Toyota a emis un comunicat oficial în care anunţă că va plăti 17.4 milioane de dolari Guvernului SUA pentru rechemarea în service întârziată în cazul versiunii 2010 a modelului Lexus RX. Este a patra amendă pe care o primeşte constructorul japonez din partea NHTSA, organismul american pentru reglementarea siguranţei rutiere.
Primele trei au totalizat 48.8 milioane de dolari şi au vizat rechemări întârziate sau abateri grave, consemnate în 2010, atunci când Toyota a fost implicată în scandalul blocării acceleraţiei.
Constructorul japonez a anunţat că nu se va implica într-o dispută cu NHTSA şi va plăti amenda, promiţând totodată că pe viitor va respecta regulile impuse de organizaţia americană.În luna iunie a acestui an, Toyota a rechemat în service 154.000 de unităţi Lexus RX, dintre care versiuni RX350 şi RX450h produse în 2010.
Rechemarea s-a făcut pentru a preveni blocarea acceleraţiei de covoraş. Vehiculele fac parte dintr-un recall mai vechi, iniţiat în 2009 şi raportat la 9 milioane de maşini.Potrivit NHTSA, nici un alt constructor auto nu a primit o asemenea amendă pe piaţa din Statele Unite.
via msn
Intotdeauna am fost de acord cu deciziile NHTSA-ului.
Toyota este doar un mare producator de masini simple si fiabile. Nu sunt deloc inovatoare. Absolut deloc.
Oriunde vine vorba de Toyota sau Honda, imediat vin unii si o baga pe asta rasuflata cu fiabilitatea masinilor japoneze. Ok .. sunt fiabile pentru ca sunt simple. In continuare japonezii nu au motoare turbo mici nici benzina nici diesel. Majoritatea producatorilor europeni sunt deja la a 2-a, 3-a, 4-a generatie a acelorasi motoare mici tubo. Ei tot la nivelul anilor 2000 sunt.
FAIL.
Indiferent cat de mica e greseala o accepti so o rezolvi.
Bani oricum vin din buzunarul populatiei locale.
Ma bucur totusi sa vad ca sunt unii (si aceiasi) sparcaiti de "admiratie" din cap pana-n picioare pentru firma asta. Un grup select de-o sanatate mintala remarcabila.
Prim comentariile imbecile pe care le faci, aduci un deserviciu comunitatii la care pseudonimul tau face trimitere.
Oameni buni, treziti-va si vedeti realitatea zilnica de pe strazi !!! Adevarate probleme cu accelaratia si frana o au Audi si BMW care la noi in tara sunt frecvent implicate in accidente auto !!! Asta e realitatea si firmele astea ar trebui amendate in Romania pentru ca produc masini care-si pierd stabilitatea si ajung prin pomi sau pe contrasens omorand si oameni nevinovati. Sau sa nu se mai vanda masini celor incapabili sa conduca care isi iau la 20 de ani BMW seria 5 si ajung cu el in pom rupandu-l in doua si omorand inca 2 prieteni.
Americanii sunt super destepti, ca si germanii de altfel. Ei nici nu au nevoie de studii pentru ca se nasc destepti de bubuie. La 1 an cred ca stiu deja sa construiasca masini.
Un comentariu cu "derapaje" ca sa spun asa, adica ultima parte, nu stiu cum fac unii de pornesc de la un subiect cu o amenda luata de Toyota de la americani si ajung la Bmw-urile din Romania care intra in santuri. Esti cumva userul care dadea linkuri de prin click? Daca da inseamna ca "ti-a ramas blocata acceleratia pe astfel de subiecte".
Se pare ca unii au probleme mari dar nici ei nu stiu cu cine anume si pentru ce anume.
Imi cer scuze domnu' posesor de BMW. A uitat ca cei cu masini germane sunt foarte sensibili la adevaruri. Intr-adevar am deviat de la subiect, insa ma dispera articolele in care vad mereu ca foarte multi posesori de BMW si Audi de pe la noi isi bat joc de ceilalti participanti la trafic doar pentru ca au masini puternice si pot ei depasi cand vor si pe unde vor ! Articolul l-am citit pe stiri.rol.ro, deci nu stiu despre ce click vorbesti tu acolo.
@dan_grc.
Mare dreptate ai Dane! Sintagma "bmw-uri in copaci" este un stereotip, fara discutie! Regula este "copaci in bmw-uri", fara nici cea mai mica intentie de a jigni arborii patriei comparandu-i cu fanii BMW de pe la noi! Faptul ca tu, un tip educat, nu te poti compara cu adunatura de manelisti cu cefe late care prefera in mod constant marca pe care o admiri, te transforma in execeptia care, din pacate, nu face altceva decat sa confirme regula.
Imbecilitatea e relativa scumpule! Comentariile bune-rele, pentru tine au avut un rol simplu: ti-au dat cep la butoiul cu frustrare gata sa explodeze. Pe altii ii fac sa gandeasca. Fiecaruia dupa cum ii e dat.
legzus rx are probleme cu transmisia de cand a aparut pe piata si pana in ziua de azi. Faptul ca taiota nu e capabila sa puna o transmisie calculata cum trebuie nici dupa 10 ani spune foarte multe.
Sper sa nu deranjej Automarket prea tare dar am sa-ti dau o singura mostra de oameni fericiti cu achizitia "masinii" din imaginea de mai sus:
2011 Lexus RX 350 AWD 3.5 V6 from North America
Model year 2011
Year of manufacture
2010
First year of ownership
2010
Most recent year of ownership
2012
Engine and transmission
3.5 V6 Automatic
Performance marks
4 / 10
Reliability marks
2 / 10
Comfort marks
4 / 10
Dealer Service marks
1 / 10
Running Costs (higher is cheaper)
3 / 10
Overall marks (average of all marks)
2.8 / 10
Distance when acquired
100 miles
Most recent distance
21300 miles
Previous car
Infiniti FX35
Summary:
Probably the worst bang for the buck in the segment
Faults:
Transmission failed and replaced at 7600.
Driver's seat has started peeling.
Tire sensors go on and off frequently.
General Comments:
Let me start from the tough ride of this car, and how difficult it was for me to get used to uncomfortable seats after driving a perfect Infiniti FX35 for 3 years; I would say this was my biggest mistake in life, not buying that SUV at the end of the lease period.
The second disappointment came after noticing how much the ergonomics lack in the interior design. My hands never manage to find things, as I have been able to with all my previous cars.
Next issue was when the transmission just died in the 8th month, and the battles with the dealer who wanted to either send it for repair (and they gave me an economy crappy car as a loaner), or charge me for a new replacement!
Right after the 1st year, a bike hit the car at the rear and I noted how weak the body of this car is; thank God the insurance company was paying the dealer bill, not me! I am guessing this car's body is more in the league of a Tata Nano!
The other issue with the car/dealer is the tire pressure sensors, which turn on every now and then; I go check the pressure and it seems fine; I go to the dealer, they check everything and reset something and say that's fine. Then it comes back after a few months.
For sure I will not enter a new battle with the dealer for the seats; we might or might not have it when I return the car next year.
And finally last week, when I had an emergency stop on the shoulder of the road and had to tow the 4x4 SUV because of 2 inches of snow, I realized nothing should be expected from this piece of machinery.
My FX35 was a real luxury SUV, as my brother's Nissan Xterra is a real offroad beast, and as my colleague's Volvo XC90 is a real engineered SUV. This Lexus is however a caricature of all of them, which does not do anything as expected.
What a pity that I'll be driving it for another whole year.
Would you buy another car from this manufacturer? No
Review Date: 18th December, 2012
E ok. Nu te urmareste nimeni. Esti tot in fata calculatorului, in deplina siguranta. Iar surubul ala care ti se invarte in creier e cel mai fiabil din lume. Nimic n-o sa-l faca vreodata sa se opreasca. Nici amenzile NHTSA, nici comentariile de pe internet, nici reputatia tot mai stricata a surubului.
Inspira adanc ... Totul e perfect ... Surubul se invarte in continuare la viteza maxima, fara frane, cu transmisia praf si cu clienti tot mai multumiti pe zi ce trece ... Zambeste larg ... Viata e frumoasa