În cadrul Salonului Auto de la Paris din 2018, Toyota a prezentat versiunea europeană a lui Camry, sedanul de clasă medie care a înlocuit Avensis. Acum, oficialii constructorului japonez au publicat primele imagini și informații referitoare la Camry facelift.
Conform reprezentanților Toyota, noua versiune propune mici noutăți la nivel estetic, îmbunătățiri la interior și o gamă generoasă de sisteme de siguranță.
În partea frontală, Toyota Camry facelift propune acum o grilă ușor restilizată și un splitter modificat discret. Niponii introduc jante cu design nou cu diametrul de 17 sau 18 inch, iar caroseria va fi disponibilă și în nuanța Deep Metal Grey.
La interior, Camry Hybrid facelift va miza pe un ecran central nou cu diagonala de 9 inch. Acesta a fost repoziționat comparativ cu display-ul utilizat de varianta curentă a sedanului de clasă medie. Totodată, niponii spun că sistemul de infotainment oferă un răspuns mai rapid și este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.
Clienții vor putea comanda o tapițerie din piele neagră sau bej, iar accesoriile de interior vor fi oferite în două variante: Black Engineered Wood sau Titanium Line Pattern.
Standard, Toyota Camry facelift va fi echipat cu sistemul de siguranță Pre-Collision System.
Acum, acesta include o nouă funcție pentru detectarea mașinilor din față, dar și sistemele Emergency Steering Assist și Intersection Turn Assistance.Pe lista echipamentelor opționale, Toyota a trecut un sistem cruise control adaptiv iteligent care poate seta viteza de mers în funcție de valoarea indicată de semnele de circulație. În plus, sistemul va fi echipat și cu funcția Curve Speed Reduction. De asemenea, oficialii Toyota spun că a fost îmbunătățită și funcția Lane Trace Assist.
Conform oficialilor Toyota, Camry Hybrid facelift nu a suferit modificări în dreptul motorizării. În aceste condiții, sedanul de clasă medie va fi disponibil cu același sistem hibrid de propulsie cu motor de 2.5 litri care dezvoltă 218 cai putere.
Vânzările lui Toyota Camry Hybrid facelift vor demara pe piața din Europa de Vest în următoarele săptămâni.
Să faci o maşină, care să nu fie în stare în 2020, să recupereze energia la frânare - este o înjoseală amarnică - o incompetenţă crasă !!
Ok, un low cost Dacia, hai poate, dar în rest - nu există nicio scuză să mai vii cu modele care să fie full termice sau mild hibrid.
Mi-ar fi ruşine, în timp ce Tesla anunţă, conducerea autonomă level 4 şi prognozează apariţia level 5 - şi full electrice
tu, ceilalţi producători auto, încă copilăresc în mod tâmp cu full termice ne electrificate.
E ca şi cum ei încă produc aparate foto cu film, în timp ce Tesla produce numai aparate foto full digitale !
Tu ai o o masina cu asemenea tehnologie?
Retoric vorbind, nu ti-ar fi rusine sa n-ai o asemenea masina daca gandesti asa?
Eu vorbesc de producerea maşinilor noi.
Ce legătură are cu ce maşină am eu ???
Da, când îmi voi schimba maşina - va fi nouă şi clar minim hibridă (real hibridă), dacă nu chiar PHEV sau EV
Vai de capul vostru şi logica voastră.
Pe de alta parte Yarisul hibrid e o masinuta de oras bestiala pe care chiar o recomand. I-am luat-o lu' nevasta-mea insa o conduc mai mult eu prin oras. Dar asta e alt tip de hibrid care chiar face ce trebuie.
Sunt multe persoane care citesc comentarile de pe Automarket pentru a se ghida in cumpararea unei masini, asa ca este bine sa stie ce fel de comentatori suntem, care este valoarea comentariilor noastre si daca comentariile se bazeaza pe experienta in domeniu sau doar pe egoul nostru- sa aparem pe aici.
Hai sa fim onesti si sa nu ne aruncam cu afirmatii de dragul lor.
Se pare ca nu prea ai avut masini noi si nu ai urcat/ condus Camry-ul. Eu am facut-o, cu toate ca nu l-am cumparat si m-am orientat catre alt autoturism NOU.
Zi faina tuturor!
te dai atâta rotund, dar eşti inconsecvent şi chiar dacă ai gândi puţin (mai mult) ţi-ai fi dat seama de ce îţi zic "măi M"
Asta cu ce maşină ai, că dacă e nouă, un interlop şi o piţi au maşini noi cu mult mult mai scumpe de ce avem noi
Compararea de maşini şi organe şi alte averi doar să ne dăm mari, mi se pare aşa puerilă, dacă nu idioată
Nu schimbă cu nimic, ceea ce am comentat direct cu privire la producţia maşinilor noi - că în timp ce un producător face maşini full electrice şi cam full autonome !!!!!
plus că a trimis o maşină pe orbită în spaţiu - aşa de aroganţă
restul producătorilor dinozauri, extrem de bogaţi, cu multe miliarde la catastif, mii şi mii de angajaţi, zeci de fabrici - stau şi fac PORCĂRII DE MAŞINI DOAR TERMICE CU STICK MANUALE !
Este o RUŞINE !
Dar în lumea cu oameni neruşinaţi şi fără logică, această ruşine crasă nu prea supără pe nimeni :)))
Dacă vrei să vorbeşti despre idei şi argumente bine dle M
dar dacă vrei să ne comparăm maşinile, nu o fac decât dacă ne comparăm şi organele măi M.
Ok?