TOP 10 mărci auto cu cei mai mulţi fani pe Facebook
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Reţeaua socială Facebook nu le dă ocazia doar utilizatorilor obişnuiţi să interacţioneze cu prietenii şi cunoscuţii lor, ci le pune la dispoziţia companiilor un suport perfect pentru a strânge fani şi pentru a interacţiona cu aceştia. Dacă producătorii auto comunicau cu fanii lor până la apariţia reţelelor sociale exclusiv prin intermediul presei, veriga de legătură a căzut în momentul în care Facebook le-a dat ocazia ambelor părţi să se apropie mult mai mult. De aici şi până la apariţia fanpage-urilor oficiale ale marilor producători auto nu a fost decât un pas. Iar fanii nu au aşteptat prea mult pentru a se "împrieteni" cu numele grele ale industriei auto pentru a primi de la sursă informaţii importante legate de activitatea acestora.
În tot acest context, care este cel mai iubit brand auto de pe Facebook? Automarket şi-a pus această întrebare şi vă prezintă topul mărcilor auto cu cei mai mulţi fani de pe reţeaua socială care a schimbat istoria internetului la nivel mondial.
10. ASTON MARTIN - 605.000 de fani
Pe locul al zecelea în topul constructorilor cu cei mai mulţi fani pe Facebook se clasează Aston Martin. Constructorul britanic a adunat până la ora redactării acestui text 605.000 de fani. Echipa care se ocupă de administrarea contului Aston Martin de pe facebook este extrem de activă. Pe lângă faptul că postează ştiri de interes imediat după ce ele se întâmplă, oamenii care au grijă de fani răspund personal întrebărilor interesante. Nu este singura pagină de pe Facebook deţinută de constructorul britanic, a doua - Aston Martin Racing - adunând însă mai puţini fani: 12.500.
9. VOLKSWAGEN - 670.000 de fani
Pagina oficială de Facebook a celor de la Volkswagen are foarte mulţi fani în comparaţie cu celelalte mărci europene de volum, dar se clasează abia pe locul al nouălea în clasamentul general, cu aproape 670.000 de fani. Contul de facebook al mărcii germane este plin de informaţii exclusive. Aici puteţi găsi datele de lansare ale noilor modele Volkswagen, pagini speciale pentru ultimele apariţii ale gamei, dar şi comentarii ale echipei de comunicare VW la care puteţi comenta şi cu care puteţi interacţiona. Strategia Volkswagen este de astrânge fanii mai ale în jurul modelelor gamei, astfel că fiecare dintre ultimele modele scoase pe piaţă are propria sa pagină de Facebook, separată de cea a constructorului.
8. MINI - 730.000 de fani
Isteria Mini, începută în anii '60 în Europa, continuă şi în 2011. Pe Facebook, numărul de fani ai mărcii britanice deţinute de Grupul BMW a trecut de 700.000. Şi mai lăudabil pentru marcă este că acest număr de fani a fost atins în doar doi ani de la lansarea paginii oficiale. Întreaga pagină Mini de pe Facebook este creată în stilul clasic al mărcii, cu aplicaţii în care fanii pot urmări atât ştirile de interes, cât şi fotografii şi filme postate într-o excelentă secţiune video.
7. HONDA - 863.000 de fani
O apariţie oarecum surprinzătoare în acest top este cea a constructorului japonez Honda, a cărui strategie de comunicare cu fanii dă rezultate evidente pe Facebook. Pe pagina oficială de Facebook a niponilor, fanii pot interacţiona şi pot fi la curent cu ultimele noutăţi ale mărcii.
La fel ca în cazul Volkswagen, fiecare model Honda are o pagină proprie. Iar divizia Powersports (moto, water, scutere) vine şi ea cu o pagină diferită.6. JEEP - 980.000 de fani
Utilizatorii Facebook sunt iubitori de aventură. Cum altfel am putea explica prezenţa mărcii Jeep pe locul al şaselea al clasamentului nostru? E adevărat, un rol important în această poziţie îl are şi faptul că marca americană are unul dintre cele mai vechi conturi pe Facebook, o reţea eminamente americană. Pe contul de Facebook al celor de la Jeep domină fotografiile postate de deţinătorii modelelor produse de marcă, semn că simţul apartenenţei la un grup special nu este o imagine falsă în acest caz.
5. PORSCHE - 1.315.000 de fani
Trecem în Top 5 şi în acelaşi timp la constructorii care au adunat peste un milion de fani pe Facebook şi ajungem la Porsche, unul dintre constructorii cu cea mai dinamică pagină de Facebook. Cei de la Porsche preferă să-şi promoveze noutăţile direct pe pagina principală, schimbând fotografia de profil sau "inventând" un mesaj de întâmpinare în care în prim-plan se află cele mai noi modele lansate. Pagina Porsche este plină de aplicaţii din cele mai diverse, acestea mergând de la alegerea culorilor pentru maşina visurilor tale până la prezentarea arborelui genealogic al modelelor mărcii. Nu trebuie uitată nici secţiunea de noutăţi, acolo unde fanii sunt extrem de activi.
4. MERCEDES-BENZ - 2.325.000 de fani
Una dintre cele mai complete pagini oficiale de Facebook le aparţine celor de la Mercedes-Benz. Pe lângă prezentarea extrem de atractivă a gamei actuale, germanii îţi oferă aplicaţii prin care poţi vizita direct paginile de Facebook ale birourilor regionale ale mărcii. Numărul fanilor Mercedes a crescut foarte mult în ultima săptămână, după ce marca a organizat o mulţime de concursuri şi de evenimente dedicate celor 125 de ani care au trecut de la fabricarea primului automobil din lume.
