Analiză: Dezastrul Takata. Căderea celui mai important producător japonez de centuri şi airbag-uri
Între timp, la nivel de industrie, ceilalți producători de automobile au început să-și reducă dependența de japonezii de la Takata și să găsească soluții pentru evitarea acestor situații în viitor. Reprezentanții Toyota le-au declarat oficialilor americani responsabili de supravegherea acestei rechemări în service că se așteaptă ca alți furnizori să-i ajute să obțină aproximativ 23% din capsele de umflare de airbag necesare pentru reparația celor 2.9 milioane de vehicule pe care compania niponă trebuie să le repare în Statele Unite ale Americii.
Tot reprezentanții Toyota au declarat că vor sprijini costul mărit al producției de piese de înlocuire, inclusiv investițiile necesare creșterii producției acestor repere. Toyota a semnat cu cei de la Nippon Kayaku pentru a-i convinge să crească producția în vederea fabricării a 13 milioane de umflătoare de airbag-uri, care trebuie livrate între iulie 2016 și până în 2020. Mișcarea proactivă a celor de la Toyota ar putea să fie făcută și de alți constructori de automobile, peste 10 concerne internaționale fiind nevoite să recheme în service un număr însemnat de vehicule pentru înlocuirea airbag-urilor produse de Takata. Până acum, defecțiunile airbag-urilor Takata au fost declarate drept cauza decesului pentru opt persoane și sunt responsabile de peste 100 de răniri în urma explodării cu forță excesivă și împrăștierea de șrapnel în vehicule.Via Automotive News (înreg.) | Sursă foto
Asta doar pentru cunoscatori, cei care mai au cultura automobilistica.
de bou.....
Oricum, e foarte nasol cand ai un accident minor la viteza mica, si airbagul iti gaureste gatul ca o sita.