Constructorul japonez a dezvăluit primele imagini oficiale sugestive cu noul concept FT-Se. Acesta anunță un viitor supercar electric de serie, care ar urma să fie dezvoltat exclusiv de către Gazoo Racing, divizia de performanță a mărcii nipone.
Noul concept va fi prezentat oficial în cadrul Salonului de Mobilitate din Japonia, mai târziu în această lună. Până atunci, imaginile sugestive ne arată puțin din caroseria noului model, în special în partea din spate. Aici putem vedea un design foarte agresiv al caroseriei, fiind desenată în scopuri aerodinamice. Remarcăm aici un difuzor aerodinamic foarte mare, o grilă destul de lată și stopuri LED subțiri desenate în forma unor aripi.
Interiorul este vizibil în a doua imagine, acolo unde putem vedea un volan desenat în forma unei manșe. Tot aici vedem și un instrumentar digital, precum și două ecrane suplimentare montate în stânga și în dreapta șoferului. Deși acest lucru nu se vede în imagini, conceptul este echipat și cu genunchiere speciale pentru a proteja ocupanții de forțele G în timpul condusului.
Toyota nu a confirmat data exactă a prezentării conceptului FT-Se.
Salonul de Mobilitate din Japonia va începe, în schimb, în 25 octombrie.via Toyota
Cand Tesla a lansat model S, Toyota trebuiau sa aiba deja Corola EV, si Camry EV, mereu cu cel putin un pas tehnologic in fata celor de la Tesla.
Dar Toyota sunt niste mizerabili, o companie de hoti, care tot imping prostia de hidrogen caci primesc sute de milioane de euro de la guvernul japonez, punandu-si ministrii la economie, si industrie fosti manageri Toyota, care culmea, acei indivizi sunt si membrii in mafia hidrogenului.
De aia nici honda si nici toyota nu vor bEV, caci au sifonat miliarde de dolari din bugetul japoniei pt hidrogen, si nah, tre sa arate si ei ca au facut ceva de banii aia.
Cred că este mai ușor să faci ceva de la zero, cazul Tesla, față de a schimba un mamut gen Toyota. La Toyota si nu numai lucrurile se învârt in jurul rapoartelor financiare și în lipsa unui personaj gen Musk care să-și asume un portofoliu electric… este greu, mult mai greu să se întâmple. Sunt unii care au încercat (inclusiv VW), si fără să fiu răutăcios se cam chinuie, deci Toyota caută si așteaptă calea bătătorită… și nu cred că greșesc, pe piețele unde Toyota vinde cererea de electrice este încă foarte scăzută, doar nișă. Sunt țări unde benzina costa sub 5 lei/litru, si o Corolla decentă costa sub 20.000 si sunt fiabile, printre cele mai fiabile. Partea de design este secundară in zona respectivă de preț.
Dacă toți fac o treaba mizerabila (cum tu spui in cazul Toyota), ar trebui ca Tesla sa profite si sa producă/vândă cel puțin 2,2 milioane de masini in 2023.
Personal nu cred depășesc 1,8 milioane ceea ce este foarte puțin față de ce capacitate au.