Săptămâna începe în forţă pentru Toyota, constructorul nipon prezentând luni primele imagini ale celei de-a doua generaţii Auris. Modelul compact hatchback va fi lansat la Salonul Auto de la Paris, la finalul lunii septembrie.
DESIGN
Noul Auris - care va fi prezentat la Paris în paralel cu doi dintre cei mai de importanţi rivali de pe segmentul său, VW Golf 7 şi Seat Leon 3 - se prezintă la apel într-o formă complet diferită de cea a versiunii actuale. Silueta dinamică a modelului japonez - Auris primeşte un al treilea geam lateral, e mai lung cu trei centimetri, dar mai scund cu nu mai puţin de 5.5 centimetri - este completată cu succes de forme agresive demne de un concept în toată puterea cuvântului. În plus, observăm o linie frontală care aminteşte de cea adoptată în în ultima perioadă de Lexus şi o zonă posterioară dominată de stopurile orizontale care "ating" luneta de dimensiuni reduse.
Interiorul suferă şi el schimbări radicale odată cu noua generaţie Auris. Modelul japonez renunţă la formele anterioare, inspirate de cele de pe Corolla, şi vine cu o planşă de bord dominată de zona display-ului central. Formele angulare, geometrice, înlocuiesc liniile curbe ale modelului pe care îl înlocuieşte noul Auris, iar materialele şi calitatea finisajelor promit să ajungă la un nivel mai ridicat.MOTOARE
La capitolul motorizări, compacta japoneză se va baza pe două motoare pe benzină - 1.3 şi 1.6 litri - şi pe două diesel-uri de 1.4 şi 2.0 litri despre care Toyota nu a anunţat încă nimic oficial. Cea mai importantă versiune este însă cea hibridă, cu un sistem de propulsie preluat complet de la fratele Prius (benzină 1.8 litri plus motor electric) care dezvoltă un maxim de 136 de cai putere şi care beneficiază de o transmisie CVT. Există o modificare substanţială faţă de precedentul Auris hibrid: pe noua generaţie, inginerii Toyota au aşezat bateriile care alimentează motorul electric sub banchetă, reuşind astfel să păstreze un nivel al portbagajului identic cu cel de pe versiunile cu motoare termice: 360 de litri.
via Toyota
puteau pune noile motoare din colaborarea cu bmw, si atunci ar fi fost altceva
In final ramane o masina care se va vinde bine in Japonia si SUA (insa acolo au motoare mult mai potente la cat de ieftina e la ei benzina)
Cand vor aparea poze cu Golf 7 atunci sa comentezi de designul lui , pana atunci sa nu te mai ia gura din inainte
@3a21: daca imi permiti sa completez/ajustez lista ta de pucte la golf: da, are dotari, aproape toate sunt optionale, si scumpe rau; da, sunt finisate bine, foarte ergonomic, de unde si diferenta de pret ma gandesc; motoare ca lumea de fapt au unul: 1.4 tsi. 1.2 HTP e cel mai lens motor din lume, 1.4 respectiv 1.6 mpi-urile merg ca alea de pe Logan (ambreiajul/cutia face diferenta), tsi-urile sunt alta mancare de peste, insa care ridica pretul enorm ...
Concluzia mea este ca se merita golf, insa e cam scump ... si vrei sa il cumperi si a doua oara. e ca si cum ai cumpara o masina gata uzata moral, dar o cumperi noua.
Probabil ca dpdv al fiabilitatii se va ridica la standardele Toyota.Sunt curios insa daca in privinta confortului, finisajelor sau insonorizarii se va ridica la nivelul lui Golf. Ca tot ii este rival declarat.
Design ul exterior este remarcabil la noul Auris, insa ce s a intamplat cu interiorul?!
Niste forme asimetrice nereusite dupa parerea mea. Nu cred ca va avea mare succes in Europa!
2009 World Car of the Year [25]
2009 Euro NCAP Safest Car of the Year [26]
2009 Best Performance Car under $60,000 (GTI) (Australia)[27]
2009 Yellow Angel (Germany)
2009 Auto Motor and Sport Readers’ Best Car (Germany)
2009 Wheels Car of the Year (Australia)
2009 What Car? - Best Small Family Car (Great Britain)
2009 International Engine of the Year (1.4 TSI) [28]
2009 Green Engine of the Year (1.4 TSI) [29]
2009-10 Japan's Import Car of the Year
2010 Continental Irish Car of the Year - Best Family Car.
2010 Automobile Magazine - Car of the Year (GTI) [30]
2010 Canadian Car of the Year
2010 What Car? - Best Small Family Car (Great Britain)
2010 South African Car of the Year [31]
2010 Fleet News - Company Car of the Year [32]
2010 World Green Car (BlueMotion) [33]
Kelley Blue Book included the VW Golf TDI (clean diesel) among its Top 10 Green Cars for 2010.[34][35]
2010 Top Gear Magazine - Hot Hatch of the year (Golf R)
2011 What Car? - Best Small Family Car (Great Britain)
2012 What Car? - Best Small Family Car (Great Britain)
Dar hai sa luam lucrurile si altfel pentru ca nici Golf nu e un elev model, mai ales in privinta fiabilitatii.Capitol la care de mai bine de 20 de ani Toyota este undeva ma sus decat VW. Mai mult, nu uita ca Toyota ava un motor cate timp de 8-9 ani a fost ales Engine of the Year la cilindreea lui. Performanta pe care nimeni nu a mai atins-o.
Si de ce crezi ca masina asta nu poate castiga World Car of The Year sau Safest Car la EuroNCAP? Analizezi pe seama unor poze si esti subiectiv. De obicei atunci cand se lanseaza un model nou este (mult) mai evoluat decat inlocuitorul sau. Iar cele mai bune exemple ar fi in ograzile lui Hyundai si Kia.
Hai sa apara pe piata, sa "ne dam" cu ea si apoi sa o laudam sau sa aruncam" cu rosii.
http://www.fastmotoring.com/wp-content/gallery/2012-hyundai-i30/i30_007.jpg