Toyota a prezentat Camry Hybrid facelift: mici noutăți estetice și tehnologii de siguranță îmbunătățite

de Cornel Șocariciu
Luni, 23.11.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a lansat Camry Hybrid facelift. Sedanul de clasă medie dezvoltat de niponi mizează acum pe o serie de mici modificări de design și pe îmbunătățiri la interior. Motorizarea hibrid de 2.5 litri cu 218 CP nu a suferit modificări.

În cadrul Salonului Auto de la Paris din 2018, Toyota a prezentat versiunea europeană a lui Camry, sedanul de clasă medie care a înlocuit Avensis. Acum, oficialii constructorului japonez au publicat primele imagini și informații referitoare la Camry facelift.

Conform reprezentanților Toyota, noua versiune propune mici noutăți la nivel estetic, îmbunătățiri la interior și o gamă generoasă de sisteme de siguranță.

În partea frontală, Toyota Camry facelift propune acum o grilă ușor restilizată și un splitter modificat discret. Niponii introduc jante cu design nou cu diametrul de 17 sau 18 inch, iar caroseria va fi disponibilă și în nuanța Deep Metal Grey.

La interior, Camry Hybrid facelift va miza pe un ecran central nou cu diagonala de 9 inch. Acesta a fost repoziționat comparativ cu display-ul utilizat de varianta curentă a sedanului de clasă medie. Totodată, niponii spun că sistemul de infotainment oferă un răspuns mai rapid și este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.

Clienții vor putea comanda o tapițerie din piele neagră sau bej, iar accesoriile de interior vor fi oferite în două variante: Black Engineered Wood sau Titanium Line Pattern.

Standard, Toyota Camry facelift va fi echipat cu sistemul de siguranță Pre-Collision System.

Acum, acesta include o nouă funcție pentru detectarea mașinilor din față, dar și sistemele Emergency Steering Assist și Intersection Turn Assistance.

Pe lista echipamentelor opționale, Toyota a trecut un sistem cruise control adaptiv iteligent care poate seta viteza de mers în funcție de valoarea indicată de semnele de circulație. În plus, sistemul va fi echipat și cu funcția Curve Speed Reduction. De asemenea, oficialii Toyota spun că a fost îmbunătățită și funcția Lane Trace Assist.

Conform oficialilor Toyota, Camry Hybrid facelift nu a suferit modificări în dreptul motorizării. În aceste condiții, sedanul de clasă medie va fi disponibil cu același sistem hibrid de propulsie cu motor de 2.5 litri care dezvoltă 218 cai putere.

Vânzările lui Toyota Camry Hybrid facelift vor demara pe piața din Europa de Vest în următoarele săptămâni.

Comentarii (8)

  • Edikkk
    Toate maşinile ar trebui să fie MINIM ca acest hybrid Toyota - în privinţa motorizării

    Să faci o maşină, care să nu fie în stare în 2020, să recupereze energia la frânare - este o înjoseală amarnică - o incompetenţă crasă !!

    Ok, un low cost Dacia, hai poate, dar în rest - nu există nicio scuză să mai vii cu modele care să fie full termice sau mild hibrid.

    Mi-ar fi ruşine, în timp ce Tesla anunţă, conducerea autonomă level 4 şi prognozează apariţia level 5 - şi full electrice

    tu, ceilalţi producători auto, încă copilăresc în mod tâmp cu full termice ne electrificate.

    E ca şi cum ei încă produc aparate foto cu film, în timp ce Tesla produce numai aparate foto full digitale !
    9 33
  • @ Edikk
    Tu ai o o masina cu asemenea tehnologie?
    Retoric vorbind, nu ti-ar fi rusine sa n-ai o asemenea masina daca gandesti asa?
    27 2
  • Edikkk
    Atât te duce creierul măi M ???

    Eu vorbesc de producerea maşinilor noi.
    Ce legătură are cu ce maşină am eu ???

