TOP 15: Pagini româneşti ale mărcilor auto pe Facebook
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Exact acum un an de zile, Automarket vă prezenta un top al mărcilor auto cu cei mai mulţi fani de pe Facebook. Atunci, am folosit paginile internaţionale ale producătorilor auto. Astăzi, Facebook este un fenomen din ce în ce mai mare. Compania lui Mark Zuckenberg va fi listată în curând la bursă, iar în ziua de azi orice companie care se respectă trebuie să aibă o pagină de facebook pentru a fi mai aproape de clienţii şi prietenii săi. Adresa paginii de Facebook apare acum la datele de contact alături de numărul de telefon, adresa de e-mail şi eventual contul de twitter.
Am vrut să vedem care este situaţia paginilor Facebook pentru importatorii şi reprezentanţii auto din România. Situaţia este oarecum ciudată la noi în ţară. Avem pagini bine făcute şi actualizate des, dar şi pagini fără prea mulţi fani. Există însă şi mărci care nu au păşit încă pe teritoriul socializării virtuale.
15. Mitsubishi România - 2.038 de fani
Începem cu Mitsubishi. Marca japoneză are mulţi fani în România, dar pe Facebook a venit relativ târziu. Chiar și așa, a strâns peste 2.000 de fani, restul paginilor fiind sub această cifră și chiar sub o mie de like-uri Pagina este administrată de M Car, importatorul şi distribuitorul modelelor Mitsubishi în România. Aici sunt prezentate ofertele speciale, iar clienţii interacţionează direct cu reprezentanţii mărcii.
14. Smart România - 3.204 de fani
Parte din grupul Daimler, marca Smart are mulţi fani şi în ţara noastră. o dovedeşte şi pagina de Facebook a reprezentanţei din România. Ca şi în cazul mărcii Mercedes-Benz, importatorul a delegat serviciile de comunicare către o agenţie de PR care se ocupă inclusiv de paginile de Facebook ale celor două mărci.
13. Mazda Playground - 3.838 de fani
Mazda are un nume diferit pentru că spiritul mărcii te îmbie la joacă.
Nu am găsit uşor această pagină, aşteptându-ne ca toate denumirile să conţină şi numele ţării. Dar există şi este actualizată periodic.12. Chevrolet România - 4.118 fani
Chevrolet s-a alăturat anul trecut în toamnă importatorilor din România reprezentaţi pe Facebook. A crescut până peste 4.000 de fani şi este actualizată zilnic. Au existat şi concursuri cu premii şi se interacţionează constant cu clienţii şi cu cei care au avut întrebări sau curiozităţi vizavi de marca americană.
11. Volkswagen România - 5.932 de fani
Marca germană este extrem de bine văzută în ţara noastră, dar faptul că s-a alăturat târziu Facebook-ului justifică numărul relativ scăzut de fani.
10. Mini România - 6.320 de fani
Partea simpatică a importatorului BMW România este marca Mini. O marcă puternică şi foarte bine văzută la noi în ţară. Mini a adunat peste 6.000 de fani pe pagina de facebook. Pagina este excelent structurată şi beneficiază de actualizări constante şi alte interacţiuni.
9. Ford România - 8.163 de fani
Ford România este pe locul nouă cu peste 8.000 de fani în comunitatea virtuală. Cei care urmăresc pagina au parte de informaţii despre Ford şi activităţile din România. Acest lucru va devenii din ce în ce mai interesat odată cu lansarea producţiei de modele Ford la Craiova.
8. Opel România - 8.537 de fani
Mărcile germane sunt bine văzute în România şi acest lucru nu este un secret. Opel a venit pe Facebook anul trecut şi de atunci a crescut constant în ceea ce priveşte numărul de like-uri. Pagina are concursuri, informaţii şi multe fotografii pentru fanii mărcii.
7. Mercedes-Benz România - 10.953 de fani
Prima marcă din România cu peste 10.000 de like-uri este Mercedes-Benz. Pagina autohtonă a mărcii din Stuttgart este actualizată constant, dar avea nevoie de ceva mai multă culoare şi mai multă interacţiune cu fanii mărcii.
6. Toyota România - 11.253 de fani
Comunitatea Toyota este una dintre cele mai mari. Clienţii mărcii japoneze sunt fideli şi pagina de Facebook a fost creată exact în stilul conservator al mărcii.
5. Dacia - 19.451 de fani
Dacia nu are o pagină de Facebook dedicată pieţei româneşti, dar are o pagină internaţională unde postările se fac în limba engleză. Are aproape 20.000 de fani care pot afla informaţii despre modelele Dacia şi despre implicarea mărcii în Trofeul Andros, competiţia auto pe circuite de gheaţă. Dacia mai are în schimbi pagini satelit create pentru diverse evenimente sau de fanii mărcii.
4. Suzuki România - 21.709 de fani
Surpinzător, importatorul autohton Suzuki este extrem de activ pe Facebook. Fanii mărcii japoneze au parte de numeroase concursuri şi multe alte interacţiuni.
3. Citroen România - 24.372 de fani
Citroen este primul importator pe podiumul paginilor de Facebook ale importatorilor auto din România. Citroen a investit mult la capitoul comunicare de când a venit în România cu reprezentanţă directă. Marca franceză a devenit foarte vizibilă la noi în ţară şi nu putea neglija şi comunităţile virtuale de socializare. Pagina Citroen România este extrem de activă şi fanii sunt atraşi constat cu concursuri cu premii.
2. Nissan România - 27.028 de fani
Nissan România are pagina de Facebook cu cea mai rapidă creştere a numărului de fani. Nissan s-a alăturat Facebook-ului îpe 5 decembrie 2011 şi a ajuns extrem de rapid la peste 25.000 de fani.
1. BMW România - 51.574 de fani
Campionul absolut la socializare virtuală auto este BMW România. Pagina mărcii bavareze este foarte bine făcută şi bine administrată. Fanii au la dispoziţie jocuri, concursuri şi cele mai noi ştiri din universul BMW şi acest lucru se reflectă în numărul de peste 50.000 de fani.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Feature
-
Sunt sigur că toți șoferii (mai ales împătimiții auto) își doresc ca măcar o dată să conducă pe un drum spectaculos, unde să se bucure de performanțele unor mașini sportive. Exact asta o să facem noi în următoarele zile, pe două dintre cele mai spectaculoase drumuri din țară. Normal, aveam nevoie și de niște mașini pe măsură, pe care din fericire, le-am găsit în gama Mercedes-AMG. (09.09)
-
Se împlinesc 130 de ani de când a avut loc prima cursă oficială de mașini din lume. Aceasta a fost o întrecere de la Paris la Rouen, iar primul câștigător a fost Albert Lemaître, la volanul unui Peugeot de 3 cai putere (22.07)
-
Arta stradală a evoluat foarte mult în ultimii ani. Din ce în ce mai mulți oameni au început să aprecieze acest stil de artă. De acest lucru și-a dat seama și BMW România, când au decis să vină cu coneptul #NightDriveRo. Cu ajutorul noului MINI Countryman, am descoperit arta stradală ascunsă din București. (03.06)
Nu inteleg care-i problema.Statistic vorbind, BMW a demonstrat ca are cele mai mari vanzari, ergo ,e normal sa aiba parte de mai multi sustinatori decat alte marci.
Din nou, mi se pare ca toate prejudecatile astea, gen "ai BMW --->esti cocalar sau orice altceva,dar nu esti integrat in societate", o luat o amploare nedorita.Pe aceeasi idee am putea spune ca toti cei care au Iphone ( cele mai bine vindute smartphone`uri din lume) fac parte din aceeasi categorie de oameni. Ah, dar stai ca Iphone`u nu omoara oameni in caz de accident sau Iphone`u nu deranjeaza la urechi daca are muzica data la maxim, etc. Pai e o prostie sa generalizezi pt ca ai avut ghinionu' sa dai peste niste imbecili care din intamplare aveau Bmw-uri, sa spui ca sunt toti la fel.Da, imbecilii sunt toti la fel.Dar nu poti sa conectezi indinadins imaginea unei marci de masini cu felul in care se comporta acei proprietari. It's wrong and it's so Clarkson...
E ca si cu taiatu' salariilor...nu conteaza ca te numesti magistrat, politist local, medic, functionar, ai luat minus la salar si aia e, te impaci cu asta.
Am speranta ca sunt cativa oameni de aici care stiu sa faca diferenta a cumpara o masina BMW (pt ca despre asta e vorba) din pasiune din placerea de a conduce si a o cumpara din lipsa de activitate (fitza,prostie).
Nu mai zic de BMW sau de Audi dar sa te bucuri ca pe Facebook Nissan are mai multi fani decat Toyota e pierdere de timp si imaturitate.
Cine stie ce au facut aia ca sa atraga fani? E ceva total subiectiv si nu poate da nastere decat la aceea tiganeala de care spuneam mai demult pentru care s-a gasit un inept sa ma insulte din plin.
Scuze, credeam ca ai vorbit la misto.:)
JohnRange:
Nu putem avea pretentia de la toti cei care se cred instariti sa fie modesti.Nu o sa-si schimbe ei vreodata profilul moral doar pentru ca ii criticam noi pe forumuri si mai mult decat atat, ajungem sa ne certam noi intre noi din cauza acelor nesuferiti.Cu totii suntem de acord ca nu merita.
Ei sunt cei care aduc marcilor de lux germane conotatii nedorite.
Recunosc ca desi ma abtin si eu sunt aproape sa cad in aceste prejudecati. Nu imi permit un BMW si in acelasi timp si case si viata decenta dar daca mi-ar permite ar atarna mult in jos faptul ca eu ma chinui sa dau 50k pe un seria 5 curat si peste 1 an vine un infractor sau un nespalat cu aceeasi masina cumparata la 15k.
E normal sa vrei sa arati ca poti da 50. Si cand apar toti "saracii" si nespalatii cu acelasi model, ba chiar versiuni mai puternice te cam apuca nervii.
Nu mai zic ca sa nu dorm de grija ca imi fura oglina e prea mult.
Uite asa ajung la Infiniti sau alte marci. Si aici va dau doar un exemplu: daca cineva vrea sa fie exclusivist si resizta tentatiei de a fi conformist si-ar putea lua un ZDX (cine stie stie). Ar fi singurul din Romania. Ar fi smecherie adevarata nu?
ca daca eu va arat de exemplu paginile de facebook audi / bmw / lamborghini etc , toate au mai multe like-uri decat dacia , chiar si mitsubishi care aici e situat pe 15 ;) , eu in locu vostru puneam la coada dacia ca nu are nici macar pagina facebook in romana :))
Dar eu nu prea inteleg chestia cu masina noua de 50 k si iti este ciuda si nu-ti convine daca vezi un "nespalat" cu acelasi model la 15k...pai in primul rand ala are 5,6,7 ani, deci e normal sa coste mult mai putin iar tu te bucuri de-o masina noua, nu vorbim de cazurile cand este furata, majoritatea SH-urilor nu sunt furate. Tu vrei sa-ti cumperi o masina noua si sa nu mai vezi modelul ala la nimeni...ok, e parerea ta, dar asta inseamna sa ai f multi bani si sa-ti cumperi adevarate unicate.Dar pana la urma tot de smecherie e vorba, nu?:) Unul se "sparge" cu-n ursulet tunat, altul cu ZDX pt ca este singurul din tara, curata smecherie, hai ca esti roman:)
poftiti !
o panarama de stire dupa parerea mea , mai bine treceti dacia pe locu 15 sau scoatetio din top :)) , nu are mai mult de 800 de like-uri
dan_grc: da. Cu zdx stau linistit cum stateam si cu Corolla. Nu au cum sa le fure, nu au ce face cu ele. Aaa ca vine un cretin si imi da o dunga cu cheia ca i se pare ca ma fudulesc cu masina da. Asta nu contest. Am mai patit.
- evident ca e o chestie de gust. Asa sunt eu. Prefer masina noua sau deloc, prefer un tricou verde daca toti au numai rosii, prefer un ZDX maro decat un x6 negru sau un LandCruiser decat un Q7. Pentru simplul motiv ca prea au toti. Care mai e placerea? Sau mai bine spus eu ca individ cum imi exprim personalitatea daca la primii bani ma duc si imi iau masina neagra?
atunc hai sa luam paginile internationale ale tuturor sa pastram criteriile de selectie.
de asemenea acest top nu confirma prea multe. din nefericire sunt prea multe persoane reticente la facebook printre internauti, ca sa nu vorbesc de pasionati auto care stau mai greu si cu interesul pt internet.
daca in tarile vestice si america interactiunea si comunicarea pe internet este o parte componenta esentiala, la noi inca nu este acelasi grad
la bmw pustimea facebokista a bifat doar ca e trendy
bine, daca are o imagine sanatoase offline, online sigur se va importa acel beneficiu de imagine.
dar daca este ceva nemaipomenit dar de care lumea nu stie (din cauza unei politici de imagine gresita) totul e in van. aprecierea va fi mica
Da! Si-au dat seama mai bine spus ca nu merita sa iei bmw cu motor mai mic de 2000cmc pentru ca ori consuma mai mult ori este egal cu conumul motoarele peste 2L. BMW nu este "Dumnezeu" =)) doamne fereste, nu ma vad inchinandu-ma lui bmw =)) . De ar fi bmw dumnezeu cred ca ar fi pline bisericile de pustani si manelisti rugandu-se sa le ploua in gat cu benzina si motorina =))=)) !! Acu benvistii HAI NU DISLIKEEEEE ESTE!!!! PE SISTEM NERVOS!!!!!!