În urmă cu doar câteva zile, o serie de voci apropiate Toyota au anunțat că producătorul nipon își dorește un nou Hot Hatch în gamă. Acesta ar urma să aibă la bază actuala generație Corolla și va fi dezvoltat de divizia Gazoo Racing.
Conform zvonurilor, viitorul Toyota GR Corolla va miza pe motorul cu trei cilindri de 1.6 litri introdus în premieră pe GR Yaris. În cazul modelului de clasă mică, unitatea oferă 261 de cai putere și 360 Nm.
Acum, aceleași voci apropiate companiei nipone spun că oficialii Toyota nu exclud lansarea unui SUV de performanță. Acesta va purta numele GR C-HR și ar urma să ajungă pe piață în următorii doi ani. Rămâne de văzut dacă niponii vor dezvolta o astfel de versiune bazată pe actualul C-HR sau dacă vor introduce varianta de performanță în momentul lansării noii generații.
Conform surselor, și viitorul GR C-HR va miza tot pe motorul de 1.6 litri cu trei cilindri, dar sunt șanse mari ca resursele oferite de acesta să fie ceva mai mici comparativ cu cele livrate în cazul lui GR Yaris.
SUV-urile de performanță încep să atragă din ce în ce mai mulți clienți, iar câțiva producări de volum au anunțat că în scurt timp vor oferi astfel de versiuni în gamă.
În prezent, actuala generație C-HR poate fi comandată într-o versiune de echipare GR Sport (foto).
Japonezii propun o serie de elemente noi de caroserie, scaune sport, un sistem de direcție îmbunătățit și suspensii ceva mai rigide.Via | Auto Express
Da , am auzit de aceste modele sportive dar sportiviatea la toyota a fost doar la aceste doua modele iar acuma' cand vor mai fi niste modele sportive in gama toyota vor fi cu *doar* trei cilindri ceea ce asta nu mai este sportivitate. Aceste doua modele sunt singurele modele cu adevarat sportive in gama toyota, in rest celelalte editii sau versiuni de performanta sunt doar asa pentru distractie si abordarea unor viraje sau mers mai rapid, dar nu sunt sportive. Adevaratele masini sportive sunt cele cu motoare puternice, multi cai si mult cuplu. Adica Skoda Octavia RS, Kodiaq RS (care este cel mai rapid SUV cu 7 locuri de pe circuitul din Germania), sunt masini de performanta si sportivitate si mai sunt si multe altele dar eu am dat doua exemple.
Skoda Rapid este doar numele acestei minunatii de Skoda si este un hachback foarte frumos dar care nu este sportiv. Skoda Octavia RS si Kodiaq RS sunt masini de performanta si sportivitate.
Skoda face masini foarte frumoase. Si face masini de toate felurile adica, de oras, de drum, de off road.
Skoda este doar marca de buget a unui conglomerat, si are si ea vreo 2-3 versiuni mai sportive ale unor masini de volum.
Nu spun ca skodele nu sunt masini ok, dar hai totsu sa nu sarim calul, mai au loc si altele in piata.
Da, stiu ca toyota are mai multe masini, are chiar un off roader si un pick-up dar are si Skoda doua off roadere adica Skoda Karoq si Kodiaq si defapt mai este unu sau chiar doua adica Skoda Octavia Scout si Superb Scout chiar daca sunt SUV-uri de familie au 4x4 si se descurca admirabil pe off road. Este si toyota o marca buna si fiabila chiar daca au avut multe probleme si rechemari in service. Am spus ca multe dintre modele sunt de oras nu ca toate. Skoda are trei SUV-uri de familie de si Kamiq este mai degraba de oras si 2 modele de familie cu versiuni sedan si break, 2 modele de oras adica Citigo si Fabia, un model de drumuri normale si plimbari adica Scala. Si mai sunt si sunt si doua modele de performanta si sportivitate. Nu am nimic cu toyota dar nu are multe masini de familie.
C-HR nu e SUV, e un crossover cu garda la sol mica si consola fata lunga. Este singura masina cu care nu am putut cobori in sosea direct fara sa ating spoiler-ul fata. Ciudata senzatie, pentru ca masina pare inalta, dar nu e. Spre comparatie BMW seria 1, cu pachet M Sport nu are nicio problema, pentru ca are consola fata foarte scurta. Sa-i pui o versiune rapida nu prea are sens.
Skoda Rapid nu este foarte rapida dar designul si linile par foarte aerodinamice.Iar Skoda Superb este superba.
Skoda Kodiaq, Skoda Karoq, Skoda Octavia Scout sunt masini de off road. Au cel mai bun sistem 4X4 cu cele mai bune suspensii, au garda la sol foarte buna, portbagaj urias, motoare TDI si TSI, sistem de spalare faruri si aceste masini sunt mirifice, extraordinare, foarte frumoase, interesante. Eu cand vad o Skoda care este noua raman cu gura cascata. Am si eu o Skoda Octavia 2 si sunt foarte incantat de ea. Si am fost cu ea peste tot, chiar si pe drumuri forestiere si s-a descurcat excelent si chiar si in Grecia prin gropi si nisip tasat s-a descurcat excelent chiar daca nu este 4X4.
"designul si linile par foarte aerodinamice"...bine ca doar "par", altfel aveam numai "avioane" pe strada cu emblema skoda.
Pai chiar sunt foarte aerodinamice Skodele. Iar Skoda Kodiaq RS este foarte rapida si puternica la fel si Octavia RS. Am vazut o Skoda Kodiaq RS pe autostrada si a trecut pe langa mine val-vartej desi aveam 130 km/h.
Poate daca imi vand la pachet Q8ul plus CAYENNEul cu BENTAYGA sa ajung si io sa ma ”coafez” cu o skoaba... ca sa raman tot in acelasi concern.
Proasta gluma.
Era o Skoda Kodiaq RS care cred ca avea mai mult de 200 km/h si abia am apucat sa admir frumusetea de Skoda de performanta.
Incearca cu apa rece!!