    Da, când îmi voi schimba maşina - va fi nouă şi clar minim hibridă (real hibridă), dacă nu chiar PHEV sau EV

    Vai de capul vostru şi logica voastră.
    6 23
  • din experienta
    PHEV e o struto camila asemanatoare cu anvelopele all season. Merge peste tot si nu exceleaza nicaieri. Si o dai de gard daca o fortezi prea mult. Mai pe intelesul tuturor, in oras cari magaoaia de motor si de cutie dupa tine si in afara cari bateria si motorul electric, care nu e asa de mic si de usor, aiurea. Cand mergi cu ea goala e ca si cand ai merge cu o masina obisnuita plina. Aberatie. Daca tot vrei sa-ti iei o masina eco ia-ti naibii o electrica macar nu mai cari fieratania de MCI dupa tine tot timpul.
    Pe de alta parte Yarisul hibrid e o masinuta de oras bestiala pe care chiar o recomand. I-am luat-o lu' nevasta-mea insa o conduc mai mult eu prin oras. Dar asta e alt tip de hibrid care chiar face ce trebuie.
    12 3
  • Crincenul
    Cu tot respectul, eu am Toyota Camry și este același tip de hibrid ca și Yaris, (nu ca asa zisele mașini hibrid ale altor producători, făcute doar pentru taxe) și chiar merită toți banii. Părerea mea.
    18 1
  • "Mai Edikkk", ca nu stiu cum astfel sa-ti zic, atat timp cat tu ti-ai permis sa mi te adresezi asa.
    Sunt multe persoane care citesc comentarile de pe Automarket pentru a se ghida in cumpararea unei masini, asa ca este bine sa stie ce fel de comentatori suntem, care este valoarea comentariilor noastre si daca comentariile se bazeaza pe experienta in domeniu sau doar pe egoul nostru- sa aparem pe aici.
    Hai sa fim onesti si sa nu ne aruncam cu afirmatii de dragul lor.
    Se pare ca nu prea ai avut masini noi si nu ai urcat/ condus Camry-ul. Eu am facut-o, cu toate ca nu l-am cumparat si m-am orientat catre alt autoturism NOU.
    Zi faina tuturor!
    3 2
  • Edikkk
    Măi M

    te dai atâta rotund, dar eşti inconsecvent şi chiar dacă ai gândi puţin (mai mult) ţi-ai fi dat seama de ce îţi zic "măi M"

    Asta cu ce maşină ai, că dacă e nouă, un interlop şi o piţi au maşini noi cu mult mult mai scumpe de ce avem noi

    Compararea de maşini şi organe şi alte averi doar să ne dăm mari, mi se pare aşa puerilă, dacă nu idioată

    Nu schimbă cu nimic, ceea ce am comentat direct cu privire la producţia maşinilor noi - că în timp ce un producător face maşini full electrice şi cam full autonome !!!!!
    plus că a trimis o maşină pe orbită în spaţiu - aşa de aroganţă

    restul producătorilor dinozauri, extrem de bogaţi, cu multe miliarde la catastif, mii şi mii de angajaţi, zeci de fabrici - stau şi fac PORCĂRII DE MAŞINI DOAR TERMICE CU STICK MANUALE !

    Este o RUŞINE !
    Dar în lumea cu oameni neruşinaţi şi fără logică, această ruşine crasă nu prea supără pe nimeni :)))

    Dacă vrei să vorbeşti despre idei şi argumente bine dle M
    dar dacă vrei să ne comparăm maşinile, nu o fac decât dacă ne comparăm şi organele măi M.

    Ok?
    1 0
  • Din pacate sau din fericire, depinde cum o luam, electricele inca mai au pana sa reprezinte o optiune viabila. Statiile de incarcare sunt putine, perioada de incarcare e prea mare, autonomia e redusa. Si nu vad cum se va schimba asta in ciuda unora care trambiteaza ca trebuie interzise toate in afara de electrice. Care polueaza. Doar ca nu facem decat sa mutam putin poluarea. Atat! Acum e bine, dar, cand vor fi doar electrice pe sosele, sa va vad cum injurati la coada de incarcare la statii. Multi canta prohodul motoarelor termice dar astea vor mai rezista. Si inca minim 20-30 de ani!
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru