Esential
370 | de euro a fost factura medie a reparațiilor pentru mașinile analizate de Warranty Direct în acest studiu. |
2900 | de euro a fost cea mai mare factură a unei mașini intrate în studiu. |
370 | de euro a fost factura medie a reparațiilor pentru mașinile analizate de Warranty Direct în acest studiu. |
2900 | de euro a fost cea mai mare factură a unei mașini intrate în studiu. |
Deși poate părea greu de crezut, gropile din asfalt nu ne dau bătăi de cap doar nouă, ci și șoferilor din țări ultradezvoltate, precum Marea Britanie. Însă, spre deosebire de ignoranța la care suntem supuși în aceste cazuri în România, șoferii britanici primesc rapoarte din partea companiilor de asigurări care anunță, de exemplu, care șosele trebuie evitate sau care este factura medie pentru reparații la mașini din cauza gropilor. Ei bine, ultimul set de sfaturi de acest tip vine din partea Warranty Direct, care a întocmit un top interesant al mașinilor care rezistă cel mai bine la gropi.
În topul rezistenței la gropi stau modelele mărcii Honda. Conform statisticilor din Marea Britanie, doar 1.4% dintre modelele Honda au suferit daune majore cauzate de gropile din asfalt. În analiza companiei britanice au intrat daune la nivelul suspensiilor, al axelor și al jantelor și pneurilor.
Pe locurile imediat următoare în clasament s-au situat Toyota și Hyundai, ambele mărci fiind cotate cu șanse foarte mici de a suferi daune din cauza gropilor din asfalt.
Foarte interesant este faptul că 8 din primele 10 mărci în acest clasament al "rezistenței la gropi" sunt asiatice. Singurii "intruși": Mini (locul 7) și Ford (locul 9).De cealaltă parte, pe ultimele poziții sunt situate în general mărci premium sau cu modele scumpe. Motivul principal: posesorii acestor modele preferă jantele de dimensiuni mai mari, iar acestea sunt mai predispuse la daune de acest tip. Pe ultima poziție a topului se clasează Chrysler, marcă ale cărei mașini au 12.2% șanse să ajungă la service cu probleme mari cauzate de gropi. Urmează, pe rând, Smart, Mercedes, Land Rover și Jaguar. Per total, media din Marea Britanie arată că 6% dintre mașinile de pe străzile din Albion au șanse să ajungă în service cu daune majore la trenul de rulare.
"Am descoperit faptul că unele mărci produc mașini care au capacitatea de a absoarbe mai ușor chiar și cele mai severe cratere din asfalt, în timp ce alte mărci nu vin cu soluții atât de demne de încredere.
Surprinzător este faptul că producătorii de top sunt la cel puțin la fel de vulnerabili, sau în unele cazuri mult mai vulnerabili în comparație cu cei de volum", susține Duncan McClure, coordonatorul studiului.Topul mărcilor după rezistența la gropi | ||
Cele mai bune | Cele mai proaste | |
1 | HONDA | CHRYSLER |
2 | Toyota | SMART |
3 | Hyundai | MERCEDES-BENZ |
4 | NISSAN | LAND ROVER |
5 | KIA | JAGUAR |
6 | MITSUBISHI | SAAB |
7 | MINI | FIAT |
8 | SUZUKI | BMW |
9 | FORD | SEAT |
10 | MAZDA | VAUXHALL (OPEL) |
via | Whatcar
Daca vor sa faca teste adevarate sa vina in Romania, ,,tara gropilor".
@dadada ... fanii de bmw, vw, etc. .. cred ca glumesti :) ... sa spui ca masina ta este cea mai cea si ca nu vei avea probleme cu ea este ca si cum ai pune pariu inainte de meci ca bate rapidul ... pe fc barcelona ... ai sanse, dar mici :)
dupa cum se vede si in comentariile de mai sus...se intelege ca astia mint! nu e adevarat! totul este un complot impotriva a celor mai bune masini din lume!
dar daca pe primele locuri era vw si haudi etc. era cel mai bun top si corect pe deasupra....
1. Fiabilitatea japoneza se datorează faptului ca mașina japoneza e o mașina primitiva fața de mașina germana cât de sofisticat este un Audi A8 si cât de simpla e o Toyota CAMRY comparatia nici nu-si are rostul e clar ca spre exemplu o Toyota Camry sau o Honda Acord nu se ridica nici la jumătate din performanțele unui A8 care e plin de dotări si e si mai luxos si mai confortabil .
Referitor la gropile din asfalt e si normal ca japonezele cu construcțiile lor din fier sa fie mai rezistente la gropi ca germanile pentru ca puntile fata si spate spre exemplu la un Audi sau BMW sunt construite din aluminiu pentru a reduce masele pentru a scoate performante mai bune dar la japonezi e ca la LADA brate de fier si caroserii din "fonta" :))).
De aia a ajuns Mercedes-Benz S-Class sa bată Lexus in Japonia la vânzări pentru ca mașina germana e mai luxoasa si mai performanta.
Dar daca se schimba unghiul de cadere=> directie greu de controlat, volanul nu mai revine usor
Poate unii constructori prefera ca la o groapa sa se strice amortizorul decat sa aiba de a face cu un client mort din cauza nefunctionarii directiei
Care Nemtii 50 de ani in urma dacă Japonezii si acum iau ABS si ESP de la nemti.
Nemtii produc cele mai bune mașini din lume.
Întreabă tu pe cineva cine e toyota si Honda sau Lexus cine va alege mărcile astea vreodată in locul unui Mercedes-Benz S65 AMG???
De ce Japonezii prefera mb ?
Tu habar nu ai de cultura Germana .
Ai auzit vreodată de Bach?
Ai auzit vreodată de Eistein?
Ai auzit vreodată de Mozart ?
Ai auzit vreodată de Fahrenheit?
Ai auzit vreodată de Daimler ,?
Ai auzit vreodată de Wilhelm Maybach ?
Ai auzit vreodată Ferdinand Porsche?
Ai auzit vreodată Karl Benz?
Ai auzit vreodată de AK-47?
Ai auzit vreodată de bomba atomică de neamt a fost inventata?
Sistemul de highway din SUA e proiectat de Eisenhower.
Motorul cu ardere interna de nemti a fost inventat.
De Robert BOSCH pana si in 2012 compania BOSCH livrează la nivel mondial ESP si ABS-uri inventate de nemti, airbagurile tot de nemti au fost inventate
Acum arata-mi tu mie ce produc galbejitii tai numai nu-mi pune casetofoane si beculetele lor ca altceva nu-i ajunge capul.
Ei produc mașini in 2012 fără ABS nici cutii nu mașini alde Nissan Primera si toyota CAMRY nici la picioarele unui Mercedes-Benz sau BMW. Nu sunt japonezele tale .
Niciodată nu o sa-i bată nimeni pe nemti deoarece dacă tu esti prost fa o excursie in Germania si o sa vezi ce înseamnă alde Hei Hittler si cultura Germana care e peste cultura galbejita cu mult.
Au fost sunt si vor fi NEMTI.
Sigla MADE IN GERMANY ., rămâne un LUX.
JAPONEZELE - 10 DIN 10
NEMTOAICELE - 3 DIN 10 LA REZISTENTA
AM CONDUS PE UN DRUM DE TOT RAHATUL 200 KM UN AUDI A4 SI BUCSARAIA A FOST FACUTA VARZA VITEZA 130 KM \H - CONFORT FOARTE BUN
BMW - CEVA MAI BINE -PIESE CEVA MAI IEFTIN
JAPONEZA - RIGIDA - RUPEA OASELE LA VITEZE MICI - NU A FOST AFECTATA CU NIMIC - MASINA MERGEA OK CHIAR DUPA NR DE KM PARCURSI
-AUDI - TOATE PIESELE AU FOST NOI
- BMW -CATI VA KM PARCURSI CU ELE
- JAPONEZA NR KM PARCURSI 40 000 INAINTE SI DUPA 40 000 - la 90 000 schimbat amortizoare
-bwm si audi - capete bara . etc .etc si amortizoarele au fost afetate
trageti concluzia -
(sau folosit piese originale )