Esential
7% | dintre modelele Honda vechi de 3-10 ani au vizitat service-urile în ultimele 12 luni. |
53% | dintre modelele Land Rover cu vârsta între 3 şi 10 ani au fost nevoite să apeleze la service-uri pentru probleme tehnice în ultimul an. |
7% | dintre modelele Honda vechi de 3-10 ani au vizitat service-urile în ultimele 12 luni. |
53% | dintre modelele Land Rover cu vârsta între 3 şi 10 ani au fost nevoite să apeleze la service-uri pentru probleme tehnice în ultimul an. |
Un studiu realizat în Marea Britanie de compania de asigurări Warranty Direct şi de publicaţia What Car? arată că japonezii ocupă fără probleme primele poziţii în clasamentul celor mai fiabile mărci disponibile pe piaţa din Albion. Constructorii niponi şi-au adjudecat primele şapte poziţii în clasamentul realizat în Marea Britanie, mărcile care completează Top 10 fiind Skoda, Kia şi Mini. Un alt amănunt extrem de interesant este faptul că ultimele 10 poziţii din top au fost ocupate exclusiv de mărci europene.
CELE MAI BUNE
Conform studiului care a analizat 50.000 de maşini cu vârste cuprinse între trei şi zece ani, Honda produce cele mai fiabile maşini, doar 7% dintre modelele mărcii japoneze vizitând service-urile din motive tehnice pe parcursul ultimelor 12 luni. În clasament au urmat Subaru, Mitsubishi, Lexus şi Toyota, ultimii reuşind o clasare mai mult decât onorabilă în ciuda recall-ului masiv la nivel mondial anunţat în luna ianuarie a acestui an.
CELE MAI PROASTE
De cealaltă parte a topului îi regăsim pe cei de la Land Rover, marca britanică nereuşind să evite ultima poziţie chiar dacă topul a fost realizat pe "teren propriu", 53% dintre maşinile acestei mărci fiind nevoite să viziteze service-urile în ultimul an.
Nici Alfa Romeo şi Renault nu se simt foarte bine, cele două mărci ocupând penultima, respectiv antepenultima poziţie în topul britanic. Totuşi, posesorii modelelor Renault de generaţie veche se consolează cu faptul că media preţurilor reparaţiilor este cea mai mică din acest top: 226 de lire sterline.CELE MAI FIABILE MĂRCI DE PE PIAŢA BRITANICĂ
1 | Honda |
2 | Subaru |
3 | Mitsubishi |
4 | Lexus |
5 | Toyota |
6 | Mazda |
7 | Nissan |
8 | Skoda |
9 | Kia |
10 | Mini |
CELE MAI PUŢIN FIABILE MĂRCI DE PE PIAŢA BRITANICĂ
23 | BMW |
24 | Rover |
25 | Audi |
26 | Peugeot |
27 | Vauxhall (Opel) |
28 | MG |
29 | Saab |
30 | Renault |
31 | Alfa Romeo |
32 | Land Rover |
via | Independent
A, si atentie , satisfactia nu este echivalenta cu fiabilitatea .
Dupa cum am mai spus, fiabilitatea se testeaza corect in conditii simetrice/identice pentru toate masinile.
Saormarii astia nu fac asa ceva. Ei se rezuma la a-i intreba pe niste neni de cate ori au fost in service si penru ce. Fara sa-i intrebe sau sa verifice cat de bine conduc si intretin ei acele masini.
In al 2-lea rand, intrarea in service se poate face pentru tz motive, unele mai grave, altele mai putin. De exemplu, acelasi top spune ca Honda e #1 la probleme de transmisie si A/C iar Subaru e #1 la probleme de FRANE!!!!!! Interesant, nu?
Dar exista o explicatie foarte simpla. Asiaticii sunt nevoiti sa produca modele fiabile; in plus stapanesc bine electronica masinii. Daca nu ar face masini fiabile, nici dracu nu le-ar cumpara.
Pe de alta parte, europenii s-au intins cam mult la impartitul placintei. Special unele piese sunt facute sa dureze x timp sau x kilometri, ca mai apoi sa depinzi de service-uri auto si de piesele acelui brand.
Quality Ratings by Brand
http://www.jdpower.com/autos/ratings/quality-ratings-by-brand
J.D. Power acesta este un top din SUA unde caliatatea si modelele nu sunt aceleasi cu cele din Europa.
testul de mai sus este o statistica, real superior testului JD Power.
Conform studiului care a analizat 50.000 de maşini cu vârste cuprinse între trei şi zece ani.
ca sa inteleaga babuinii care comenteaza stilul diferit de mers si alte cretinisme ca nu s-au analizat 5000 de masini ci 50 000 de masini, deci marja de eroare este infima.
http://www.jdpower.com/autos/ratings/dependability-ratings-by-brand/sortcolumn-1/ascending/page-#page-anchor
..daca da, inseamnaca porsche castiga :)
si ar trebui sa privimun pic cu neincredere statisticile din anglia .. pentru ca aia sunt destul de scartari cand vine vorba de dat banii pe masini ... si cumpara o Honda de care au grija ca de ochii din cap . Altii au bani gramada si se trag cu bemveurile pe strazi . . . normal ca bemveurile se strica mai des ;) ( asta in primul rand )
in al doilea rand , un esantion de 50000 de masini chestionate pentru a da o statica cat de cat corecta ar trebui sa fie pentru cateva marci .. nu pentru 32 ... asta inseamna 1500 de masini de la fiecare marca .. si asta nu-i tocmai relevant, revin din nou asupra faptului ca si omul care conduce are o mare importanta in aceasta ecuatie si nu putem compara o baba cu o honda civic cu un pustan de 20 de ani posesor de 335i ;)
La fel ca si cel facut de JD Power...iar cine ia de bun ceea ce spun baietii astia poate sa se urce inapoi in copac si sa traga un pui de somn.
Dupa cum am spus si mai sus, esenta problemei se pierde in detalii. Conform aceluiasi studiu idiot, Honda e #1 iar Subaru e #2 desi conduc clasamentul celor mai grave defectiuni. Nu e totuna sa nu ti se aprinda o pozitie cu fading-ul franei. Nu e totuna sa nu ti se rabateze scaunul cu supraturarea motorului si scaderea eficientei franarii pana spre 0.
Nu am gasit unde e VW in topul asta. Daca e la distanta mai mare de 5 locuri de Skoda, baietii astia pot sterge farurile cu studiul respectiv.
Nu-i nimic, voi cumparati-le in continuare si astfel carutele o sa ramana mai ieftine pentru restul fraierilor.
http://www.independent.co.uk/life-style/motoring/motoring-news/japanese-cars-take-seven-of-top-10-in-reliability-survey-2016048.html
Dar echipa aia de profesionisti sigur e de toata jena. Ceea ce au facut ei e o bataie de joc. Un studiu de fiabilitate PE BUNE e greu al naibii de facut. Costa mult si e nevoie de baieti destepti tare, nu ca astia carora le curg mucii-n gura.
E nevoie sa concepi un ciclu de utilizare (presarat cu abuzuri si fortari) pe care sa-l repeti de n ori la toate masinile care participa la studiu NEAPARAT in numar egal intre marci.
Daca nu faci asa ceva, atunci multumim de efort dar ne trebuie...
Ma mir ca nu comparam Veyron sau Maybach cu Tata Nano .
