Top Gear testeaza SUV-urile "inutile": BMW X5 M, Audi Q7 V12 si Vogue
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Top Gear a pus fata in fata trei dintre cele mai puternice SUV-uri ale momentului: versiunea de performanta BMW X5 M, dieselul V12 instalat pe Audi Q7 si Range Rover Vogue.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Video
-
Canalul german de YouTube Daniel Abt a realizat o liniuță între două dintre cele mai bune hot hatch-uri la ora actuală în industria auto. Cine va câștiga? Aflați în video. (18.12)
-
Britanicii de la carwow au realizat o liniuță între noul Audi S e-tron GT și noul RS6 GT. Cine va câștiga? Motorul V8 sau versiunea full electrică? Aflați în acest video. (17.12)
-
Prima generație Volkswagen Touareg putea fi echipată cu un motor neobișnuit, să îi spunem: este vorba despre un V10 diesel. Urmărește un video în care este desfăcut complet. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Noul DS N°8: etalonul mărcii franceze este un SUV coupe electric cu autonomie de 750 km
- Noua Toyota Urban Cruiser: SUV compact electric cu până la 184 CP
- Noile modele Hyundai vor putea fi cumpărate prin platforma online Amazon
- BMW XM, tunat de Manhart: 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Jeremy, take it from here you cheap bastard: if you wanna save some money!
on topic: In general masinile astea sunt "useless" si "pointless". Cocalarii si gateristii cumpara asa o masina pentru ca nu are sens in oras pentru ca e mult prea mare iar in offroad e incompetenta.
Dupa ce simti cuplul unui diesel, nu te vei intoarce in veci la benzinare.
Ca bonus vine consumul redus ;)
Prietenii stiu de ce.
Treapta 1 pentru pornire,
Treapta 2 pentru viteze pana la 115 km/h. Mai sus nu e nevoie ca se depaseste viteza limita pe drumurile nationale.
Eu stiu doar ca am condus pana acum un amarat de Volvo S60 2.5 de 210 cai si vreau sa spun ca orice diesel cumparat de majoritatea soferilor (VW, Audi, BMW, etc. pana in 2.5 litri) e foarte departe de ceea ce poate motorul ala.
Dieselu' a fost facut pentru tractoare, pentru ca ofera cuplu mare la turatii mici, adica poti trage greutati mari fara sa iti sapi cu rotile un sant in aratura de la ambalat motorul (Chiar daca sunt unii idioti care calca si dieselu' cand sunt in noroi/zapada).
Nu mai vorbim de sunetul ala penal dimineata cand pornesti un diesel :D, sau fumul care apare tot mai des dupa multe masini.
Nici un diesel nu poate sa te bage in scaun atat de violent cum face un benzinar adevarat.
Dupa felul cum iti descrii modul de a conduce, daca nu cumva te-ai "demonstrat" pe un circuit, nu as vrea sa ma intalnesc cu tine pe sosea. Si nici cu altii ca si tine. Citind ce scrii, vad un pusti de max. 25 de ani care crede ca le stie pe toate si e cel mai tare la volan, depaseste tot ce-i iese in fata. No offence.
Am si masina diesel si benzinara, ambele variante normale, family, in nici un caz sport. La puteri aproximativ identice, cea diesel imi ofera o senzatie mai sportiva, cuplul mare te impinge in scaun, e mai brutala. La depasiri se infige mai repede, consuma mai putin decat cea pe benzina, iar sunetul il gasesc mai placut decat cel produs de motorul benzinar in ture.
Masinile diesel sunt create pentru oamenii normali, nu pentru cei care cred ca soselele sunt piste pentru racing.
Te cred cand spui ca o benzinara adevarata sportiva iti ofera senzatii desavarsite, nu am condus niciodata masina peste 200 CP. Totusi nu uita ca Audi castiga de cativa ani LeMans cu motoare diesel.
care zice ca sunt inutile inseamna ca nu stiu ce inseamna o masina adevarata.
cine dracu isi cumpara SUV de 100.000 euro sa o bage pe drum de tara sau sa are gradina din spatele casei.....
astea is masini de oras sa le dai altora peste nas......
Am o intrebare pentru voi, cocalarilor: stiti cum arata pistoanele pompei BOSCH la motoarele diesel?
E rau cand toti amaratii isi dau aere de cunoscatori, numai sa vada lumea ca exista.
