Toyota a devenit partenerul global al Jocurilor Olimpice

de Sebastian Toma
Luni, 16.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a semnat un parteneriat cu organizatorii Jocurilo Olimpice, devenind cel de-al 12-lea partener al acestui eveniment sportiv. Contractul este semnat până în 2024.

Esential 2024 este anul în care se încheie perioada contractuală dintre Toyota şi organizatorii Jocurilor Olimpice.
Toyota a devenit unul dintre partenerii principali ai Jocurilor Olimpice pentru următorul deceniu. Compania japoneză este a treia din Ţara Soarelui Răsare care se alătură grupului de parteneri importanţi ai organizatorilor Jocurilor Olimpice, alte 11 companii mari fiind partenere ale acestor evenimente sportive. Noul parteneriat al mărcii japoneze va putea fi observat la nivel global începând cu anul 2017, primele Jocuri Olimpice derulate cu Toyota în calitate de partener de mobilitate fiind Olimpiada de Iarnă din Coreea de Sud, derulată la Pyeongchang.

Toyota rămâne cel mai mare constructor din lume şi în 2014, cu un avans infim în faţa Volkswagen

Toyota va asigura partea de mobilitate a viitoarelor evenimente olimpice derulate până în 2024. Japonezii vor oferi vehicule, servicii de mobilitate şi alte soluţii de acest tip.

Foarte probabil, modelele cu pile de combustibil ale constructorului nipon vor fi printre vedetele flotelor asigurate de companie, alături de modelele sale hibride. Toyota este unul dintre cei mai de succes producători de automobile hibride de pe piaţă, având peste şapte milioane de unităţi vândute în ultimii 18 ani.

Toyota Mirai, primul model de serie alimentat cu hidrogen al mărcii, vine în Europa în 2015

Urmareste Automarket
Toyota a lansat în acest an un automobil de serie alimentat cu hidrogen, Mirai.
Acesta este primul model de producţie mare oferit publicului larg care poate fi cumpărat fără restricţiile anterioare aferente acestui tip de automobil până de curând, puţinele modele alimentate cu hidrogen construite în variante de serie şi ajunse pe mâinile consumatorilor obişnuiţi fiind oferite în regim de leasing, fără ca utilizatorii lor să aibă posibilitatea să deţină vehiculele respective după încheierea perioadei contractuale.

Via Toyota | Sursă foto

Comentarii (4)

  • Asteptam parteneriatul dintre VAG si Taraf sau Mynele TV.
    8 12
  • mishazaitev
    Comentariul tau dovedeste clar ca inversunarea si ura impotriva unui producator pot dobandi conotatii obsesiv-compulsive.

    Skoda sponsorizeaza Turul Frantei si campionatul mondial de hochei, VW sponsorizeaza nenumarate competitii de MTB si regate de yahting, audi la fel. Nu mai vorbesc de echipele de fotbal sponsorizate de Audi VW sau Skoda. De Ben Hoffman ai auzit? De ce simti nevoia sa jignesti gratuit? Sau crezi ca modul asta de comportament face cinste brandului al carui fan zici ca esti?
    13 2
  • @misha

    ce poti face? Tre' sa recunoastem, taraf, mynele, netu' colcaie de cefe late ce grohaie pe o muzica (sa zicem) trans-nationala si care au in spate ba un Passat, ba un A seis ori un haudi.

    Din nefericire imaginea tatuatului cu maio cu burta si ochelari cat lentila lui Hubble este asociata de brandul VAG.

    deci

    https://www.youtube.com/watch?v=dMSUbvA72BY
    0 2
  • Dle Vianu e normal ca cei mai multi dintre cocalari sa aiba masini germane, intr-o tara in care, exceptand masina autohtona, majoritatea oamenilor au masini germane. Nu aveti idee cat de multi oameni cunosc care nu au nimic in comun cu manelele si poseda masini germane. Si inca ceva. Daca la mine pe strada este unul cu un Land Crusier V8 alb care bubuie de manele, eu ce sa fac daca am nevoie de un off roader? Sa nu mai iau in calcul nicio japoneza!
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru