Toyota s-a gândit la o modalitate ingenioasă de a promova noul Mirai pe piața din Statele Unite. Mirai este primul automobil de serie din lume alimentat cu hidrogen, o alternativă ecologică la propulsia convențională și chiar la cea cu energie electrică pentru că folosește doar hidrogen.
Noul Toyota Mirai este promovat prin intermediul unor panouri publicitare uriașe, răspândite prin toată California, statul cu cea mai mare deschidere când vine vorba de mașini cu propulsie alternativă.
Între 3 aprilie și 28 mai, Toyota va monta 37 de panouri publicitare care vor curăța aerul în jurul orașelor San Francisco și Los Angeles. Ele funcționează asemeni unui catalizator, folosind metale prețioase pentru a curăța aerul care trece prin ele.
Învelișul panoului publicitar poate îndepărta oxizii de azot din aer fără nici un fel de intervenție complicată. Are nevoie doar de aer, lumină și umiditate. Cele 37 de panouri vor reprezenta 2300 de metri pătrați de material creat pentru reducerea poluării.Potrivit estimărilor Toyota, reclamele vor elimina din aer oxizii de azot rezultați din emisiile a 5285 de mașini.
via msn
Oare de ce nu se face asa ceva si la scara mondiala???
Fiecare constructor sa instaleze cate 50-100 asemenea panouri fiecare raspandite prin mariile orase....in plus fiecare constructor sa fiee obligati prin lege sa planteze fiecare cate 10000-20000 de coapcei pe an.....asa sar putea reduce poluarea sau macar so mai incetinim...
@tzenu - Dar de ce sa planteze doar constructorii asa ceva si nu si primariile care "vinde" abtipildele de mediu, ca doar si astia imi iau bani pe motiv de poluare
-Zi un metal prețios din 3 litere, mo!
-Haur.
-Nu-i bun, are 4 litere!
-Fer.
-Ăsta-i, mânca-ți-aș!