In ceea ce priveste masinile prezentate, sunt foarte de acord cu "SUV-uri inutile". Comparatia e foarte inspirata. Oricum, aceste SUV-uri inutile pot accelera extrem de repede (chiar cu motoare diesel) si au o putere (cuplu la roata) de invidiat. dar tot inutile sunt. Aceleasi performante Off-Road le ating masini considerate mult mai "slabute".
Cei care-si etaleaza aceste SUV-uri inutile prin Romania nu au altceva ce etala (creier, educatie, prestanta, cultura generala, etc.)
PUNETI MANA PE CARTE inainte de a mai face afirmatii, cocalarilor intelectuali ce sunteti!!!!
Tu pe ce planeta traiesti?? Incearca sa revii cu picioarele pe pamant.
Ai draq Ferrari astia..nu fac si ei masini adevarate. Sa il anunte cineva si pe Ross Brawn ca nu face masini adevarate. Ii trebuie minim 50cm garda la sol , jenti de 22' (cu spinners) si sa mai dea jos din sponsori , ca sa se vada culoarea alba a masinii + badge-ul TDI mare pe eleron , langa autograful lui Adrian.
Doamne , mare iti este gradina....
BMW a facut masini o data....asa cum a facut si motoare de avion ...o data
Eu nu ascult manele.......
Am exact 3 live-uri pe calc din 2000 de melodi......
Asa ca te rog frumos iesi de pe site.
Pt Dpp!!!!!!!!!!!!
Esti praf........
SUV de 100.000 euro nu este masina 'de fitze' asa-i???????
Va fi pt fiecare ca tine care numa le admira.........
Nici io nu am bani de asa ceva,da macar respect frate ca nu se compara cu Renault Koleos sau mai stiu eu ce..........
nu potzi sa faci diferenta dintre negru si alb
sau dintre un tigan si un roman
sau mai rau bogdan este nume de tigan si nu sti u
esti penal frate cu asa afirmati murim de foame si condusi de tigani ca tine care numa comenteaza de alti da i doare in cot de motivu pt care intra pe aceest site.........
salut
si 'scocheres' inainte
tu crezi ca eu sunt daltonist ceea ce poate fi o boala.
eu cred ca esti incult care nu e o boala
Cica dieselul moare la 70 sau dieselul face urat dimineata....pai cumparati-va ma masini cu motoare ca lumea si nu o sa auziti nici musca. Lasati SDI-urile, TDI-urile si ce ati mai condus pe la rude si incercati sa conduceti un BMW, Peugeot, Volvo, Mazda, Ford, Citroen toate cu motoare de Peugeot (2.0 HDI) si nu o sa auziti nimic....de la 1600-1700 intra turbina si trage pana la 4000 si un pic, nu tractoare facute de VW, Opel, Isuzu si alte marci din astea. In plus orice motorizare realizata de PEUGEOT pentru ei sau pentru altii au filtru de particule (nu scoate fum negru nici la blana), asa ca mai lasati ideile alea comuniste, dar ce parere sa iti faci cand ai numai vecini cu Passat Variant TDI, Opel Astra 1.7 DTI sau CDTI si alte modele din astea....de Mercedes nu am spus nimic pentru ca ei fac doar motoare fiabile, cu sportivitatea nu prea au treaba la motorizarile astea mai mici accesibile pentru noi oameni normali.
Reveniti cu un comentariu cand conduceti o masina, nu tractoare gen VW care fac motorizarile Diesel de ras de multi ani. Bafta.
Incercatzi un hemi.
Skykine GTR Godzilla!!!!!
Vorbesc de SKYLINE
PS.E o masinutza care place oricui,si e si fiabila!
Al meu este tunat in Germania. 180 de caluti si 430 de Nm.
Chiar daca nu suntem de acord tot timpul cu ce spun ei (Logan sucks, remember), macar demonstram ca suntem pasionati de masinile noastre si nu le privim ca roabe de carat nisip.
Conduceti cu grija, orice tip de masina aveti, oriunde ati merge (Nürburgring anyone ;)
unora le place diseleul si altora benzina. Eu am diesel dar vreau sa trec urgent pe benzina (ma enerveaza motorul asta). Plm, fiecare cu ce are...
la consumurile astea poti lua de exemplu, un Porsche 911 Carrera, sau in asa ceva nu esti prezentabil?
RESPECT PT FANII BMW