3. AUDI SUA - 2.860.000 de fani
Trecem la Audi. de fapt la biroul american al celor de la Audi, a cărui pagină a reuşit să adune până acum aproape trei milioane de fani din întreaga lume. La fel ca în cazurile anterioare, Audi îşi promovează ultimele noutăţi din gamă pe pagina de Facebook, punându-le însă la dispoziţia fanilor şi informaţii şi aplicaţii interesante care au legătură cu evenimente importante din istoria mărcii. De exmplu, sărbătorirea celor 20 de ani de la dezvoltarea sistemului de tracţiune integrală quattro are o aplicaţie separată plină de imagini şi informaţii interesante.
2. FERRARI - 3.450.000 de fani
Pagina pe care Ferrari o are pe Facebook este departe de a fi atât de spectaculoasă şi de utilă precum cele ale constructorilor amintiţi anterior în acest top. Vorbim, însă, de exemplul perfect al unei mărci care atrage fani prin produse şi istorie, nu prin marketing.
Atunci când Ferrari postează o fotografie oficială în premieră pe pagina de Facebook, numărul de like-uri pe respectiva fotografie depăşeşte numărul fanilor unora dintre mărcile cunoscute care nu au intrat în acest top. Dacă vreţi, deci, să primiţi ultimele informaţii cu şi despre Ferrari direct de pe Facebook, acesta e locul spre care trebuie să vă îndreptaţi.1. BMW - 4.435.000 de fani
Cel mai urmărit constructor auto prezent pe Facebook este de departe BMW, germanii reuşind să adune echivaelntul unui sfert din populaţia României pe propria pagină a reţelei de socializare. BMW este, de altfel, un exemplu de utilizare a Social Media în relaţia cu fanii şi cu presa, fiecare birou regional al mărcii având pagina sa proprie. BMW România, de exemplu, a adunat până acum peste 3500 de fani pe propria pagină de Facebook. Cel mai eficient birou teritorial este însă BMW Italia, acolo unde 112.000 de fani au spus "Like" invitaţiei BMW de a se alătura unei comunităţi interesate de ultimele ştiri şi modele ale mărcii germane.
CELELALTE MĂRCI
Dacă topul prezentat mai sus ne arată mărcile cu cei mai mulţi fani pe Facebook, există unii producători care merită enunţaţi, deşi nu au prins topul. Dacia, de exemplu, este prezentă pe reţeaua de socializare printr-o pagină proprie care se apropie de 6000 de fani, aplicaţiile lipsind însă cu desăvârşire. Renault are 76.000 de fani pe o pagină proprie ceva mai dezvoltată, în timp ce pagina oficială Skoda se află de abia la început, dar a strâns deja peste 12.000 de fani.
AUTOMARKET.RO PE FACEBOOK
Dacă sunteţi prezenţi pe Facebook, vă invităm şi pe pagina oficială Automarket, care până la această oră a adunat peste 6000 de fani din România. Aici veţi putea urmări comentarii exclusive ale redactorilor Automarket, veţi putea discuta cu echipa noastră şi veţi vedea fotografii de la making of-urile testelor noastre. În plus, până în 6 februarie vă mai puteţi înscrie în Autovot 2011, concursul nostru anual care în 2011 vă oferă premii totale de peste 3000 de euro.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Feature
-
Mild-hybrid, full-hybrid, plug-in hybrid. Chiar dacă am auzit, des, acești termeni în ultimii ani, unii încă nu știu exact ce înseamnă și care sunt avantajele și dezavantajele fiecărui sistem de propulsie de generație nouă, să le spunem așa. Fix misterul acesta încercăm să îl elucidăm în acest articol, dar nu doar teoretic, ci și aplicat, cu ajutorul noilor Ford Puma mHEV facelift și Kuga PHEV facelift. (29.11)
-
Sunt sigur că toți șoferii (mai ales împătimiții auto) își doresc ca măcar o dată să conducă pe un drum spectaculos, unde să se bucure de performanțele unor mașini sportive. Exact asta o să facem noi în următoarele zile, pe două dintre cele mai spectaculoase drumuri din țară. Normal, aveam nevoie și de niște mașini pe măsură, pe care din fericire, le-am găsit în gama Mercedes-AMG. (09.09)
-
Se împlinesc 130 de ani de când a avut loc prima cursă oficială de mașini din lume. Aceasta a fost o întrecere de la Paris la Rouen, iar primul câștigător a fost Albert Lemaître, la volanul unui Peugeot de 3 cai putere (22.07)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Rezultatul.... deloc susprinzator.
Daca facebook e o "unealta" , atunci cu siguranta e o cazma ca sa-ti sapi mormantul... pana la urma asta ar fi rezultatul exasperarii care o produce facebook
Aparent nu :(
BMW e cel mai bun si cel mai iubit din lume , ,.
Cocalari sunteti voi , nu noi MAREA MAJORITATE .
Era interesant topul detinatorilor sau al celor care se intalnesc din placere...etc
Va propun un link sa vedeti ce fac cei care au masini si le plac masinile....nu dau click ci....
http://www.clubford.ro/viewtopic.php?f=31&t=42878&p=852551#p852551