TOP 10: Mărci necunoscute prezente la Salonul Auto de la Frankfurt
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Artega
Artega nu este un nume total necunoscut. Pasionaţii fenomenului cunosc micul producător german al cărui model vedetă este Artega GT. Supercarul german este propulsat de un motor V6 ce dezvoltă 300 CP şi nu e deloc un automobil ieftin. Un Artega GT costă în Germania 83.900 de euro. Se pare că pentru nemţi nu contează foarte mult ca cei din jur să recunoască sigla.
DOKING
Doking este o companie din Croaţia ce produce roboţi industriali şi utilaje speciale. Cu toate acestea, unul dintre proiectele lor este o mică maşină electrică de oraş numită XD. Are forme extrem de interesante şi va fi prezentă în premieră la Salonul Auto de la Frankfurt. Are doar 2.8 metri lungime şi o lăţime de 1.7 metri. Motorul electric este suficient de puternic pentru a propulsa micuţul model de la 0 la 100 km/h în 7.7 secunde.
E-TROPOLIS
E-Tropolis este o companie germană ce produce scutere electrice. Are în gamă atât modele retro, cât şi scutere cu design modern. Fiind la ei acasa, vor avea stand la Salonul Auto de la Frankfurt unde vor face reclamă modului de viaţă ecologic. Nemţii de la E-Tropolis spun că poţi parcurge 100 km cu doar 50 de eurocenţi încărcând scuterul de la priză.
E WOLF
E Wolf este o companie germană ce oferă soluţii de electrificare pentru o gama variată de modele. Germanii pot modifica de la scutere până la mini utilitare urbane. mai mult, în gamă există şi trei modele sportive bazate pe modele Radical (vezi mai jos) sau Caterham. Pentru flote oferă un Fiat Panda electrificat, iar pentru livrări urbane există inclusiv un mic camion de origine Nissan.
Pentru amatorii rulării pe două roţi, E Wolf oferă trei scutere electrice.Eterniti MOTORS
Aici avem de a face cu o nouă marcă de lux care îşi va face debutul chiar la Salonul Auto de la Frankfurt. Noul constructor are baza chiar la Londra. Există doar o schiţă cu primul model ce va fi lansat de noua marcă: un SUV luxos care va purta numele Hemera. Detalii vom afla pe 14 septembrie.
GERMAN E CARS
O altă companie germană preocupată de mediul înconjurător. Vedeta lor se numeşte Stromos şi este de fapt un Suzuki Splash electrificat. Costul a 100 kilometri la bordul acestui automobil este de doar doi euro dacă îl încarci la o priză germană. În plus, compania pregăteşte şi un mini camion electric pentru uz urban care se numeşte Plantos.
MIA-ELECTRIC
Mia este o companie tânără. A fost fondată în iulie 2010, are acţionariat francez şi german şi a preluat o parte din angajaţii grupului francez Heuliez, cunoscut şi el pentru încercările din domeniu. Mia vrea să producă automobile electrice, bineînţeles. Sunt de fapt nişte minivanuri ecologice, iar la Frankfurt noua companie va expune trei modele: Mia, Mia L şi Mia box van. Sunt automobile pentru uz urban cu o autonomie de 80-90 km şi o durată de încărcare a bateriilor de trei ore.
RADICAL
În Marea Britanie, Radical este un producător apreciat. Produce automobile sportive pe care pasionatul englez să le folosească în weekend pe unul din sutele de circuite din Regat. Automobilele arată de parcă au fost desprinse din curse, dar sunt perfect legale pentru mersul pe şosea.
Însă nu te aştepta la prea mult confort: sunt maşini gândite pentru sport şi majoritatea trebuie pilotate cu casca în cap. Toata gama Radical poate fi admirată la Salonul Auto de la Frankfurt din acest an.Rimac
Rimac este o mică companie din Croaţia. Fondatorul este Mate Rimac, un pasionat al automobilului electric. Mândria sa este un BMW M3 E30 transformat în autmobil electric. A participat cu el la raliuri pentru automobile electrice pentru a testa tehnologia produsă de propria companie. Rimac va prezenta la Salonul Auto de la Frankfurt un proiect secret numit Concept_One. Este un supercar electric propulsat de patru motoare, câte unul pentru fiecare roată.
CHANGAN
Changan (în unele publicaţii veţi găsi forma Chana) este un producător chinez de automobile cu centre de producţie în patru provincii din China. Gama de automobile produse de Changan acoperă atât zona utilitară, cât şi maşini normale. Modele ca Alsvin, Z-Shine şi Benni sunt versiunile pentru pasageri. Chiar dacă probabil nu ai auzit niciodată de ele, compania chineză a fost înfinţată în... 1862! Nu ştim ce producea atunci, dar aşa se laudă pe propriul site. În 1958 a produs primul SUV chinezesc. În 1983 a început să producă microcar-uri utilitare, iar 1993 avea să semneze un acord cu Suzuki pentru producţia de automobile. Mai nou, Chanang are acorduri semnate cu Ford şi Mazda .
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din FRANKFURT 2011
-
Salonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. (26.09)
-
2011 este anul aniversărilor pentru Volkswagen. După Golf GTI Editon 35, vă prezentăm un model special dedicat celor care iubesc automobilele practice: Caddt Edition 30. (18.09)
-
Bentley a adus la Frankfurt conceptul unui interior futurist, aplicat pe nava amiral a britanicilor, limuzina Mulsanne. (16.09)
Cx20 pare un honda jazz la care tradeaza geamurile laterale. dar la interior seamana a suki sx4.
cx30 ar fi un mitsu lancer remodelat, la interior pare iar suzi, dar nush' care
mini este un citro c1
2 litere chinezesti este un mazda 3 sedan remodelat.
iar love este un "citro c3 scurt si inaltat??????????????"
PS: siglele chinezilor astora changan sunt din startrek (federatia si cardasienii)