Toyota anunță un viitor supercar electric. Primele imagini cu conceptul FT-Se

de Tiberiu Safta
Luni, 16.10.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a publicat primele imagini oficiale cu un concept al unui viitor supercar electric. Acesta se numește FT-Se și urmează să fie prezentat oficial în cadrul Salonului de Mobilitate din Japonia.

Constructorul japonez a dezvăluit primele imagini oficiale sugestive cu noul concept FT-Se. Acesta anunță un viitor supercar electric de serie, care ar urma să fie dezvoltat exclusiv de către Gazoo Racing, divizia de performanță a mărcii nipone.

Noul concept va fi prezentat oficial în cadrul Salonului de Mobilitate din Japonia, mai târziu în această lună. Până atunci, imaginile sugestive ne arată puțin din caroseria noului model, în special în partea din spate. Aici putem vedea un design foarte agresiv al caroseriei, fiind desenată în scopuri aerodinamice. Remarcăm aici un difuzor aerodinamic foarte mare, o grilă destul de lată și stopuri LED subțiri desenate în forma unor aripi.

Interiorul este vizibil în a doua imagine, acolo unde putem vedea un volan desenat în forma unei manșe. Tot aici vedem și un instrumentar digital, precum și două ecrane suplimentare montate în stânga și în dreapta șoferului. Deși acest lucru nu se vede în imagini, conceptul este echipat și cu genunchiere speciale pentru a proteja ocupanții de forțele G în timpul condusului.

Toyota nu a confirmat data exactă a prezentării conceptului FT-Se.

Salonul de Mobilitate din Japonia va începe, în schimb, în 25 octombrie.

via Toyota

Comentarii (3)

  • Pana acum trebuiau sa aiba deja primul supercar electric. Avem in vedere ca Toyota era primul concern la electrificare din anii 90.
    Cand Tesla a lansat model S, Toyota trebuiau sa aiba deja Corola EV, si Camry EV, mereu cu cel putin un pas tehnologic in fata celor de la Tesla.
    Dar Toyota sunt niste mizerabili, o companie de hoti, care tot imping prostia de hidrogen caci primesc sute de milioane de euro de la guvernul japonez, punandu-si ministrii la economie, si industrie fosti manageri Toyota, care culmea, acei indivizi sunt si membrii in mafia hidrogenului.
    De aia nici honda si nici toyota nu vor bEV, caci au sifonat miliarde de dolari din bugetul japoniei pt hidrogen, si nah, tre sa arate si ei ca au facut ceva de banii aia.
    2 0
  • Ce spun tu Alin poate fi corect… habar n-am cine ce învârte prin Japonia. Pe de alta parte, Toyota nu a făcut inovație, cel puțin din câte eu știu. Au mers tot timpul pe calea bătătorită, si ca ne place sau nu au făcut-o foarte bine si cu concepte de producție foarte bine optimizate. Foarte multe din metode/tehnici de optimizare si îmbunătățire a proceselor sunt “inspirate” de la Toyota. Au reușit să se bată cu GM, VW așa de unii singuri, nu cu 4-5 Branduri sub aceeași pălărie. În afară de model 3 si Y nu cunosc nici un model care ar putea intra in categoria de volum… poate mi-a scăpat. Contrar a ceea ce unii scot din context, nu am nici o treaba sa recunosc (si am făcut-o in repetate rânduri) ca Tesla a reușit să facă o figură frumoasa. Ce cred eu este că Tesla a profitat de o piața goală, un context favorabil, un marketing excelent si nu in ultimul rând produse atractive in zona BEV-urilor. Personal nu cred că avem de a face cu o piață sustenabilă pe zona electricelor din multe motive si nu le mai repet… cel puțin nu încă.
    Cred că este mai ușor să faci ceva de la zero, cazul Tesla, față de a schimba un mamut gen Toyota. La Toyota si nu numai lucrurile se învârt in jurul rapoartelor financiare și în lipsa unui personaj gen Musk care să-și asume un portofoliu electric… este greu, mult mai greu să se întâmple. Sunt unii care au încercat (inclusiv VW), si fără să fiu răutăcios se cam chinuie, deci Toyota caută si așteaptă calea bătătorită… și nu cred că greșesc, pe piețele unde Toyota vinde cererea de electrice este încă foarte scăzută, doar nișă. Sunt țări unde benzina costa sub 5 lei/litru, si o Corolla decentă costa sub 20.000 si sunt fiabile, printre cele mai fiabile. Partea de design este secundară in zona respectivă de preț.
    Dacă toți fac o treaba mizerabila (cum tu spui in cazul Toyota), ar trebui ca Tesla sa profite si sa producă/vândă cel puțin 2,2 milioane de masini in 2023.
    Personal nu cred depășesc 1,8 milioane ceea ce este foarte puțin față de ce capacitate au.
    2 0
  • Mircea Badea
    pare promitator. japonia ar trebui sa rupa cu electricele, ei erau campionii la electronice..
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru