ai vazut unu.
    Ori japoneze am vazut mult ma multe.
    5 5
  • Mi-am amintit o chestie. In martie sau aprilie cand am fost la mecanic sa schimb cureaua de accesorii (un tip care se ocupa doar de masini nemtesti), avea in service un Passat cu celebrul 2.0 TDI 140 CP, fabricatie 2008. Tot bordul era pom de Craciun. L-am intrebat pe mecanic ce are de face in halul ala si imi spune sec "dar ce nu are... pai luna trecuta mai bine de jumatate din profit l-am facut cu VW si interesat, cu motoarele diesel de la Opel". Si l-am intrebat daca pana acum a avut pe cineva cu japoneze si mi-a zis ca doar chestii simple... un bec, o bucsa, placute de frana, un ulei...
    Si nu este singurul pe care l-m auzit ca spune asa. Concluziile le trage fiecare. Dar eu mi-am facut o parere... tipul este foarte unoscut pe forumul monomarca VW, a desfacut foarte multe motoare si mai toti au fost multumiti. Mai mult, prepara si masini pentru raliuri si off road extrem. Deci eu cred ca stie ce vorbeste.
    Cu toate astea, daca mi-as lua o japoneza? Hmm, nu stiu (vezi mai sus de ce). Poate doar atunci cand intr-o Corolla ma voi simti la drum lung ca intr-un Golf sau Focus. :p
    7 3
  • Mai Samba, tu stii sa citesti sau esti obsedat cu service-ul? Am spus c-am vazut un exemplar, nu ca toate pot face fara probleme 700 de mii, mai ramane sa vad un singur exemplar de Avensis sau Corola la acelasi kilometraj, facut prin Romania in mare parte, si apoi o sa vedem pana unde duce aceasta fiabilitate japoneza, dar stai ca multi si le schimba pe la 300 de mii maxim si nu avem cum sa vedem asta, pacat.
    6 1
  • @LauCalin eu zic sa stai mai mult timp in erviceuri ca sa iti dai cu adevarat seama. Eu spre exemplu de 6 luni dorm prin serviceuri pentru ca imi place sa fiu avizat. Eu sunt mare fan al motoarelor atmosferice turbo fabricate in japonia. Pentru ca numai ei au atmosfericele cu turbina in vibrochen si tachetii ceramici in camera de ardere. Sunt mult peste restul. Daca nu ma crezi incearca sa traiesti vreo 4 luni intru-un service. Sa vezi motoarele japoneze cu 25 de valve pe cilindru cu baia de ulei pe puntea spate intre etrieri si jejun... ce mai, o capodopera.

    Eu am modelul actual ( ultimul facelift ) de Corolla cumparat in 1975 si inca merge desi parcurg 2000 de kilometrii zilnic.
    10 3
  • Eu nu am zis ca nu mi-as lua o japoneza pentru ca ar fi masini proaste. Am zis in penultimul comentariu de ce. La condus intr-o "nemteasca" te simti mai bine. Si vorba celor de la Top Gear, japonezii sunt dependenti de fiabilitate, insa uneori poate sa te plictiseasca. Umblarea prin motor poate avea si ea farmecul ei. :))
    Parerea mea e ca masinile japoneze sunt o afacere foarte buna la mana a doua, mai ales atunci cand nu au un portofel "gras". Pentru ca sunt masini fiabile, iar imaginea de marca mult mai slaba decat a masinilor nemtesti loveste puternic in pretul sh. Sincer sa fiu as da oricand 3500 de euro pe un Yaris de 8 ani, mult mai posibil cu km reali, decat pe un Polo de vreo 10 ani cel putin si cu un trecut cam incert.
    Sau vreo 4000 pe un Colt de 1.3 95 CP cu vreo 70-80000 de km decat pe un Polo de 1.4 de 75CP si destul de mult peste 100000 de km.
    Dar sa dau 15-20000 pe o japoneza... poate Honda Accord. De la nivelul asta de pret masinile au km mai putin, iar acea fiabilitate japoneza se simte mai tarziu, deci in opinia mea nu prea se vede avantajul lor. Ori in primele doua cazuri poti sa-ti dai seama de el si dupa nici un an. :)
    3 2
  • @Dan,nu este adevarat,au venit si masini care aveau 450 de mii de km,si nu aveau nici o problema,dor placutele trebuiau schimbate,asa ca te rog sa nu mai vorbesti,fara ca macar odata sa intri intr-un service.
    3 8
  • Repetarea asta ca papagalul "intra intr-un service" indiferent de ce-ti spune omul ma face sa cred ca ori vorbesti la misto ori esti una si aceeasi persoana cu pinguinul apocaliptic sau chiar mafia, doar ei repeta aceleasi fraze indiferent de context sau de raspunsurile pe care le primesc, si daca chiar "sunteti" o singura persoana, acea persoana e bolnava rau.
    7 1
  • Pai vad ca ai inceput sa vorbesti de service.Bun,inseamna ca daca vorbesti de service ai intrat si in el sau ai lucrat in el.Ti-am zis,un om care incepe sa vb despre probleme mecanice,inseamna ca a lucrat in service.Ce ti se pare ca repet.Tu cam repeti aceleasi lucruri dupa mine.Si te rog nu mai incerca sa pacalesti alti useri sau sa te crezi mai destept,ca nu esti.Eu sunt satul de dastia.Eu nu am nimic cu nimeni,si nu vreau sa ma contrazic.Si oricum ce spun eu aici este egal cu 0 pentru voi.Se vede ca nu am ce discuta cu niste pusti ca voi.Eu am crezut ca discut cu niste barbati adevarati,nu cu pustimea.
    2 9
  • Tu ori esti @dan-grc,ori esti altul user ,care tot imita.Dar ma abtin sa nu vorbesc urat cu tine.Ai noroc ca sunt bine dispus,ca mie ditr-o data imi sare mustarul.Numai niste copii loviti de soarta ,face aceste glume.Se vede ca nu exista colaborare pe AM,nu exista drept de opinie,ca una doua,vine un mucos si incepe sa imite userii ca un prost berechet.Nu dai dovada de nimic stai linistit.Poti sa ma imiti pana maine,poti sa si crapi .Niste oameni maturi nu ar fi dat dovada de asa ceva.Tine-o tot asa,ca in 2 ani poate te vei maturiza si tu.
    2 6
  • Mitica
    A ajuns si Toyota la un design mai de 2008...mai putin la interior unde presupun ca iluminarea verde e pentru nostalgicii Skodelor din '98
    6 0
  • MIC CURS DE CONDUITA PENTRU A NU PRIMI 30 DE MANUȚE ROSII LA FIECARE COMENTARIU:

    Dedic acest mic indrumar celor doi vasnici aparatori ai toyotei noastre cea de toate zilele, domnii Mafia și Pinguinul Nuclear.

    Pasul 1 :
    Spune ce crezi despre masina preferata - cu siguranta vei spune lucruri bune ;)

    Pasul 2 :
    Abtine-te de la a arunca cu noroi in masinile nemtesti, s-a demonstrat deja ca nu functioneaza in romania. Din pacate romanii, romania cu totul, sunt mult mai atrasi de masinile nemtesti decat de cele japoneze. Treubuie sa va obisnuiti cu asta si sa nu mai incercati "denigrari" copilaresti pentru ca nu asa se poate modifica mentalitatea maselor.

    Pasul 3:
    Ignorati-ma in continuare ;)
    8 2
  • kumite
    @aliosa23,de ce ai motive sa spui ce spui despre STI?Ce dovezi ai?Eu lucrez cu subaru,si ai dreptate nu 100%,ci 1000%
    4 2
  • aliosa23
    @kumite am o mica dauna totala cu un albastru cu jante aurii si scaune recaro. Sa nu mai zic ca la doar 20.000 am avut probleme mari cu cutia (3500 de eur reparatia).
    Si conform unor teste, "amaratul" de evoX cu aproape 100 de cai in minus e mult mai agila si mai manevrabila decat sti-ul.
    8 0
  • Dacă mi se permite şi mie o părere umilă, considerându-mă departe de a fi vreun etalon sau vreun specialist. Cred că se întâmplă ceva nefiresc cu acest MARE concern: Toyota…Am birjărit atât de mult Toyota încât, în mod logic, ar fi trebuit să fiu toyotist, nu saabist…Primul semn de întrebare mi l-am pus în legătură cu decizia niponilor de a solicita motoare extra-house…Hai, dacă ar fi fost benzinare, tot nu m-ar fi uimit, dar…Diesel?! Mulţi mi-au cerut să le vând Corolla mea pe motorină tocmai fiindcă îi ridicau capota şi rămâneau înmărmuriţi; cică era neverosimil şi miraculos ca motorul să arate atât de bine şi să “huruie” atât de viguros după 300 000 km rulaţi efectiv (de mine plus babacu’). Şi n-avea nimic în plus faţă de specificaţiile din fabrică, doar un filtru intermediar de motorină care o curăţa bine de “impurităţile” pur balcanice şi care trebuia schimbat la fiecare 5000 km.

