- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Premii auto
Ultimele stiri din Premii auto
-
Noua generație Renault Master a fost desemnată câștigătoarea titlului de Utilitara Anului 2025. Noul model este al 5-lea model utilitar al mărcii franceze care câștigă acest titlu. (17.09)
-
SUV-ul electric Kia EV9 a fost desemnat Mașina Anului 2024 în Lume. Același model a câștigat și titlul Mașina Electrică a Anului 2024 în Lume. (28.03)
-
Ford a anunțat că a reușit să stabilească un nou record pe o distanță de un sfert de milă. Dragster-ul electric Mustang Cobra Jet 1800 a reușit să parcurgă peste 400 de metri în 7.7 secunde. (26.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Touareg, Veracruz si Ranger, premiantii competitiei "Cel mai 4x4"
E vorba de cel mai complet model din segment, nu de cel mai bun catarator :)
Am scris si mai sus,dar nu cred ca ai citit.Spune-mi te rog parerea ta personala despre Ford Kuga.Sunt interesat de acest model.
Multumesc.
Ford Kuga este unul dintre SUV-urile pe care, personal, mi le-as cumpara. Nu prea sunt fan al animalelor de teren, iar Kuga e un compact interesant.
Este construit pe baza lui Focus si mosteneste de aici comportamentul dinamic si tinuta de drum. E bun pe sosea, dupa primele probe on-road era pe primul loc in clasamentul meu.
La off-road, diferentele s-au vazut fata de ceilalti concurenti, mult mai mari de altfel. Dar n-a ramas impotmolit pe nicaieri si nici nu a facut "scandal". Am fost insa ceva mai atent cu Kuga prin noroaie decat am fost cu celalalte.
Per total, insa, e o alegere corecta. Si arata si interesant.
A castigat Touareg. Ok. De ce il contestati? A mers careva cu toti concurentii acestui model, atat on-road, cat si off-road? Daca ati mers, desi cred ca majoritatea nu au facut-o, atunci mai luati in considerare si confortul, pretul, consumul de carburant, performantele, emisiile de CO2, etc. Credeti ca doar cataratul conteaza? Si daca asta conteaza, eu, unul, prefer sa urc un drum de munte accidentat in maxim de confort si fara zgomote deranjante. Dar poate ca sunt eu gomos...Ca fapt divers, oricat de bune sunt Pajero si Land Cruiser, sunt depasite rau de tot.
@robert adam Ma bucur ca esti printre cei mai vechi din presa, dar nu vad evolutia ta spectaculoasa in toti acesti ani. Pentru ca nu exista.
@carismaticul Juriul a fost compus din 9 jurnalisti din presa auto si televiziune. Numele sunt irelevante. Daca doresti sa persisti in aceasta problema, foarte bine, vei constata ca esti singurul.
@R Exista mai multe masini care au un cuvant greu de spus, dar dupa cum observi, nu au fost in competitie.
Cat despre evolutia mea in presa, de asemenea nu am spus ca am fost vreodata spectaculos, ci doar ca sunt vechi - poti interpreta asta cum vrei. Bun sau prost, vechimea nu ti-o ia nimeni, din cate stiu. Poate ai vreun exemplu de jurnalist auto cu performante spectaculoase in Romania, sa stim si noi un etalon, ca banuiesc ca ne cunoastem daca stii asa multe despre mine tu. Si vad ca nu esti un fan. Macar sa stim la cine ne raportam, cine e dumnezeul nostru in bransa asta. Ah, o observatie, incearca sa nu ne spui dumnezeul banilor, ca pe ala il stim...
Marele preferat in aceste tari este Toyota Land Cruiser, mai ales in versiunea V8. Am avut ocazia sa discut cu cei care se ocupa de evenimente gen safari si chiar sa particip la asa ceva.
Ce a putut sa faca masina aia prin desert sau printre munti, nici nu va pot explica. Nu credeam ca se poate, fizic, sa faci asa ceva. In plus de asta, nici comportamentul on-road nu era mai slab. Discutam cu ei si de alte marci, printre care si de VW, cu Touareg. Mi-au spus ca e foarte departe de performantele Toyotei si de aceea nici nu se cumpara. Tind sa-i cred, pentru ca se pricepeau excelent la ceea ce faceau. Acolo, VW practic nu exista, oamenii mai putini instariti preferand Toyota, Honda, Hyundai, Kia, Suzuki iar cei bogati Lexus, Mercedes, Porsche si altele de genul acesta.
Iar pentru pretentiosi, exista si versiunea Lexus LX, sora geamana a Land Cruiser V8, ce vine cu un plus de dotari si comfort, pastrand aceleasi calitati offroad.
De aceea, tare ma indoiesc ca Touareg repezinta chiar cea mai buna alegere si tind sa fiu de acord cu unii cum ca acest premiu este doar un simplu exercitiu de marketing.
Ar fi ideal ca fiecare jurnalist sa prezinte fisa sa cu notele alocate.
Nu vad nici un motiv pentru lipsa de transparenta.
Revistele mari auto care au conditii echipamente si bugete pentru teste publica in clar criteriile, modul de testare , masuratorile si notele date.
Daca acum nu se pot dezvalui mecanismele evenimentului, macar reprezentantul Automarket poate da dovada de transparenta si veti castiga respectul cititorilor.
Altfel vom continua cu discutii inutile raportate la criterii diferite ca unul cara , ca altul sta pe drum, ca unul are confort, ca altul e rapid si ca duce copii la scoala mai bine...
hyundai japonez???? :))))
eu stiam ca-i coreean