Fiabilitate este un substantiv feminin care defineste printre altele o capacitate de functionare a unui sistem tehnic( mai mult sau mai putin complex) un timp DETERMINAT , fara a-si modifica semnificativ parametrii de functionare . Simplu , nu ? Deci timpul DETERMINAT variaza functie de pretul cerut de proiectare si de manufacturare (sau fabricare robotizata) , de conditiile de utilizare ( mediul , conditii atmosferice, calea de rulare utilizata , regimurile la care functioneaza , samd.....) Deci vorbim in principiu de foarte multe variabile. Cu cat partea de proiectare si productie este mai bine realizata (folosind implicit componente de calitate superioara ) cu atat probabilitatea de defectare va scade . Dar variabilele din ecuatie vor avea grija sa nu poti face pronosticuri de fiabilitate . Nimeni nu ar putea spune cat vor functiona fara probleme 2 autoturisme Ford Focus identice ( exemplu luat aleatoriu ), iesite de pe banda de montaj una dupa alta . Cu atat mai mult sa comparam fiabilitatea unei masini de 200 mii euro cu a uneia de 8 mii .....Putem face un top intre masini apartinand aceluiasi segment de pret si performante . Personal , nu dau doi lei vechi pe astfel de clasamente , chiar daca ar fi implicate nu 50 de mii ci 50 de milioane . Sa nu uitam ca un autovehicul este suma tuturor componentelor sale . (degeaba face BMW o masina supercalitativa , daca furnizorul unei cuple electrice nu a sertizat bine un cablu care dupa un numar de ore de functionare s-a deteriorat si a determinat oprirea motorului.....Asta NU inseamna ca acea masina este nefiabila.....Exemplele ar putea continua ....
Sa va spun de ce ????
Pentru ca au numai motor si roti si nu are ce se defecta .
E normal ca Germanele sunt pline de dotari de care asiaticii inca nu au auzit.
Dar alde Nissan niste troance si cu Honda , niste jafuri cu niste motoare decente nu are ce se defecta.
La Nissan usile cand se inchid au sunet ca la Dacia 1310 sau Solenza.
Nu vreau sa te supar poate ai vreo asiatica dar ele sub bune pentru ca sunt ieftine dar sunt ieftine pentru ca nu sunt calitative , pana si plasticul de pe torpedou pe un Nissan e de calitate inferioara unui BMW sau Audi.
Sunt multe lucruri care fac diferenta ., Defapt Asiaticii nu au cu ce tine piept la Nemti , unica masina care o pot numi rival pentru Europeni e Lexus , Lexus e rival dar nu poate tine piept concurentii germane la calitate materiale sau motoare precum are BMW., De altfel Lexus nu are nici un premiu sau award cu motoarele lor.
Va sugerez la toti sa invatati MARKETING si o sa intelegeti ca toate sondajele astea au un anumit interes sunt platite de catre cineva care are interes.
Eu in garantez ca un BMW e mai bun ca un hai sai zicem un Kia ca e pe locul 10 BMW-ul umileste KIA la toate capitolele si fiabilitate si calitate si putere si economie si lux tot , nu se compara .
E de asteptat peste vreun an sa ajunga conform jdpower Dacia pe locul 5 si Mercedes pe 25 , Dacia mai buna ca Mercedes , Mercedes mai secondhad se defecteaza mai des ca o Dacie ,fiindca calitatea GERMANA e mai proasta ca calitatea din ROMANIA . :)))
SUnt prostii toate SONDAJELE astea , invatati MARKETING-ul si nu o sa credeti in toate prostiile astea va asigur.
ziceau ca seria 1 X3 si seria 5 is cele mai fiabile din clasa lor.......
acum de pe locol unu a ajuns pe locul 23!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ceva e putred aici.............
Daca un jaf de asiatic e mai presus de tehnologia germana , vine apocalipsa im lume , ....
De aceea vanzarile Mercedes-Benz S-class au depasit vanzarile Lexus 600 in Japonia ca asiaticile sunt mai bune da ???
Vai de steaua voastra a ajuns furnica sa detroneze elefantul in opinia voastra.
Ai vazut vreodata dotarile unei Honda Accord Executive, cum poti sa spui ca au numai motor si roti, asta o poate spune numai bmw-uist arogant cazut in penibil
Romanii vorbesc din muzica proasta, din filme de desen animat si din conversatiile elevate din scara blocului cu alti specialisti romani in domeniul auto.
Concluzia o trage fiecare...
Sa-ti zic si cu ce metrou mergi pana acolo ???
CU S3 sau S2 ambele merg spre Flughafen/Messe.
Ce interes au cei din Stuttgart sa avantajeze Munchen-ul ???
Stuttgart e capitala Mercedes si Munchen BMW.
Nu ma laud dar stiu ce vorbesc .
Sa incepem cu marketing :
1.un studiu ..e platit de cineva...clar nu este obiectiv
2.un studiu daca are in spate sursele transparente..si nu tin sub nicio o forma de cine a comandat acel sondaj...incepe sa devina credibil..
3.un studiu are un scop si un target...definind acel scop sau target cu un interes..e usor sa schimbi rezultatul..
4.Draga Automarket...ce dorim de la tine...cand ne dai un studiu...sau ceva...luat de undeva din engleza si mi-l traduci...te rog...da-mim sursa clara on line...da-mi cine este el...da-mi siguranta aceluia care a pus aceasta stire pe net...da-mi backgroundul dupa care s-a lucrat acel studiu...
Daca ne impingi articole..pe care le cauti pe google..si apoi le traduce.... TE ROG FRUMOS...LASA-NE!
A traduce articole..e pt info...un studiu..care formeaza..o cultura auto..si altele..fiind un factor de influenta...te rugam....fii profi sau lasa-ne!
Cu respect,
Lexas by Iasi....cu ceva marketing la activ!
The Independent
Warranty Direct
What Car
Drum bun!
Eu cred ca calitatea secondhead-ului tau lasa mult de dorit. Sa nu uiti sa-ti iei bilet cand te urci in metroul catre Munchen.
ON: Clasamentul asta este irelevant deci nu are rost sa-mi bag capul cu el.
eu am dat definitia unui studiu de marketing...
ce vorbesc eu si ce prostii spui tu ...e pt ca esti in primul rand lipsit de respect..
Am zis daca citesti bine..dar habar nu ai sa citesti ideea....ca daca vrem sa luam de bun un studiu..oricare ar fi si de oriunde ar fi...sa fie cat mai credibil...nu ma intereseaza sursele tale de 2 bani sau ale oricui...3 firme..X Y Z SRL...vreau sa vad..ce a stat la baza studiului..
adica...acest studiu...a avut target ...mosnegii de la 75 de ani in sus...doar masinile..care incep cu BM..si se termina doar cu W...cand faci un studiu..si in intrebari si in rapoarte si in analize..introduci..in asa fel incat nu toti se incadreaza...gen licitatie..in care numai nu spui expicit pe fata....in caietul de sarcini ..ca vrei o masina...sa inceapa cu o vocala si sa contina si un numar par...si tot asa..doar sa nu spui A8...licitatie pt guvern..dau exemplu..cum sa nu castige...cine trebuie?? adica doar cei care deja au "platit"....
In acelasi caz suntem si aici..de asta urla multi...ca posibil sa nu fie veridic..sau invers..f veridic...da-mi ce a stat la baza studiului..nu ca a platit studiul..sau organizat...Perdele Pascani...branza Ludus..si Carnatii de Plescoi....
Tu pricep ce mananc eu ?
Daca nu pricepi...nu ma lua pe mine ca o fac pe-a desteptul..am fost f f la obiect...marketing studiu...nu-mi da sursele..ca la prosti ca stiu sa caut google sau sa citesc..da-mi ce a stat la baza...
doar masini benzina
doar motorizari pana in nu stiu ce cilindree..
doar 3 portiere
un studiu de caz...are niste limite...doar nu vrei sa te cred ca au pus in comparatie si Bugatti Veyron...
un pic de obiectivitate...te rog..
daca esti invatat sa vorbesti ca pe tarla..e problema ta..eu am fost f concis si la obiect...cand esti formator de opinie..ca sa nu induci lumea in eroare...poate multi pun botul si cumpara Honda..pe un articol Automarket...nu crezi ca am dreptate..sa intreb...despre detalii..si nu unde si cine a organizat..?
Ce spui?
Esti tare C-G-C! Bravo !!
Chiar am ras cu pofta de ce ai spus acolo adevaruri pe fata!
Respect!
Total de acord cu tine!
Cum toata lumea stie ca un Harley Davidson nu il cumperi pt ca e cea mai buna/rapida/fiabila etc o cumperi pt ca este un HD asa se intampla si la masini.
Trebuie sa va dea de gandit ca pe cele mai mari piete brand-urile japoneze fac legea si castiga tocmai din acest motiv calitate/pret.
Imi plac bmw-urile dar nu pot sa nu vad clientela lor care este inchisa la culoare si foarte prost crescuta, au bani au valoare, nimeni nu mai e ca ei, dusmani mei, etc.
Cred ca uitati ce inseamna un brand ca Honda in sporturile cu motor (F1 si GP), un Mitsubishi sau un Subaru in Rally si Dakar.
Stiu ca este greu de acceptat pt multi ca au platit o caciula de bani pe o marca doar din cauza zicalei batranesti "masina germana". Lucrurile se mai schimba.
Nu cred ca este onest sa etichetezi dupa cazuri singulare (model/varianta).
Si daca nici acele topuri facute de prestigioase reviste de profil nu sunt de incredere atunci sa mergem pe mana batranilor care ne spuneau ca masina trebuie sa fie nemteasca si un calcul trebuie facut pe hartie (nu calculator).
"1.un studiu ..e platit de cineva...clar nu este obiectiv"
Mi-ar fi rusine sa spun ca lucrez in domeniu si generalizez cu o asemenea aberatie.
Deasemena acesta este un studiu autofinantat prin natura ocupatiei celor 2 organizatori, este foarte transparent, oferit complet contra cost daca nu ma insel sau care va fi publicat in publicatiile proprii, foarte logic dealtfel.
Iti observ ingnoranta profesionala de a comenta "sursele tale de 2 bani sau ale oricui...3 firme..X Y Z SRL.." , sunt sursele oficiale, observ ca habar nu ai cu ce se ocupa cele 3 "S.R.L.-uri", consacrate dealtfel. De 2 bani este aia la care lucrezi tu la cate cunostinte de marketing ai.
Warranty Direct este una din cele 3 mari companii mondiale care ofera extra (garantie extinsa) sau post garantie automobilelor, garantii oferite si direct de producatori, gen Mercedes, BMW, Opel, etc. si prin oferta directa catre end-useri.
WhatCAR este o companie care are ca specialitate evaluarea autoturismelor noi si sh in mod special din punct de vedere al fiabilitatii si rentabilitatii.
The Independent - nu cred ca trebuie sa-ti spun eu cine sunt (nu un SRL sigur:))) - si este modalitatea prin care si-au facut partial cunoscut studiul.
Targetul pe care s-a facut studiul nu are lgatura cu cel facut de J.D.Power, adica nu este bazat pe o satisfactie a clientului
Studiul lor este facut direct bazat pe interventiile de reparatie a masinilor, adica direct din centrele de reparatii si istoricul pe un automobilul in speta.
Deci rezultand dimensiunea foarte mare a studiului (~1500 de masini din fiecare producator, toate tipurile cu toate motorizarile) este si normal ca iese o medie, implicit aproximativ aceeasi medie de varsta, aproximativ acelasi numar de km, etc. marja de eroare fiind infima la dimensiunea studiului.
Aici numarul de cazuri izolate ale lui Ion cu Dacia, Vasile cu Honda, Giga cu Merceds, Popescu cu Audi nu pot influenta studiul.
Daca tu compari un studiu de gen din Anglia cu o licitatie din ROMANIA insemna ca trebuie sa mai calatoresti si tu prin Europa sa-ti descretesti fruntea si sa observi ca democratia din tara asta plina de hoti si fara legi nu seamana cu democratia de prin alta tarile astea mai luminate.
Nu mai compara tu marketingul de Romania cu marketingul vesticilor.
Este normal ca Automarket nu poate difuza toate detaliile studiului pentru ca datele complete ale studiului vor fi oferite de ei cu sau fara cost.
Dealtfel daca studiul ar fi considerat incorect nu cred ca vre-unul din producatori ar sta cu mainile in san si nu ar lua masuri in apararea lui, inclusiv cu reperrcursiuni asupra colaborarii directe cu Warranty Direct.
O zi buna!
UN om a zis sa nu se puna cu mine Ok .
Germany’s TUV 2010 vehicle quality report lists used car models for reliability performance in five different age groups (2-3 years old; 4-5 years old; 6-7 years old; 8-9 years old; 10-11 years old). Accordingly, a ranking has been produced to name brands that have the biggest number of Top-10 models recommended for reliability in each of these age classes:
- Toyota: 15 models (14)
- Mazda: 7 models (9)
- Porsche: 7 models (9)
- Subaru: 5 models (4)
- Mercedes-Benz: 3 models (3)
- Volkswagen: 3 models (0)
- BMW: 2 models (1)
- Ford: 2 models (2)
- Honda: 2 models (3)
- Opel: 2 models (1)
- Renault: 1 model (0)
- Suzuki: 1 model (0)
Please note that the figure in brackets shows the number of top-reliability cars for a given automaker in the comparable TUV ranking of 2009.
The 2010 TUV report records the results of all general inspections that were conducted by TUV test centers according to §29 of the German Road Traffic Regulations (StVZO). It is based on the results of roughly 7.5 million vehicle checks carried out from July 2008 to June 2009.
ADICA TOT JAPONEZII CONDUC SI IN TOPURILE FACUTE DE NEMTI
Nu ca de exemplu BMW air went , scaneaza indicatoarele , incalzeste motorul in cateva minute cu diferite sisteme moderne , sau xDrive care reuseste sa imparta puterea pe axe pana la 100%.
Japonezele nici debit-metru de aer nua aveau prin anii 1997 la Nissan e fara , de Ecu nici nu mai vorbesc ca e rahat cu prune.. .
Ne mai vorbind de motoarele Diesel unde la BMW ajunge presiunea la 2000 bari , si japonezii de la Nissan cumpara motoare de la renault.
Mai pe scurt facem comparatii aberante intre masini si jafuri asiatice.
Mai zic comparatie Audi vs Merc vs BMW dar deja cu asiaticii ati ajuns in rapa.
Pana la noul S si seria 7 Lexus LS era cea mai eccesorizata si mai tehnologizata masina.
Deasemenea Lexus IS - este la acelasi nivel de accesorizare cu concurenta
Acura (Honda) si Toyotaau initiat in 2003 sistemul de detectie si autofranare pre-safe cu care se lauda Europenii in 2010.
Honda este cel mai mare producator mondial de motoare,, producand de la motoare de drujba pana la motoare de avioane.
Honda conduce de peste 15 ani topul fiabilitatii si vanzarilor de motociclete.
Tot Honda sunt cei care au facut acum 20 de ani cel mai bun motor cu distributie variabila si cele mai performantesi mai fiabile motoare aspirate de capacitate mica (1600 cmc - 130-182 CP), neegalate nici pana in 2010.
Subaru a scos in 1996 renumitele motoare de 2000cmc turbo si 265 CP in varianta standard.
Mitsubishi a scos in 2004 cel mai performant motor turbo in varinta e serie 2000 cmc turbo - 405 CP.
etc.
Pe scurt mai baga niste cultura auto in tine ca esti slab rau.
Nu contest calitatea masinilor germane si sunt modele care sunt in topul preferintelor mele dar asta nu inseamna ca detin suprematia in totaliatate.
@@ztele
Dacia a fost nr.1 in vanzari in Franta - inseamna ca este cea mai fiabila masina?
Porsche este declarat de catre Dekra si TUV in 2010 cea mai fiabila masina si este in coada vanzarilor, Toyota Corolla a fost declarata 2 sau 3 ani la rand in Germania cea mai fiabila masina nefiind nici pe departe si cea mai vanduta, deci real nr. de bucati vandute nu sunt relevante in fiabilitate.
Deci topul acesta a prins fix perioada de glorie a japonezilor, de curand insa Europenii au declarat si au luat masuri serioase de rederesare a calitatii in timp ce unii japonezi au inceput sa aibe ratari serioase, deci in viitor topul s-ar putea sa aibe schimbari majore.
Avea Brucan o vorba:"........people!"
Ce-mi spui tu mie din carti daca eu am mers cu asa masina .
Nissan 1997 Primera 1.6 SLX 16V TWIN CAM , e HUINEA nu masina.
Are 8000rpm dar daca ii dai vreo 5000 rpm ai senzatia ca sare motorul de pe rama, , cu toate ca masina avea numai 100 000 si era in stare buna masina , nu consuma ulei , adica totul era ok.
Alea nu sunt motoare , dar aspiratoare .
Eu cu orice BMW 316 ii dau 5500-6000rpm si pe bord si se duce ca racheta nu rage ca se inadusa cu toate ca la BMW sunt numai 7000 rpm pe bord si redline incepe de la 6100.
Ce aer flow , ca eu cu BMW-ul daca ii dadeam 5500 rpm cu prima treapta adica apasam pedala pana la fund , imediat ce intra in a doua intra ca la cutia automata fara nici o ezitare .
Dar la Nissan ??? Am incercat asa ceva rapid si mia huruit cutia de parca nimerisem in R da nu in a doua , ambreiajul era bun.
Sunt multe lucruri de discutat: cum cartie usile , plastic ieftin , cutie de viteze de doi lei, punte spate primitiva ,etc, frane de doi lei, masini pentru pensionari , Nissan , Renault ,Dacia etc...
Nemtii sunt de neegalat in toate, astia daca se apuca de un lucru indiferent de lucru il fac pana la capat au spirit de invingator.
E rahat cu prune nu motor , are 8000 rpm pe bord si nu da randament nici la 4500 Rpm urla aiurea cu senzatia ca vrea sa buhneasca.
Punem un BMW E36 316i cy 8 valve vs Primera 1.6 , 16 valve si imi bat joc de ijacul tau la orice ora pe orice timp.
Da ce ma chinui sa-i explic la un om care conduce un Nissan un unitaz pe roate.
Cu un fan BMW sau Ferrari , Slr, sau a unui R8 mai ai ce discuta dar cu Nissan Reanult sau Dacia , poti discuta numai ca masini low-cost , care se vor a fi mare dar diferenta dintre a vrea si a ajunge e ca si cum as vrea si eu sa zbor pe martie dar nu e real la moment.
Tanar si fara studii.Oare tu esti viitorul?Daca tu esti viitorul,we are so2#$!@#@##!
All the best!
Toti fac greseli alde Mircea Meste editeaza stiri pe automarket si fac greseli se mai intampla.
Tu esti DEX-ul limbii ROMANE .
Referitor la piese nu numai ca am auzit dar am si schimbat unele piese si stiu ce si cum, da nu ma mai chinui sa-ti explic tie toate astea ca nu are rost , nu am cu cine vorbi.
CU studii sau fara sunt sigur ca nu ai terminat politehnica , (inginerie mecanica) .
Chiar si daca ai studii in viata in primul rand trebuie sa fii om si pe urma invatat , daca nu esti om degeaba mai traiesti.
Cele bune de la un Basarabean de peste Prut .,
PS! Am facut o facultate tehnica pe vremea lui ceasca.Toate cele bune!