    Problema principală pe care eu am remarcat-o la acest model ("noul Auris") ar fi, de fapt, împărţită în alte trei: 1) interiorul banal, chiar mai “boring” decât cel al ediţiei precedente; 2) spatele pare preluat de la Hyundai i30 (OK, Dane!); 3) chiar n-a observat nimeni că forma de ansamblu a acestui model se inspiră destul de izbitor din cea a lui…Citroen C4 ultima generaţie? (modelul francez ceva mai “rotunjit” – ba încă spatele despre care discutam mai sus ar aduce mai degrabă cu C4 decât cu i30…). Poate mă înşel în această ultimă privinţă, dar pe mine, unul, mă zgârie pe ochi asemănarea, ipotetică sau reală :)

    Aş mai adăuga un lucru important despre renumita fiabilitate japoneză: este exprimată la superlativ doar de…Toyota Group! Uneori priveam cu jind la Mitsubishi, mai ales variantele supraalimentate, până mi-a dat peste bot un autentic specialist: “Te cucereşte motorul de 2000 cc şi 300 CP ? Dar te-ai întrebat ce fiabilitate asigură?!”…”Păi?”…”Păi limitează-te la maxim 250 CP, inclusiv tunat, pentru orice 2.0 turbo” (evident că nu-l ascult: un 900 Talladega 2.0t 300 CP poate fi excepţia isteaţă!). Deci Toyota echivalează cu 70 % din succesul global al industriei auto japoneze din toată istoria ei! Obiecţii?
    2 7
  • kumite
    Ai dreptate @ aliosa23.Iar EVO arata si mai bine.Care dintre voi a vazut noul subaru XV?Urata cu spume!
    1 6
  • Din aceste prime fotografii si daca noul model cam asa va arata, cred ca se prezinta ceva mai agresiv decat generatia actuala. Farurile si stopurile cu forme ascutite, muchiile care cred ca arata bine pe un model hatchback, imprima masinii un aspect ceva mai dinamic.
    Din acest punct de vedere, al aspectului exterior, cred ca este un progres. In lateral apare un al treilea geam, care contribuie la linia generala ceva mai agresiva, mai sportiva. Fara complicatii inutile la design. Precizez ca nu sunt fan Toyota.
    Actualul model nu m-a inpresionat, inca de la lansare. O masina te poate face sa te simti bine inca de cand ai luat loc in scaunul soferului, lucru pe care nu l-am simtit in actuala generatie. Nici aspectul exterior nu m-a convins, altfel prefer sa arate un hatchback.
    Prefer ca un hatchback sa arate ceva mai dinamic, asa cum pare ca se prezinta noul model. Chiar daca unora li se pare banal... Cat despre interior, pozele nu sunt foarte clare. In articol scrie despre materiale de calitate, sper sa fie asa. Dupa lansarea modelului, cred ca putem sa ne formam o parere. Nu spun ca interiorul este spectaculos, doar consider ca putem sa avem fiecare ceva rezerve, pana vedem si urcam in noul model.
    Desigur, noul model ''se inspira destul de izbitor'' de la noul C4...
    Deoarece modelele comparate au 4 roti fiecare :)
    4 0
  • *impresionat
    viteza, scuze... nimeni nu este perfect :)
    0 0
  • Auris = masina pentru cocalari/re nesimtiti/te si pentru ciori/are
    Atata am de zis
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru