Topul fiabilitatii, de Autobild
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Auto Bild a publicat recent „Raportul de Calitate” editia 2007. Rezultatele acestui an arata ca producatorii japonezi conduc detasat in acest clasament. Pentru al treilea an consecutiv, Mazda ocupa primul loc, urmata de Toyota si Honda.
In mod incredibil urmatoarele doua locuri sunt ocupate de Suzuki si Nissan, alti doi producatori niponi. Asiaticii au dominat practic acest top al calitatii, primul producator din afara Japoniei a ocupat abia locul 6 si este Chevrolet.
Desi raportul este facut in Germania, primul producator intern plasat in acest top este Mercedes pe locul 7. Alte branduri de mare traditie cum ar fi BMW sau VW s-au plasat pe locurile 15 respectiv 16.
Topul include in total 24 de marci auto. Realizat pentru prima oara in 2001, topul Auto Bild combina rezultatele obtinute in raport cu sapte criterii majore: testele de anduranta, sondajele de opinie derulate in randul posesorilor de automobile, cazurile de rechemare a vehiculelor in service ca urmare a unor defectiuni de fabricatie, raportul german de calitate TUV, ponderea nemultumirilor adresate de catre clienti direct revistei, tipul garantiei si calitatea serviciilor oferite de catre dealeri (verificate prin testari incognito).
Analiza combinata a acestor criterii permite obtinerea unei imagini cuprinzatoare a calitatii marcilor de pe piata auto europeana. Modelul Mazda6 s-a plasat pe primul loc in cadrul acestui clasament, incepand din 2004, fiind singurul autovehicul care a parcurs testul de anduranta fara nicio defectiune.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, șeful Grupului Stellantis, și-a dat demisia. Portughezul pleacă de la conducerea grupului multinațional cu un an înainte de finalul mandatului. Succesorul său va fi anunțat anul viitor. (02.12)
-
Mercedes-Benz marchează 40 de ani de la debutul modelului de clasă executive Seria 124. Modelul a fost ulterior rebotezat Clasa E la începutul anilor '90. (27.11)
-
Primul monopost de Formula 1 al celor de la Mercedes-Benz este scos la vânzare. Mașina cu care Juan Manuel Fangio a câștigat două titluri mondiale în anii 50 are o valoare estimată la 50 de milioane euro. (26.11)
- Noul Volkswagen Tayron a intrat în producție
- Mild-hybrid sau PHEV? Răspundem cu ajutorul noilor Ford Puma facelift și Kuga facelift
- KTM, producătorul austriac de motociclete, ia masuri pentru evitarea falimentului
- Viitorul Volkswagen Golf va fi dezvoltat împreună cu Rivian
- Hyundai a emis cea mai mare rechemare în service a anului
Piesele se gasesc ff usor pe pietele majore si nici pretul lor nu este prea mare. In romania inca nu este o piata legala si organizata si vin ca piese de contrabanda. In cursul anilor am ajuns sa admir si sa folosesc motoarele Honda chiar daca acuma vad produsele Toyota mult mai avansate. Honda isi investeste resursele in motoare de avioane acuma.
In realitate masinile "japoneze" sunt facute in multe tari dar ingineria si organizarea productiei duca la un produs final de calitate.
Bravo lor.
1. Mazda
2. Toyota
3. Honda
4. Suzuki
5. Nissan
6. Chevrolet
7. Audi
8 Mercedes
9 Mitsubishi
10 Volvo
11. Hyundai
12 Opel
13 Skoda
14 Smart
15. BMW
16. VW
17. Citroen
18 Seat
19. Ford
20. Kia
21. Alfa Romeo
22. Renault
23. Fiat
24. Peugeot
Care stiati ca Mazda este de fapt Ford?
Iar Toyota si Honda sunt partial parte din GM?
Suzuki este proprietatea GM?
Nissan se chinuie sa supravietuiasca sub conducerea franceza si chevi este 100% GM cu motorizare Suzuki sau coreana.
Audi este doar fratele mai mare a lui VW.
Este un top de IMAGINE pe piata dar si de motoare si filozofie de fabricare. Uni fac masini pt 5 ani, alti pt 10 ani si alti fac masini cu intentia sa functioneze cat mai mult timp posibil.
mazda e fabricat in Japonia, legatura cu ford, are numai mazda 3 - motorul diezel e FORD PSA, care sunt foarte bune....
De ce aberezi?
Toyota no i sa faca niciodata parte din grupul GM, pentru ca practic nu au cum sa ii cumpere. Daca o sa ai curiozitatea sa vezi topul vanzarilor in lume, o sa vezi ca Toyota este pe locul I inaintea GM-ului care reprezinta o groaza de marci.
Este drept ca pot colabora la constructia unui motor, ca sa reduca costurile, dar asta nu inseamna ca toyota este facuta de GM. In ceea ce priveste Hyundai-Kia, acestia au fabrici separate, chiar daca in principiu la unele modele constructia este "aproape" identica (vezi Cee'd- I30).
Hai bafta!