- primul diesel scos de Honda in 2005 a doborat 19 recorduri mondiale.
mi-ar placea ca cei care arunca cu noroi in Honda sa vorbeasca in cunostinta de cauza, adica doar dupa ce au condus macar intr-un test drive o Honda.
one more thing: cati dintre cei care vorbesc de "simplitatea japonezelor" au condus Honda? ati fi uimiti sa vedeti cu ochii vostri cat de complexa e o Honda.
Istoria HONDA:
http://www.hondatrading.ro/istoria-honda
http://www.hondaauto.ro/istorie-honda
etc...
Istoria ACURA:
http://www.istoricauto.ro/marca-acura.html
Eu nustiu daca faci glume sau vorbesti serios , dar la noi limba ROMANA nu a fost interzisa , inca exista in constitutie aceasta limba art.13al.2 chiar daca acolo e scris ca e limba moldoveneasca , la scoala toti copiii invata limba ROMANA , sunt manuale editate la Bucuresti,. E rau ca in manualele celea nu sunt scrise denumirele pieselor de la masini , la chei care se lucreaza la masini etc .
Oricat de rusificata ar fi Basarabia , acolo se vorbeste limba ROMANA cel putin 75%.,
Doar pentru ca ati mers o data cu o japoneza nu inseamna ca toate sunt la fel.
Si eu am mers cu BMW 118d si mi se pare un jaf de masina cu izolare proasta, transmisie zgomotoasa si spatiu de scoica.
Dar asta nu inseamna ca BMW sunt jafuri, nici pe departe.
La fel si cu Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Toyota sau oricare alt producator.
Nu poti sa judeci o marca intreaga doar dupa un singur model cu o singura motorizare.
Daca faci asta inseamna ca vorbesti aiureli si ar fi mai bine sa iei o pauza.
@BMW
BMW E36 316i cy 8 valve este o varza de masina care abia se taraie. 0-100 : 13.5s. Un melc mai incet pana si decat Solnitza mea.
Hai sa iti servesc eu tie una: Mitsubishi Lancer Evo VIII FQ400. Are un motor de 2.0 turbo si crede-ma ca NU EXISTA BMW care sa se tina macar dupa el si costa la data aparitiei (01.2003) cam cat un 320 full option.
Daca nu ai auzit de masina asta inseamna ca ai trait intr-o pestera. Este oficial the fastest road-car in the world. Iar daca japonezele ar fi asa proaste nu s-ar mai cumpara asa cum se intampla acum (la noi in Europa mai putin).
Toate cele bune
Bineinteles ca japonezele intorc capete la noi. Audi, BMW si VW vezi la fiecare colt de strada dar o Mazda 3 sau o Corolla Verso, sau o Lexus IS 220d nu prea vezi. Sunt masini care chiar arata bine si ies in evidenta oriunde
Sa nu ma luati cu Formula 1, acolo e altceva......
Sunt cateva specimene la acest articol gen @victor sau @enake care pur si simplu ma distreaza enorm.sunt cel putin semi-analfabeti.Dar de departe cel mai penibil e @george caci la el faceam referire mai sus, acest specimen e fantastic. Nu a existat stire despre masinile japoneze si in special honda la care sa nu intre si sa mature pe jos cu aceste masini cu niste argumente de om imbecil si va dau un singur exemplu la stirea curenta:"topul e facut aiurea de unii care habar nu au"....Acum pe bune cata minte sa ai sa spui asa ceva.Un neica nimeni din indepartata Romanie le stie pe toate si stie el ca cei ce au facut studiul sunt varza...:))))))))) eu inteleg prietene ca cel mai mare dusman din viata ta este o masina (honda) si iti versi frustrarile aici dar totusi...
PS daca vreti sa va amuzati cautati stirile cu honda si urmariti-l
http://www.youtube.com/watch?v=D5PAOkhYbpg&feature=youtube_gdata_player
http://www.youtube.com/watch?v=scAQeOUTLOA&feature=youtube_gdata_player
Dacia e la minutul 8:35