Toyota ar putea cumpăra airbag-uri de înlocuire și de la rivalii companiei Takata

de Sebastian Toma
Vineri, 21.08.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Recall-ul în service generat de japonezii de la Takata i-ar putea obliga pe conaționalii lor de la Toyota să apeleze și la alți furnizori pentru a înlocui airbag-urile care au capsele de umflare defecte.

Esential 3 furnizori ar putea folosi Toyota pentru a asigura necesarul de airbag-uri apărut în urma scandaului Takata.
Toyota ia în considerare apelarea și la alți furnizori de componente auto pentru înlocuirea airbag-urilor care au dispozitive de umflare care ar putea cauza probleme și au fost fabricate de corporația Takata. Potrivit Automotive News, pentru cele 12 milioane de mașini pe care trebuie să le recheme în service cei de la Toyota, producătorul nipon de automobile ar putea să fie nevoit să apeleze la trei furnizori de componente auto, printre care sunt vehiculați Autoliv, Daicel și Nippon Kayaku. Acești furnizori ar asigura airbag-uri de înlocuire și componente suplimentare pentru a accelera reparațiile pe care trebuie să le efectueze producătorul de automobile care s-a trezit prins între ciocan și nicovală dintr-o greșeală a furnizorului Takata.

Analiză: Dezastrul Takata. Căderea celui mai important producător japonez de centuri şi airbag-uri

Între timp, la nivel de industrie, ceilalți producători de automobile au început să-și reducă dependența de japonezii de la Takata și să găsească soluții pentru evitarea acestor situații în viitor. Reprezentanții Toyota le-au declarat oficialilor americani responsabili de supravegherea acestei rechemări în service că se așteaptă ca alți furnizori să-i ajute să obțină aproximativ 23% din capsele de umflare de airbag necesare pentru reparația celor 2.9 milioane de vehicule pe care compania niponă trebuie să le repare în Statele Unite ale Americii.

Doi angajaţi susţin că directorii companiei Takata le-au cerut să distrugă rezultatele testelor unor airbag-uri defecte

Urmareste Automarket
Tot reprezentanții Toyota au declarat că vor sprijini costul mărit al producției de piese de înlocuire, inclusiv investițiile necesare creșterii producției acestor repere.
Toyota a semnat cu cei de la Nippon Kayaku pentru a-i convinge să crească producția în vederea fabricării a 13 milioane de umflătoare de airbag-uri, care trebuie livrate între iulie 2016 și până în 2020. Mișcarea proactivă a celor de la Toyota ar putea să fie făcută și de alți constructori de automobile, peste 10 concerne internaționale fiind nevoite să recheme în service un număr însemnat de vehicule pentru înlocuirea airbag-urilor produse de Takata. Până acum, defecțiunile airbag-urilor Takata au fost declarate drept cauza decesului pentru opt persoane și sunt responsabile de peste 100 de răniri în urma explodării cu forță excesivă și împrăștierea de șrapnel în vehicule.

Scandalul Takata atinge un nou vârf: producătorul de airbag-uri anunţă cel mai mare recall din istorie, cu 33.8 milioane de maşini

Via Automotive News (înreg.) | Sursă foto

Comentarii (5)

  • Asteptam inca parerea expertului Ivanoff pentru a ne relata ce a constatat :))))))))
    18 0
  • @S nu o intuiesti ? come on.. e simplu: indiferent ce airbag-uri alege Toyota, poti fi sigur ca airbag-urile vor fi din clasa super-lux, ultra-premium, vor avea cusatura pe margine, iar raportul kg/putere va fi mult mai bun decat la d'alde FlocksWagen, Marsadas Banz sau BieMdabalIU.
    Asta doar pentru cunoscatori, cei care mai au cultura automobilistica.
    18 1
  • slabut, foarte slabut...dupa atatea discutii nu ati priceput ca inclusiv airbag-urile sunt din piele?

    de bou.....
    5 1
  • Cred ca nu mai comenteaza, deoarece l-a pleznit un takata peste bot! :))))))))))
    8 1
  • Masina din poza este un C Class 2008-2014. Din cate stiu Mercedes nu are airbaguri takata. Just asking ...

    Oricum, e foarte nasol cand ai un accident minor la viteza mica, si airbagul iti gaureste gatul ca o sita.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru