Super Bowl-ul este unul dintre cele mai importante evenimente sportive din SUA. În fiecare an, la începutul lunii februarie, finala Campionatului de Fotbal American reușește să aducă în fața televizoarelor sute de milioane de telespectatori.
În finala din acest an, pe stadionul din Minneapolis, s-au întâlnit echipele New England Patriots și Philadelphia Eagles, iar scorul final a fost de 41 -33 în favoarea Vulturilor. Este pentru prima dată când echipa din Philadelphia câștigă Super Bowl-ul.
Așa cum ne-am obișnuit, producătorii auto mizează pe acest eveniment pentru a promova cele mai noi modele. Anul acesta, doar câțiva constructori au ales să vină cu spoturi dedicate Marelui Meci. Automarket a realizat un top cu cele mai bune spoturi din 2018.
1. Jeep Wrangler
În general, reclamele care apar în timpul Marelui Meci vin cu o mulțime de efecte vizuale spectaculoase, sunt susținute de vedete sau oferă un discurs cu totul și cu totul special. Dar Jeep a renunțat la aceste "efecte" și a mizat doar pe calitățile lui Wrangler.
2.
Kia StingerKia nu a vrut să rateze un moment publicitar important, motiv pentru care a pregătit ceva special pentru Super Bowl 2018. Constructorul sud-coreean a apelat la serviciile lui Steven Tyler, solistul trupei Aerosmith. În cadrul aceluiași spot apare și Emerson Fittipaldi, fostul dublu campion de Formula 1. Toată acțiunea se desfășoară în jurul noului Kia Stinger.
3. Lexus LS 500 F Sport
Lexus a mizat pe cartea efectelor speciale și a celebrității. În spotul dedicat Super Bowl 2018, japonezii l-au ales pe King T’Challa (Black Panther), unul dintre personajele Marvel, să promoveze noul LS 500 F Sport.
Comentarii (0)