Total România a intrat în anul 2015 cu o nouă reuşită. Campania Total Quartz a fost încheiată cu succes în data de 19 decembrie 2014 printr-un eveniment special organizat în showroom-ul Citroen din Şoseaua Pipera, Bucureşti. În cadrul evenimentului a fost desemnat câştigătorul marelui premiu al campaniei.
Câştigătorul autoturismului Citroen C4 Cactus pe care l-au oferit organizatorii este domnul Nicolae Lupşescu din Timişoara, în vârstă de 28 de ani, de meserie preot şi client fidel al mărcii Total Quartz. Acesta a spus că premiul va fi un cadou excelent pentru soţia sa. Autoturismul Citroen C4 Cactus este un model nou pe piaţă, iar cel oferit ca premiu de Total România a fost primul de culoare roşie comandat în ţară.
În cadrul evenimentului organizat pentru acordarea marelui premiu, reprezentanţii Total România au vorbit şi despre rezultatele campaniei realizate alături de Infinit Solutions Agency. Platforma Total Quartz a fost accesată de peste 85.000 de utilizatori, iar clipul promoţiei Total Quartz a fost vizualizat de 272.000 de ori în perioada campaniei.
Facebook se menţine pe primul loc în topul mediilor care au adus cele mai multe interacţiuni pe site, livrând 32.31% din traficul total, urmat de Google Display, care a adus 17.84% din trafic şi YouTube cu 16.10%.Despre Grupul Total
Grupul Total este unul din liderii mondiali ai pieţei petroliere, prezent în peste 150 de ţări de pe 5 continente şi activează în toate domeniile industriei de petrol şi gaze: extracţie, rafinare, prelucrare şi distribuţie. Compania Total România, divizia Lubrifianţi, a fost înfiinţată în anul 2005, în urma fuziunii dintre Total France şi Lubrifin. Total România comercializează o gamă completă de produse destinate tuturor domeniilor de activitate: auto, moto, agricultură, transport, lucrări publice, industrie, marină şi aviaţie, respectând cele mai severe norme internaţionale în domeniu. Produsele sunt omologate de cei mai importanţi constructori de autovehicule şi echipamente.
Corect!